Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

IMIR monitoring és információs rendszer

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "IMIR monitoring és információs rendszer"— Előadás másolata:

1 IMIR 2007-2013 monitoring és információs rendszer
Imréné Bagi Szonja, TEÜ, PVEI Partneri szeminárium magyar partnerek részére Budapest, május 11.

2 IMIR 2007-2013 monitoring és információs rendszer
Internet Projekt partner Front Office Partneri jelentés készítése és benyújtása Hitelesítést végző szervezetek (kontroller) Back Office Hitelesítés

3 IMIR 2007-2013 monitoring és információs rendszer
Partneri jelentések készítésének és benyújtásának módja (partner): elektronikusan: IMIR Front Office felületén keresztül, és papír alapon: IMIR Front Office felületén generált riportokkal. Partneri jelentés ellenőrzésének és hitelesítésének módja (kontroller): IMIR Back Office részében. Partneri jelentés beérkezési határideje: A papír alapú dokumentumok beérkezése (nem az elektronikus benyújtás). Vezető partner – projekt partner: Minden projekt partner (akinek vezető partneri feladata is van, az is, mint projekt partner) a PARTNERI JELENTÉSÉT az IMIR Front Office felületén készíti el, és nyújtja be – „Front Office projekt partnerek részére”; A vezető partnerek a PROJEKT JELENTÉSÜKET a SEE JTS-el egyeztetik annak készítésének és benyújtásának módját; az IMIR Front Office felületén készítik el, és nyújtják be – „Front Office for Lead partners”.

4 Front Office felület megnyitásának feltétele
Front Office megnyitásának feltétele az alábbi dokumentumok benyújtása a Társfinanszírozási támogatási szerződés kötése folyamán: 1. Pályázati formanyomtatvány 2. Főszerződés 3. Partnerségi megállapodás 4. Partner részletes költségvetése (TSZ 3/A tábla) 5. Partner „Spending forecast”-ja (TSZ 3/B tábla) 6. Nyilatkozat a szervezet adatairól 7. Nyilatkozat a hazai partner bankszámláiról 8. ÁFA nyilatkozat (Fenti dokumentumok alapján a kontrollerek létrehozzák a projektrészt a Back Office-ban, mely lehetővé teszi a Front Office felület megnyitását a partnerek részére.)

5 Front Office felület megnyitása, használata
Front Office megnyitása: Tájékoztató a partnerek részére, tartalma: FO kézikönyv, internet link, User name, password, biztonsági kulcs. Front Office használata: Elérése kizárólag egyéni User name és password használatával, projektrészenként külön-külön. Segédletek és segítség nyújtása: Részletes FO kézikönyv a Partnerek részre ( és Telefonon/ en elérhetőek vagyunk munkaidőben.

6 FRONT OFFICE Egyszerű menüstruktúra:
Create new Partner Report: mindig a TSZ szerinti megfelelő period-ot kell kiválasztani jelentések összevonásánál, illetve mindig egy új jelentés-készítési folyamat indul el! Continue Partner Report: korábban már elkezdett jelentés folytatására szolgál! Amend Partner Report: partneri jelentés hiánypótlására szolgál View Partner Reports: minden partneri jelentés megtekintése Change Password: jelszó módosítására szolgál Exit: kilépés a FO felületről

7 Partneri jelentés – Nyitóoldal
Overview fül: Report áttekintés Fejléc Sheets to fill in fül: Adatbevitel Attachments fül: Dokumentum menedzsment

8 Partneri jelentés – Adatbeviteli fül
Megvalósított tevékenységek Pénzügyi elszámolás Pénzügyi nyomon követés

9 Partneri jelentés – dokumentum generálás, elektronikus benyújtás

10 Technikai információk
Online rendszer (Interneten keresztül érhető el) Egy időben 1 projektrész – 1 online ember A képernyők és az adatbevitel nyelve: angol Java platformra kialakított technológia, Oracle alapú adatbázis, titkosított kliens-szerver kommunikáció (Certificate: személyes kulcs használat) A rendszer által használt programok: Internet Explorer/Mozilla Firefox, MS Office, Adobe Pdf reader, Java

11 E-mail: szbagi@vati.hu
Köszönöm szíves figyelmüket! Tel: Fax:


Letölteni ppt "IMIR monitoring és információs rendszer"

Hasonló előadás


Google Hirdetések