Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PONTGYŰJTŐ VÁROSI KÁRTYA Stellum Marketing Kft. 2007-2008.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PONTGYŰJTŐ VÁROSI KÁRTYA Stellum Marketing Kft. 2007-2008."— Előadás másolata:

1 PONTGYŰJTŐ VÁROSI KÁRTYA Stellum Marketing Kft. 2007-2008

2  növeljük a helyi kis- és közép- vállalkozások forgalmát,  csökkentsük a versenyhátrányukat a multikkal szemben, és közben  juttassunk különféle előnyöket a város lakóinak, és  növeljük a városi fenntartású intézmények kihasználtságát. Céljaink

3  Létrehozunk egy városi kártyát  Kártyaelfogadó terminálokat helyezünk ki a helyi vállalkozókhoz  Kártyához juttatunk minden városlakót, mégpedig ingyen.  Majd kampányt szervezünk a kártyán alapuló pontgyűjtő program bevezetésére.  És végül havi újságunkkal rendszeresen tájékoztatjuk a lakosokat a kártyát elfogadó helyekről és azok pontakciós termékeiről. Igen, de hogyan?

4 Miért működika pontgyűjtőprogram?  Pontgyűjtő programunk  az emberek gyűjtő-, játék-, és versenyszenvedélyére,  a megtakarítási vágyra, és  az "előnyösen vásároltam" örömérzés fontosságára épít, folyamatos érdeklődést váltva ki a kártyabirtokosokból.  Multicégek által működtetett hasonló programok (SuperShop, Shell smart, Multipont) tapasztalatai azt bizonyítják, hogy az ilyen pontgyűjtő programok képesek megváltoztatni az emberek vásárlási szokásait.

5 Miben jobb, mint a felmutatós kártya?  Rendszeresen kommunikálja a partnereket és az ajánlataikat  Nyomon követhető a kártyahasználat, azaz  visszaélések ellen nagyobb biztonság az üzlettulajdonosoknak,  lehetőség közvetlen ajánlatok eljuttatására a vásárlók részére a vásárlási szokásaik elemzése alapján (harmadlagos forgalomnövelő hatás!),  a program partnerei a multinacionális cégekéhez hasonló hatékony keresletterelő eszközhöz jutnak.

6 Hogyan fejti ki hatását a program?  Keresletterelő eszközökkel:  vonzó akciós árakat biztosít,  olcsóbb vásárlást tesz lehetővé,  extra jutalmat ad a legjobb, legértékesebb vásárlóknak,  célzottan kialakított közvetlen ajánlatokat juttat el egyes célcsoportokhoz  Rendszeres és hatékony kommunikációval:  havi akciós újság  eladáshelyi reklámanyagok  önkormányzati hirdetések a helyi médiában

7 Hogyan működik?  Egyszerűen és átláthatóan!  A város lakói vonalkódos kártyát kapnak (háztartásonként legalább egyet).  A kártyával pontokat gyűjtenek, amikor a programhoz csatlakozott kereskedőknél és szolgáltatóknál vásárolnak.  A különböző helyeken gyűjtött pontok egy adott kártyabirtokos szintjén összeadódnak.  A pontokat akciós árú termékek vásárlására válthatják be, vagy engedményt kaphatnak a vásárlás végösszegéből.  A legaktívabb vásárlókat külön is jutalmazzuk!  A program keretében egy ún. prémium-pontalap is létrehozásra kerül, melyből azok a vásárlók kapnak extrapontokat, akik a legaktívabbnak bizonyulnak a kártyahasználat során  Extrajutalmazás gyakorisága: negyedévente  Extrajutalomért teljesítendő kártyahasználati elvárások meghatározása: negyedévenként  Prémium-pontalap forrásai:  reklámszponzori szerződések keretében keletkezett pontbevételek  lejárt pontok átvezetése

