Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek."— Előadás másolata:

1

2 •online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek MIVEL FOGLALKOZUNK

3  Arculattervezés nem egyenlő a logótervezéssel!  Szinte korlátlan felületek  Komplex képet építhetünk fel  Mit mutassunk magunkról?  Professzionalizmus, elhivatottság  Mire van szükségünk? Mit tudunk nyújtani? ONLINE KÖRNYEZETBEN

4  Ha civil támogatókat keresünk, itt adhatunk magunkról információt, itt mutathatjuk be céljainkat.  Ha szponzorokat, partnereket keresünk, itt győzhetjük meg őket arról, hogy a saját PR tevékenységükhöz mi vagyunk a megfelelő társszervezet.  Az általunk képviselt célcsoport bizalmát itt nyerhetjük el! MIÉRT JÓ EZ?

5  Széles körű elérhetőség  Szinte korlátlan felületi lehetőségek  A kommunikációs formátumok (hang, videó, kép, szöveg)  Vizualitás szemben a nyers szövegekkel  Összehangolt kommunikáció érzelmi kötődést alakíthat ki MIT TUD AZ ONLINE?

6  Viszonyított költséghatékonyság  Adatbázis építési lehetőség  Később jól mozgósítható „rajongók”  „Vírusos” terjedés a közösségi térben ELŐNYEI

7  Mindennek az alapja  2014-ben a minimum, hogy mobilon is használható legyen  Egyértelmű világos üzenetek vs „Történetünk”  Nagy és minőségi fotók, videók  http://96elephants.org/ http://96elephants.org/  http://www.milkandblood.info/ http://www.milkandblood.info/  http://www.one.org/us/ WEBOLDAL

8  Egyszerre mennyiségi és minőségi tartalom  Folyamatos karbantartást igényel,  Rendszeres tartalom  Személyes történetek, gondolatok  Hozzászólás, kapcsolatteremtés  Pl. Sportegyesületi eredmények, Állatmenhely új lakói BLOG

9  Egyoldalú kommunikáció  Bizonyos életkor fölött hatékony tud lenni  Ne legyen túl gyakori  Adatévdelem!  Professzionális szoftverrel, méréssel  http://mailchimp.com HÍRLEVÉL

10  Magyarországon hangsúlyosan Facebook  Elenyésző számban: Twitter, Pinterest, stb.  Közösség építő erővel rendelkezik  Rendszeres, akár napi kapcsolatban lehetünk a célcsoportunkkal  Erős kétoldali információáramlás, hozzászólások, vélemények  Vírusos terjedés, megosztások. „A barátom hisz benne, akkor én is”  Általános kommunikáció és eseti kampányok KÖZÖSSÉGI MÉDIA

11  YouTube, Vimeo, Videa, IndaVideó  Online felületre készül, nem TV-be olcsóbb!  Ha TV-re készült, akkor ide is kitehető!  A már említett érzelmi alapú elköteleződést nagyon jól segíti  Példát később mutatok VIDEÓ CSATORNÁK

12  Odú Fejlesztő Központ – Adventi várakozás  https://www.facebook.com/odufejlesztokozpont /app_469371023184631  KONY2012  http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5S qc KOMPLEX KAMPÁNYOK

13  Az online felületek költséghatékonyan biztosíthatnak széleskörű elérhetőséget  Ez nem azt jelenti, hogy olcsón, a minőségnek itt is ára van!  Nincs szüksége mindenkinek minden eszközre, mérlegelni kell esetenként  Önmagában csak az online egy bizonyos szint felett nem elég!  A legszerencsésebb, ha kombinálva van offline elemekkel ÖSSZEGEZVE

14  Végvári Péter  peter.vegvari@binga.hu  +36 30 444 8947  www.binga.hu KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek."

Hasonló előadás


Google Hirdetések