Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM
Előtérben az energiatakarékosság
2
Előtérben az edukáció, nem az imázs.
A program fő üzenete Az elsődleges hangsúlyt az energia-takarékosságra helyezzük, mivel a lakosság széles rétegét elsődlegesen saját közvetlen anyagi érdekein keresztül lehet megszólítani. Mindenhol szólunk az energiatakarékosság környezetkímélő hatásairól is, melynek segítségével mindenki hozzájárulhat a klímaváltozás elleni küzdelemhez. Előtérben az edukáció, nem az imázs.
3
Programnév/szlogen: „Egy mozdulat”
Egységes arculat Programnév/szlogen: „Egy mozdulat”
4
Célközönség elemzés + médiataktika
Taníthatók csoportjának profilja: 15 – 24 évesek Potenciális befogadók: 25 év felettek, környezetvédelmi értékekre nyitottak csoportja I. szint Tömeg médiumok – penetráció felépítése mindkét csoportra élet stílus követés életstílusnak megfelelő környezet: csoportra hangolódás: eredményesebb meggyőzés „szub-kultúra” kiszolgálása mélyebb meggyőzés Il. szint környezetvédelem tartalmú üzenetnek, meggyőző és autentikus környezet: minőség orientált konzervatív szemléletnél csak hiteles érvelés működhet llI. szint
5
A program felépítése
6
Ütemezés
7
Road-show júliustól szeptemberig 9 helyszínen
Interaktív lakásbelső (energia) Szelektív gyűjtés Re:pohár program Edukációs programok Célba dobás a villanykapcsolóra
8
Road-show helyszínek - tömegrendezvények
9
Re:pohár betétdíjas mosható pohár a nyári fesztiválokon
együttműködésben a ZöldÖvezet társulással kevesebb hulladék, szemléletformálás
10
Nyereményjáték - szerencsekerék
Fő témakörök: hulladék közlekedés vízhasználat fűtés világítás
11
Ajándékok: póló, hűtőmágnes, lufi, textil szatyor
12
Számlagyűjtő mappa energiatakarékossági tippekkel
13
Áram, gáz, víz fogyasztási napló - számlagyűjtő
14
Road-show-t kísérő sajtó hirdetések
júliusi kezdéssel 1/2 direkt hirdetés Mindösszesen: 5 alkalommal júliusi kezdéssel 1/3 direkt hirdetés 1/1 PR cikk Mindösszesen: alkalommal
15
Sajtó hirdetés (Est lapcsoport, Est Card)
16
Banner (online média – est.hu, sziget.hu, Facebook)
17
Internet portál
18
Energia kalkulátor – partner: Energia Klub
19
TV spot-ok (társadalmi célú hirdetés) - szeptembertől
Magas lefedettség és tematika 128 db spot 98 db spot 538 db spot 152 db spot 200db spot
20
TV spot-ok (társadalmi célú hirdetés) - szeptembertől
3 kisfilm: áram, víz, szelektív
21
Tanítható célcsoport – fiataloknak szóló filmek
Cél : hogy a Taníthatók célközönséget a legnyitottabb befogadási helyzetben érjük el 10-14 éves korosztálynak a számára fontos tematika csatorna környezetben, amely felület az Ő nyelvezetét használja, a számára fontos értékeket közvetíti pontos célzás mélyebb információ befogadás könnyebb tartalmi azonosulás gazdaságos megjelenés
22
+1 reklámfilm fiataloknak (VIVA TV)
23
„Non-spot” megjelenések
Viasat Chanel Ident (film előtt üzenet: „kikapcsolta a felesleges lámpákat? – egy mozdulat” Szeptemberben 5 sec - naponta 5 alkalommal Mindösszesen: 155 db megjelenés Social Ad szponzoráció (Switch Off környezetvédelmi klip előtti és utáni megjelenés) Szeptemberben 2*5 sec – naponta 6 alkalommal Mindösszesen: 336 db támogatói szpot (168 db Program)
24
Rádió TCR szpotok Szeptemberben 3 héten keresztül 20 sec
Mindösszesen: 70 db megjelenés TCR szpotok + PR interjúk Júliusban és Szeptemberben 3 héten keresztül 20 sec TCR szpot PR interjú közéleti műsorban Mindösszesen: 100 db szpot + 2 interjú megjelenés TCR szpotok + Zöld Rovat Szeptemberben 3-4 héten keresztül 20 sec TCR szpot Zöld Blokk rovat energia takarékos fogy.-ról Mindösszesen: 60 db szpot +15 Rovat + 50 rovat beharangozó megjelenés
25
Alternatív média – iwiw zöld alkalmazás
Öko háznyom: virtuális lakás környezetbarát gondozása, pontgyűjtéssel közösségépítés, önmaga terjeszti magát
26
Iskolai program szeptembertől
Általános iskola felső tagozata, országos program, oktatási és játékos elemekkel Partner: Energia Klub („Mérd magad!” program) Tanáraik egy felvezető órát tartanak,majd „Energiavadászat” az iskolában és otthon Otthon is elvégzendő feladatok a család felnőtt tagjait is megszólítja
27
Kapcsolódó témakörök Energiatakarékos izzók a rászoruló nyugdíjasoknak
28
Kapcsolódó témakörök Zöld Beruházási Rendszer indulása
29
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.