Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBálint Mezei Megváltozta több, mint 10 éve
1
Miért nem működik a honlapom? GYÍK Egy újszülöttnek minden weblap új! László János 2013.11.27. 1
2
GOOGLE NYITÓOLDAL Térkép, organikus és fizetett hirdetések 2
3
GOOGLE NYITÓOLDAL Képtalálatok, Wikipedia 3
4
A CÉL A Google nyitóoldalára való felkerülés természetes (organikus) találat fizetett hirdetés (adwords) látogatószám növelés vásárlásra ösztönzés 4
5
Ha nekem faiskolám lenne, hogyan készíteném el a weboldalát? 5
6
Domain (előre gondolni érdemes!) …legyen régi név (ha lehet…) …legyen beszédes (mindenképpen!) …legyen megjegyezhető (jó lenne…) Megnézni, mit lehet megvásárolni a lejárt domainek között! 6
7
Tárhely Semmiképpen NE legyen ingyenes tárhely!! Megbízható partner lehet, hogy kicsit drágább, de megéri! 7
8
Üljünk fordítva a lóra…, úgy készüljön a honlap, hogy megnézzük, hogyan keresik a termékünket, amit mi kínálunk! Legyünk a saját vevőnk! Ez egy fordított gondolatmenetet kíván! 8
9
Keresési segítségek: Google – Hogyan keresnek 9
10
Google Trends Mi az és hogyan működik? A Google Keresési Trendek szolgáltatás elemzi világszerte a Google-keresések egy részét, majd kiszámítja, hogy hányszor keresték az Ön által megadott kifejezést a Google-on az adott időintervallumban elvégzett összes kereséshez képest. Ezt követően kiválaszthatja az adatok megjelenítését bizonyos Google funkciók alapján, mint amilyen a Google Internetes Kereső, a Google Képkereső és a Google Hírkereső 10
11
Keresési segítségek: Google Trends A találati oldalon a következőket látja: egy grafikont a keresési forgalomról, a kifejezések iránti érdeklődést az időben ábrázolva (GMT), egy 0-tól 100-ig terjedő skálán; az összegek a keresési kifejezések melletti sávoknál láthatók, a kategóriák csoportosításának lebontását a legnépszerűbb keresések és a növekvő keresések listáit, a világ "hőtérképét", ahol megtekinthető a keresési forgalom mutatója régiók, városok és nagyvárosi területek alapján. 11
12
A weboldal legyen… …átlátható, gyors, adatbázis alapú, szerethető, megjegyezhető egyedi, folyamatosan bővített és TARTALMAS! 12
13
Konkurenciavizsgálat Fontos másoktól tanulni, ötleteket, trendeket átvenni! Nem kell feltalálni a spanyol….. 13
14
Milyen a jó honlap? Menüszerkezet: többlépcsős jó menü elnevezések (pl: menüből, almenü….) átlátható 10 – 20 mp alatt elérhető tartalom. Az első 10 mp-ben kell megfogni a látogatókat! 14
15
Milyen a jó honlap? Használjunk aldomaineket, pl: gyumolcsfa.faiskola.hu Beszédes URL Kitölthető: - TITLE sor, - kulcsszavak, - description bejegyzésként (egyedi leírások) 15
16
Faiskola.hu Legyen egy olyan honlap ami rendelkezik minden adatbázisalapú weboldal funkciójával és modern weblap motorral készült. 16
17
Fontos és érdemes Kulcsszósűrűség vizsgálat: Fontos a szinonimák használata, és a ragozott szavak (Szinonima szótár használata megengedett!) 17
18
Tartalom Figyelemfelkeltő cím (amit keresnek) Lead (bevezető): rövid és érdekfeszítő Szövegközi kép képaláírással Kiemelés, összefoglalók A cikkek utaljanak egymásra linkként (egy másik bejegyzésre a weboldalon) 18
19
A cikk végén (mellett) a javasolt olvasnivaló linkje (további cikkek a témában) 19
20
Érdekesség az internetes urbán legendák között a Tojota.hu és a Szuzuki.hu jó szereplése! 20
21