8 Mit hoz program a vállalkozók számára?  új vásárlókat  meglevő vásárlók esetében a vásárlás gyakoriságának és összértékének növekedését,  versenyhátrányok részleges kompenzálását a multinacionális cégekkel szemben, azaz összességében: FORGALOMNÖVEKEDÉST!  A forgalomnövelő hatás négyszer is jelentkezik:  egyszer, amikor a pontbeváltási kedvezmények ösztönöznek vásárlásra,  másodszor, amikor az értékesnek tekintett pontok megszerzésére irányuló vágy is újabb vásárlásra ösztönöz,  harmadszor, amikor a vásárlási szokásokra alapozott közvetlen ajánlat hatására vásárol a kártyabirtokos,  és negyedszer, amikor a prémiumpontok megszerzésére irányuló vágy további vásárlásra ösztönzi a kártyabirtokosokat.

9 Mibe kerül mindez a vállalkozásoknak?  A vállalkozásnak meg kell határoznia egy jutalékot, melyet minden kártyával vásárolt összeg után meg kell fizetnie a Stellumnak. Ez a jutalék 2%-tól indulhat.  A jutalék fele a városi kártya működtetésére, míg a másik fele a pontbeváltás miatti bevételkiesés megtérítésére fordítódik.  A minimális havi üzemeltetési díj: 20.000 Ft+ÁFA  A belépési díjat 3 éves szerződés esetén elengedjük.

10 Miért jó a program a vállalkozásnak?  A pontbeváltás és -kibocsátás kimutatható forgalom-növekedést eredményez.  A havonta megjelenő akciós újságban folyamatos kommunikációt folytathat, ezáltal ismertségét növeli.  Pontbeváltásnál a vásárlónak kedvezményt nyújt, miközben a vállalkozás bevételkiesését megtéríti a Stellum a pontklíringszámláról.

11 Hogyan lehet csatlakozni?  A vállalkozásnak meg kell felelnie a városi kártyaprogramban meghatározott kritériumoknak.  Szerződést kell kötnie a városi kártya üzemeltetőjével, a Stellum Marketing Kft-vel.  Kártyaterminált kell elhelyeznie a pénztárgép(ek) mellett. A terminált a Stellum biztosítja.

12 Pontkibocsátás folyamata  Pénztáros elkéri a kártyát és beolvassa a terminálon.  Ezután a rendszer ellenőrzi a kártyát, majd a terminál bekéri a vásárolt össszeget.  A rendszer ezután kiszámolja a kártyára jóváírható pontokat.  Majd a terminál kijelzőjén megjelenik a felírt pontszám és az egyenleg.  A folyamat kb. 15mp-ig tart. 1 Ft = 1 pont

13 Pontbeváltás folyamata  Pénztáros elkéri a kártyát és beolvassa a terminálon.  Kiválasztja a beváltás opciót a terminál menüjéből.  A terminál bekéri a vásárolt összeget.  Ezután megjelenik a maximálisan beváltható pontszám és a pontegyenleg.  A pénztáros beüti a levonandó pontot.  Majd a terminál kijelzőjén megjelenik a levont pontszám és az egyenleg.  Ezután a pénztáros kedvezményként beüti a pontok számát a pénztár-gépbe. 1 Ft = 1 pont

14 Elszámolás lényege kibocsátáskor Partnernek: 1 pont = 2 Ft Üzemeltetés = 0,83 Ft + ÁFA ÁFA köteles tétel Pontklíring = 1 Ft ÁFA körön kívüli tétel

15 Elszámolás lényege beváltáskor  A partner által beváltott pontok után a Stellum 1 Ft-ot térít meg a pont- klíring számláról. Így a vállalkozónak és az intézményeknek pontbeváltáskor bevétel kiesése nem keletkezik.  A beváltható pontok segítségével az akciós újságban a termékeket akciós Ft érték + pontszám megjelölésével hirdetheti. Példa egy 104 Ft-os tejföl hirdetésére. Partnernek: 1 pont = 1 Ft

16 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Stellum Marketing Kft. 2007-2008


Letölteni ppt "PONTGYŰJTŐ VÁROSI KÁRTYA Stellum Marketing Kft. 2007-2008."

Hasonló előadás


Google Hirdetések