Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Szubliminális üzenetek
Készítette: Orosz Balázs
2
A kezdetek kezdete…
3
1957
4
James Vicary
5
Éhes? Egyen popcorn-t!
6
Szomjas? Igyon Coca-Colá-t!
7
18% 57%
8
Hogy csinálta?
9
24 képkocka
10
5 másodpercenként
11
0.04 másodpercig
13
Az agy és a szem kapcsolata
Az agy kivonja a pillanatnyilag szükséges, lényeges részleteket Ugyanarról a képről érkező alacsony és magas frekvenciájú információ teljesen más jelentést hordoz
14
5 érzékszerv
15
60-70%
16
40%
17
Pálcikák millió 60-80 µm hosszúak
18
Csapok 5-7 millió kb µm
19
Sokszor tudat alatt marad
1-2 foton Sokszor tudat alatt marad
20
Mi is a szublimináció?
21
Nem Tudatos Érzékelkés
22
Olyan észlelés amely akkor is megtörténik amikor az inger olyan rövid ideig érzékelhető, hogy a tudás küszöbe alatt marad
23
Rádióadásokban vagy állóképekben
TV-műsorokban Internetes oldalakon Számítógépes programokban Spam-ekben Rádióadásokban vagy állóképekben
24
A sütik (cookie-k)
25
Képekben elrejtett ingerek (reklámok)
Szaglás-manipulálás Optikai csalódások Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban
28
Képekben elrejtett ingerek (reklámok)
Szaglás-manipulálás Optikai csalódások Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban
29
A befolyásolás eszközei
Sztár vagy híres ember megjelenítése Érzelmi zsarolás Jutalom ígérete Motiválás Hízelgés
30
És a már jól ismert szlogenek amiket már kívülről fújunk
Törődj magaddal… Frissesség egész napon át… Délig tartó lendület… Anya okos ezért T.-val mos… A legkisebb is számít… Sportból a legtöbbet... És még sorolhatnánk…
31
Burkolt reklámok avagy a reklámharc
35
Képekben elrejtett ingerek (reklámok)
Szaglás-manipulálás Optikai csalódások Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban
36
A 100 méteres körzetünkben egy gyorsétterem található
A pláza szellőzőjéből sült hús illata árad
37
0.3 másodperc
38
Képekben elrejtett ingerek (reklámok)
Szaglás-manipulálás Szubliminális percepció a zenében és egyéb hangokban Optikai csalódások Képekben elrejtett ingerek (reklámok)
39
Példák Ultrahangok (frekvenciája 16 kHz és 100 MHz)
Az elefántok kommunikációja (13–35 Hz között) Denevérkommunikáció (10 kHz alatt ) Orgonasípok (a magas sípok már nem hallhatók)
41
Köszönöm a figyelmet!
42
Felkészítő tanárom: Kovács Kornélia
Források: Sas István: Reklám és pszichológia Szendi Gábor: Tények és tévhitek És nagyon sok internetes oldal…
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.