Tartalom szempontjából Folyamatos frissítés, idényszerűség! Aktuális, hétvégi, havi, ünnepi akció! Hírlevél: legyen praktikus! ha nem az….hamar kidobja! 21
22
GYIK A weboldalon legyen fórum lehetőség, ahol kérdések és válaszok vannak, ezáltal, bevonjuk az olvasót! …akár provokálhatjuk kérdésekkel! Legyünk hasznosak! 22
23
Blog Támogatja a weboldalt, táplálkozik a napi történésekből! ötletek: 5 legszebb virág kertészeti szakszótár napi tanácsok 10 tavaszi kérdés mit érdemes csinálni …május 35-én? 20 legfontosabb kerti munka ősszel kertészet történelem híres kertészek nevezetes fák 23
24
Google Analitycs Legyen az oldalon Google Analytics! „Ingyenes szolgáltatás, ami a weboldal látogatóiról készít és prezentál részletes statisztikát!” Megmutatja: a látogatók honnan kattintottak át, mennyi időt töltenek a weboldalon, illetve hogy földrajzilag hol találhatók. 24
25
Google Analitycs 25
26
Google Analitycs 26
27
Google Analitycs 27
28
Google Analitycs 28
29
Google Analitycs 29
30
OKOSTELEFON alkalmazás Magyarországon több mint 2,4 millió okostelefon van használatban!! Már a megkeresések 30 %-a telefonról indul! 30
31
Keresőoptimalizálás szempontjából nagyon fontos a mobilos változat! Google: „azok a weboldalak, amelyeknek nincsen mobilra optimalizált változata, a mobilos kereséseknél hátrébb sorolódnak!” 31
32
Wikipédia 32
33
Wikipédia Legyünk szerzők!! A Google jó helyen hozza A szócikk szövegezése ne legyen azonos a weboldal szövegezésével! Külső linkként elhelyezhetjük web és blog anyagunkat más releváns szócikknél! Elkészíthetjük a cégünk bemutatkozó oldalát! 33
34
Google térkép Jelentsük be a Google térképszolgáltatásánál! Legyen a weboldalunkon Google térkép! 34
35
Google képkereső 3. – 4. helyen a Googleban Hasznos, szép képek… 35
36
Népszerűsítés, linképítés Naponta kapunk ajánlatokat: egyeztessünk szakemberrel! Sok száz ingyenes helyre bejelenteni! (pl: lap.hu) Fontos az egyedi regisztráció, mindig más szöveggel! Releváns partneri kapcsolat, linkcsere! Fontos az a kapcsolat, mely látogatott, népszerűweboldal, magas Page Rank értékeléssel! Bannerhirdetés, és bannercsere (halkan mondom…csökken a jelentősége) 36
37
Egyre többen keresnek több szóból álló összetett kifejezésekre! (pl: gyümölcs, faiskola, Győr) 37
38
Fizetett hirdetések A Google AdWords a Google hirdetési felülete. Előnyei: A hirdetés a Google első oldalán kiemelten szerepel A hirdetés pontos célzása (olyan személyek elérése, akik kifejezetten az Ön termékét/szolgáltatását keresik) Mérhető, és a költség előre tervezhető (csak a tényleges kattintás után kell fizetni) Hatékonyság szerint a legolcsóbb hirdetési forma! Több hirdetés szöveget lehet írni Bármikor elindítható A megjelenés időpontja és helye szabályozható 38
39
Közösségi média A Facebookra is az vonatkozik, ami a weboldalra: tartalom jó címmel, megfelelő kifejezésekkel! Megér egy külön misét! 39
40
Domain állandó kommunikálása! Tetováljuk fel mindenhová, autóra, fűre-fára, emailre… 40
41
Ja és még egy… Az általam használt ismeretek ezen lehetséges terület kb. 10 %-át teszi ki. Még van 90 %... 41
42
Mindezt ha elvégezzük…. (esetleg több nyelven is) …az segít a weboldalunk elhelyezésében! 42
43
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! László János Civertan Bt. www.civertan.hu 43
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.