Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAnna Vargané Megváltozta több, mint 10 éve
2
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek MIVEL FOGLALKOZUNK
3
Arculattervezés nem egyenlő a logótervezéssel! Szinte korlátlan felületek Komplex képet építhetünk fel Mit mutassunk magunkról? Professzionalizmus, elhivatottság Mire van szükségünk? Mit tudunk nyújtani? ONLINE KÖRNYEZETBEN
4
Ha civil támogatókat keresünk, itt adhatunk magunkról információt, itt mutathatjuk be céljainkat. Ha szponzorokat, partnereket keresünk, itt győzhetjük meg őket arról, hogy a saját PR tevékenységükhöz mi vagyunk a megfelelő társszervezet. Az általunk képviselt célcsoport bizalmát itt nyerhetjük el! MIÉRT JÓ EZ?
5
Széles körű elérhetőség Szinte korlátlan felületi lehetőségek A kommunikációs formátumok (hang, videó, kép, szöveg) Vizualitás szemben a nyers szövegekkel Összehangolt kommunikáció érzelmi kötődést alakíthat ki MIT TUD AZ ONLINE?
6
Viszonyított költséghatékonyság Adatbázis építési lehetőség Később jól mozgósítható „rajongók” „Vírusos” terjedés a közösségi térben ELŐNYEI
7
Mindennek az alapja 2014-ben a minimum, hogy mobilon is használható legyen Egyértelmű világos üzenetek vs „Történetünk” Nagy és minőségi fotók, videók http://96elephants.org/ http://96elephants.org/ http://www.milkandblood.info/ http://www.milkandblood.info/ http://www.one.org/us/ WEBOLDAL
8
Egyszerre mennyiségi és minőségi tartalom Folyamatos karbantartást igényel, Rendszeres tartalom Személyes történetek, gondolatok Hozzászólás, kapcsolatteremtés Pl. Sportegyesületi eredmények, Állatmenhely új lakói BLOG
9
Egyoldalú kommunikáció Bizonyos életkor fölött hatékony tud lenni Ne legyen túl gyakori Adatévdelem! Professzionális szoftverrel, méréssel http://mailchimp.com HÍRLEVÉL
10
Magyarországon hangsúlyosan Facebook Elenyésző számban: Twitter, Pinterest, stb. Közösség építő erővel rendelkezik Rendszeres, akár napi kapcsolatban lehetünk a célcsoportunkkal Erős kétoldali információáramlás, hozzászólások, vélemények Vírusos terjedés, megosztások. „A barátom hisz benne, akkor én is” Általános kommunikáció és eseti kampányok KÖZÖSSÉGI MÉDIA
11
YouTube, Vimeo, Videa, IndaVideó Online felületre készül, nem TV-be olcsóbb! Ha TV-re készült, akkor ide is kitehető! A már említett érzelmi alapú elköteleződést nagyon jól segíti Példát később mutatok VIDEÓ CSATORNÁK
12
Odú Fejlesztő Központ – Adventi várakozás https://www.facebook.com/odufejlesztokozpont /app_469371023184631 KONY2012 http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5S qc KOMPLEX KAMPÁNYOK
13
Az online felületek költséghatékonyan biztosíthatnak széleskörű elérhetőséget Ez nem azt jelenti, hogy olcsón, a minőségnek itt is ára van! Nincs szüksége mindenkinek minden eszközre, mérlegelni kell esetenként Önmagában csak az online egy bizonyos szint felett nem elég! A legszerencsésebb, ha kombinálva van offline elemekkel ÖSSZEGEZVE
14
Végvári Péter peter.vegvari@binga.hu +36 30 444 8947 www.binga.hu KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.