Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője
Feiner Péter, ügyvezető igazgató SPAR Magyarország Kft. SPAR-Präsentation
2
N e m z e t k ö z i S P A R Hollandiában alapította Adriaan J. M. van Well SPAR-Präsentation
3
4 kontinensen 34 országban
N e m z e t k ö z i S P A R Országok csatlakozása időrendben 1932 Hollandia Svédország 1947 Belgium Szlovénia 1953 Németország Magyarország 1954 Dánia Csehország 1954 Ausztria Ausztrália 1955 Franciaország Lengyelország 1956 Nagy Britannia Oroszország 1959 Olaszország Mauritius 1959 Spanyolország Ciprus 1962 Finnország 2002 Ukrajna 1963 Dél Afrika Szingapúr 1963 Írország 2003 Zambia 1966 Zimbabwe 2004 India 1969 Görögország Botswana Japán 2004 Horvátország 1982 Argentína 2004 Namíbia 1984 Norvégia 2005 Kína 1989 Svájc 2010 Vietnám 2010-ben 4 kontinensen 34 országban SPAR egység 28, 5 milliárd Euro SPAR-Präsentation
4
Évente több mint 150 millió vásárlás !
A SPAR Magyarországon 1990 Alapítás 1992 Számos SM lánc felvásárlása 1994 Logisztikai Központ megnyitása 1995 Az első ISM megnyitása 2002 A BILLA felvásárlása A KAISER’S felvásárlása Húsüzem megnyitása Logisztikai Központ bővítése Plus felvásárlása Második logisztikai központ Üllőn Plus üzletek átalakítása SPAR szupermarketekké 2009 SuperShop kártya bevezetése Évente több mint 150 millió vásárlás ! SPAR-Präsentation
5
T é n y e k é s a d a t o k SPAR-Präsentation
6
Ü z l e t t í p u s o k 4000 – 6000 m² 400 - 1200 m² 1000 – 1500 m²
SPAR-Präsentation
7
M i b e n k ü l ö n b ö z ü n k a t ö b b i e k t ő l ?
SPAR-Präsentation
8
Termékek / Saját márkák
S i k e r e i n k k u l c s a Minőség Expanzió Promóciók Termékek / Saját márkák Oktatás Munka- társak SPAR-Präsentation
9
A termelőtől a fogyasztóig
2009. november - jelentős elismerés a magyar beszállítóktól Magyar Termék Nonprofit Kft. díja (Progresszív Szakmai Díjak keretében) A SPAR ,Az Év magyar árukért elkötelezett kereskedője’ SPAR-Präsentation
10
A termelőtől a fogyasztóig
A SPAR magyar áruk és termelők iránti elkötelezettsége nem új keletű Nem a mostani divathullám része A vállalati üzletpolitika régióban alkalmazott elve
11
A termelőtől a fogyasztóig
2006 és Részvétel a FOODAPEST Nemzetközi Élelmiszer Kiállításon Cél: még szorosabb üzleti kapcsolatépítés a résztvevő magyar termelőkkel, szállítókkal, a SPAR Húsüzem magyar termékeinek népszerűsítése Eszközök: részvétel saját standdal konferencia a legfontosabb szállító partnereknek ”SPAR - Híd az elégedett vásárlókhoz”
12
A termelőtől a fogyasztóig
2007 – Megállapodás kizárólag magyar baromfihús és ebből előállított termékek forgalmazására „Magyar baromfi” védjegy használata Partner: Baromfi Termék Tanács Cél: kizárólag magyar baromfi termékek forgalmazása, a magyar termelők támogatása Eszközök: a magyar baromfihús népszerűsítése eladáshelyi és médiaeszközökkel
13
A termelőtől a fogyasztóig
2008 – Megállapodás a FruitVeb Magyar Zöldség- Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal Áruházi promóció a „Fogyasszon naponta 3x3 féle zöldséget, gyümölcsöt” program népszerűsítése érdekében Cél: a fogyasztás és a hazai zöldség-gyümölcs termékek népszerűsítése Eszközök: SPAR kiadványokban médiában reklámozás eladáshelyi kóstoltatás
14
A termelőtől a fogyasztóig
óta a SPAR a Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztivál fő támogatója. Partner: Magyar Szőlő- és Borkultúra Nonprofit Kft. Cél: a magyar borok és borászok népszerűsítése - részvétel saját standdal a Borfesztiválon és kísérő rendezvényein - a kiválasztott borok SPAR áruházlánc kínálatában, népszerűsítés - SPAR kiadványokban és az eladóhelyeken történő reklámozás
15
A termelőtől a fogyasztóig
2008 és 2009 – Együttműködés a „Kiváló Magyar Élelmiszer” védjegyes termékek in store akciójában Partner: Agrármarketing Centrum Cél: a magyar termékek és rajtuk keresztül a magyar termelők népszerűsítése, segítése A kiválasztott magyar termékek SPAR hálózatban történő forgalmazása A termékek áruházi népszerűsítése, kóstoltatása A megállapodás szerinti médiamix segítségével történő reklámozás
16
A termelőtől a fogyasztóig
A vásárlók tájékoztatása a kiváló minőségű magyar termékek iránti elkötelezettségünkről A magyar mezőgazdaság, ipar és a világszínvonalú magyar márkák támogatása, munkahelyek megőrzése SPAR-Präsentation
17
A termelőtől a fogyasztóig
Eladott mennyiség: 60 millió liter / év 90 % magyar tej 3 féle bio tej, laktózmentes tej 30 féle tej a választékban SPAR-Präsentation
18
„A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!”
SPAR-Präsentation
19
Köszönöm a figyelmet ! SPAR-Präsentation
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.