Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMariska Némethné Megváltozta több, mint 10 éve
1
KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja
2
Túlságosan magas szervezet: 88 fő beosztott + 40 vezető (45%) Korszerűtlen termékportfólió, egyre rendszeresebben jelentkező minőségi problémák Értékesítés kizárólag kiskereskedéseken keresztül Nincs hatékony marketingstratégia Termékfejlesztés nem a piacképes termékek irányában történik Termékfejlesztés – Értékesítés - Marketing „Jelen:”
3
Szervezet le- és újrafelépítése: Hatékonyságnövelés, költségcsökkentés: 61 beosztott + 15 vezető (24%) 49%-os Bérköltség-megtakarítás a részlegen Stratégiai célnak megfelelő termékstruktúra kialakítása: Portfóliótisztítás Célpiacok újragondolása, nyitás külföld irányába Termékfejlesztés új iránya Termékfejlesztés – Értékesítés - Marketing „Jövő:”
4
Megújult marketingstratégia Potenciális közületi megrendelők közvetlen megkeresése, az területi képviselőkön keresztül Közbeszerzési pályázatokon való részvétel Új piacok célba vétele: Külföld, szomszédos országok Kiállításokon, konferenciákon történő aktív részvétel: A járműparkban meglévő teherautó átalakítása mozgó bemutatóteremmé. Egyszeri költség: 28.000 EUR térkép
5
Megújult marketingstratégia Új út a lakossági piachoz: TV reklám: Szükséges, de nem a fő vonal Magas fajlagos költségek: 650 EUR / perc Terv: havonta minimum 55 perc jelenlét = 35.750 EUR / hó Időtartam 4 hónap Webes bannerek: 3300 EUR / hó, folyamatosan City light táblák: Kampány 150 egységgel, 5 hétig: 77850 EUR Építési hálók: 10 Helyszínen: 28.600 EUR / hó, 4 hónap Járműreklám: 19.500 EUR / év
6
Megújult marketingstratégia Marketingköltségek szezonális megoszlása
7
Értékesítés újjászervezése Rövid távú cél: Belföldi értékesítés árbevételzuhanásának megfékezése Következő évben 10M EUR tervezett exportbevétel Fokozatos nyitás a külföldi piacok irányába: Benelux, Német nyelvterület, Franciaország Spanyolország, Nagy Britannia, Olaszország, Skandinávia Közép-Kelet Európa Cél: Exportbevétel növekedésének tartása. 11% növekedés / év Új, korszerű, kis önköltségű értékesítési csatornák bevezetése, Internetes Áruház, csomagküldés
8
Értékesítés újjászervezése Szervezet átalakítása: Központ Böblingenben: informatikai fejlesztés, továbbképzés webshop-üzemeltetés: www.kolei-shop.de Münsterben létszámleépítés: csak a mintabolt személyzete marad 13 fő helyett 4 (0,2M EUR megtakarítás) Direkt értékesítés, területi képviselők jutalékos rendszerben térkép
9
„Know How Center” Böblingen „Know How Center” létrehozása Uniós finanszírozás segítségével: Oktatási központ: már üzemi tapasztalattal rendelkező pályakezdő fiatalok képzése a szakmának Stuttgarti Berufsgenossenschaftliches Schz. Tagintézményeként, Óraadókkal Képzési irányok: Bútorasztalos, CNC gépkezelő, Munkaelőkészítő/Ügyintéző, Termék- és Formatervező Formatervezési pályázatok, versenyek kiírása, a győztes dizájnok bekerülnek a gyártási programba
10
„Know How Center” Böblingen „Know How Center” létrehozása Uniós finanszírozás segítségével: Prototípusgyártó és tanműhely létrehozása korszerű gépparkkal Meglévő géppark értékesítése A műhely kapacitásfeleslegének kihasználása az egyedi bútorgyártás idehelyezésével
11
Termékfejlesztés új alapokon Portfóliótisztítás: Optimalizálás a gyártással együttműködve A fejlesztés központja Böblingen, Münsterben megszűnik az osztály Böblingenben a fejlesztési osztályon minőségi cserék, megállapodások ismert dizájnerekkel Prototípusüzem segíti a termékfejlesztés felgyorsítását
12
Átstrukturálás időterve
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.