Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,"— Előadás másolata:

1 Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn

2 Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG, PT) • Több, mint egyszerű árösszehasonlító » Vásárlási Kalauz • Havonta 1 200 000 potenciális vásárló elérése • Minden 5. magyar webshop megtalálható az Árukeresőn* *GKIeNET kutatás alapján

3 Üzleti modell • PPC alapú hirdetési lehetőség » Szigorú mérési metodika • Termék ajánlat kiemelés » Számít a minőség!

4 Mitől hatékony hirdetési forma? • Szűrőként funkcionál • Potenciális vásárlókat szállít • Hatékonyság » fontos a landing page! • Egyedi ingyenes kiegészítő szolgáltatások

5 Miért éri meg hirdetni? • Hűtőszekrény hirdetés (valós adat) • 500 kattintás a termékre • 1 Kattintás ára= 20 Ft * • Össz költség= 10 000 Ft • Eredmények: • 8 vásárlás • Átlagos termékár: 60 000 Ft • Margin: 6000 Ft/ db • Össz. margin: 48 000 Ft • Generált forgalom: 480 000 Ft • *Termék kiemelés szolgáltatással magasabb a kattintási ár és a vásárlási konverzió is

6 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések