Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Esettanulmány: siker a you tube-on

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Esettanulmány: siker a you tube-on"— Előadás másolata:

1 Esettanulmány: siker a you tube-on
Vámosi-Nagy Nóra Kutyasuli Kft

2 Bemutatkozás Népszigeti Kutyaiskola – Gazdisuli és módszertani központ egyben Más szemlélet, kutatás, fejlesztés, módszer kidolgozása Más kutyaiskoláktól eltérő szintű szervezettség, megjelenés, szolgáltatás Cél: a kidolgozott módszer elterjesztése a világban, a kutyatartás reformja, itthon több ilyen módszerrel dolgozó iskola indítása és feltöltése

3 A „termék” 1. „Tükör módszer”: tudatosság a kutyatartásban, a kutya tükröt tart elénk Célcsoport: kutyatartók világszerte Korunk előtt járunk, olyat nyújtunk, amiről nem is tudják, hogy létezik 2. Kutyaiskolai tanfolyam, könyvek

4 A videó célja „Ajtónyitás” – az érdeklődés felkeltése
A későbbi szakmai anyagok átadásának előkészítése Az értékeink képviselése, referencia Ügyfélszerzés, reklám Hírnév építése-megtartása (szaktekintély, média) Könnyű, rövid, szórakoztató kisfilm, a háttérben megbújó tartalommal

5 A videó elkészítése Koncepció, történet kitalálása
Szakmai (kutyás) felkészülés Szervezés: helyszín, szereplők, kamerák, fények, kellékek, munkaerő Költség: 0 Ft – amatőr munka 6 órás forgatás, 2 napi vágás (amatőr munka) Webcím, feliratok

6 Terjesztés Apropó: karácsonyi jókívánság Megfelelő kulcsszavak
Szétküldés ismerősöknek, klubtagoknak Országhatáron átléptetni (angol feliratok) A statisztikák hírértéke alapján média megjelenések keresése

7 A videó statisztikái (ma)
Nézettség: Értékelés: (öt csillagos) Comment: 1.299 Kedvenc: 3.329 Feliratkozás: 351 Channel views: Napi, heti és havi toplistás eredmények 50. hely az állatos kategóriában

8 2008.12.28-i statisztika Added: December 20, 2008 Views: 1,030,644
Ratings: 1,408 Responses: 0 Comments: 766 Favorited: 1,765 times Honors for this video (44) #2 - Most Discussed (This Week) - Pets & Animals #9 - Most Discussed (This Month) - Pets & Animals #14 - Most Viewed (This Week) - Germany #11 - Most Viewed (This Week) - Australia #5 - Most Viewed (This Week) - Canada #35 - Most Viewed (This Week) - United Kingdom #76 - Most Viewed (This Week) - Ireland #7 - Most Viewed (This Week) - New Zealand #76 - Most Viewed (This Week) - Israel #3 - Most Viewed (This Week) #52 - Most Viewed (This Week) - France #16 - Most Viewed (This Week) - Netherlands #41 - Most Viewed (This Week) - Russia #47 - Most Viewed (This Week) - Czech Republic #16 - Most Viewed (This Week) - Sweden #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Germany #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Australia #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Canada #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - United Kingdom #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Ireland #2 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - India #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - New Zealand #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Israel #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Spain #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Mexico #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - France #2 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Italy #52 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Japan #6 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - South Korea #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Netherlands #3 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Poland #5 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Brazil #2 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Russia #7 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Hong Kong #23 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Taiwan #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Czech Republic #1 - Most Viewed (This Week) - Pets & Animals - Sweden #63 - Most Viewed (This Month) #2 - Most Viewed (This Month) - Pets & Animals #25 - Top Favorited (This Week) #1 - Top Favorited (This Week) - Pets & Animals #5 - Top Favorited (This Month) - Pets & Animals #5 - Top Rated (This Month) - Pets & Animals

9 A videó hatásai Többi videó látogatottsága nőtt (49.444)
Honlapunk látogatottsága nőtt >> több ügyfél A nézettség kapcsán sikertörténet >> egyéb média megjelenés (Index, Rtl, Blikk, Bors, stb.) >> még több néző Szakmai felkérések, külföldi megkeresések Felmutatható referencia >> pozíció erősítése, tárgyalási alap

10 Honlap statisztikák alakulása
2008-ban havi átlag egyedi látogató: 1.942 Decemberben: (Usa , Mo-6.575, ....) Januárban: (Mo-6.753, Usa-3414) 30%-os növekedés az egyedi látogatók havi átlagában Kapcsolódó honlapjaink statisztikáinak növekedése

11 Értékelés, tervek Váratlan siker, sok pozitív visszajelzés, jó eredmények Hibák: kishitűség, sikerek részleges kihasználása Tervek: több videó, külön stratégiával a különböző területekre A you tube nagyobb kihasználása, pl. oktató videók készítése

12 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Esettanulmány: siker a you tube-on"

Hasonló előadás


Google Hirdetések