Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Ügynökségi bemutatkozó

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Ügynökségi bemutatkozó"— Előadás másolata:

1 Ügynökségi bemutatkozó
1126 Budapest, Böszörményi út 24/b. Tel./Fax: ,

2 Mobil kommunikációs és BTL Ügynökség
A Pallas Technologies Kft. a vállalati mobilkommunikációs igények kiszolgálására szakosodott, az ehhez szükséges szoftvert, hardvert és kommunikációs csatornát biztosítja. Szolgáltatásaink az SMS-ben küldhető mobil információszolgáltatásra és adatszinkronizálásra, távirányítási rendszerek fejlesztésére, a fejlődő WAP, MMS és mobil elektronikus kereskedelem területére, web-tartalmak mobilizálására, összpontosulnak.

3 Szakértelmünk - vállalati mobilkommunikáció
- egyedi BTL kommunikációs megoldások SMS postás SMS promóció DM SMS kampány MMS kampány SMS hűségprogram SMS kapu Kapcsolódó szolgáltatások: Call - center Sorsolás Statisztika készítés Micro-site Promóciós weboldal Tekintse meg weboldalunkat a címen

4 Referenciáink képekben

5 Hűségprogram Megrendelő: Robert Bosch Kft. Időtartam: 2005-től folyamatos

6 Hűségprogram Megrendelő: Robert Bosch Kft. Időtartam: 2005-től folyamatos

7 Hűségprogram Megrendelő: Marketlink Kft. Időtartam: 2003.

8 Konferencia-sms Megrendelő: CEBC Időtartam: május 23.

9 K&H Trambulin sms játék
Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2005.március 1.- december 31-ig

10 K&H Trambulin sms játék
Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2005.március 1.- december 31-ig

11 K&H Trambulin sms játék
Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: 2005.március 1.- december 31-ig Az Akció keretében a Bank márciustól kezdődően 2 havonta játékot hirdet, melyben a K&H trambulin 18+ bankszámlával és a hozzá kapcsolódó K&H trambulin Maestro, K&H ELTE Maestro, valamint K&H Eszterházy Maestro bankkártyával rendelkező ügyfelek vehetnek részt. Azon ügyfelek, akik még nem rendelkeznek K&H trambulin 18+ bankszámlával valamint hozzá kapcsolódó bármely K&H trambulin Maestro bankkártyával*, a számlanyitást és a bankkártya átvételét követően kapcsolódhatnak be a játékba. Az Akció keretén belül kéthavonta meghirdetett 5 játék időzítése: 2005. március 1-április 30. 2005. május 1-június 30. 2005. július 1- augusztus 31. 2005. szeptember 1-október 30. 2005. november 1- december 31.

12 K&H Trambulin Gólyakampány sms játék
Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: augusztus 7. - szeptember 29-ig)

13 K&H Trambulin Gólyakampány sms játék
Megrendelő: Kereskedelmi és Hitelbank Rt. (Időtartam: augusztus 7. - szeptember 29-ig) Az Akció ideje alatt minden munkanapon az az ügyfél, akinek az adott munkanapon leadott tippje szerint helyesen vagy a helyes értéket legjobban megközelítően tippelte meg a játékban feltett kérdésre a választ, egy két személy részére szóló Wizz Air repülőjegy-vouchert nyer. Az Akció ideje alatt minden munkanapon egy voucher a díj. Továbbá minden ügyfél, aki az Akció ideje alatt K&H trambulin bankszámlát (18 év felettieknek) válltáskát kap ajándékba.

14 VISA nyereményjáték Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: november január 31-ig

15 Megrendelő: VISA Europe Services Inc.
VISA nyereményjáték Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: november január 31-ig A Játékban kizárólag 18. életévüket betöltött, magyar állampolgárságú, természetes személyek vehetnek részt. A Játékban nem vehetnek részt a Szervező és Lebonyolító alkalmazottai, valamint mindezen személyek hozzátartozói (a Ptk § b) pontjában meghatározottak szerint). A Játék során a Játék időtartama alatt Magyar Köztársaság területén, Magyarországon kibocsátott Visa vagy Visa Electron kártyával történt vásárlást követően a Játékosnak SMS-en vagy a Játék telefonszámán való bejelentkezéssel kell eljuttatnia vásárlásának adatait és a különböző csatornákon ismertetett kérdésre adott válaszát a Játék Szervezőjének Lebonyolítójához. 2./ Nyertesek kiválasztása A beérkezett érvényes nevezések közül azok tekinthetőek nyertesnek, melyek legjobban megközelítik a Lebonyolító által megállapított valós értéket. A fődíjra a valós értékkel egyező vagy azt legjobban megközelítő választ beküldő Játékos jogosult, a második díjra a valós értéket második, harmadik és negyedik legjobban megközelítő válaszokat beküldő Játékosok jogosultak, az ezt követő ötszáz legközelebbi választ beküldő Játékosok pedig a harmadik díjra jogosultak. Azonos válasz esetén a játék kezdetéhez közelebb álló időpontban beküldő Játékos tekinthető nyertesnek.

16 VISA „ Vásároljon a mi számlánkra” nyereményjáték
Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: április 1. - június 30-ig)

17 VISA „ Vásároljon a mi számlánkra” nyereményjáték
Megrendelő: VISA Europe Services Inc. (Időtartam: április 1. - június 30-ig)

18 Eurotours sms játék Megrendelő: Eurotours (Időtartam: )

19 Eurotours sms játék Megrendelő: Eurotours (Időtartam: )

20 BNV- Szabadidő 2003 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: március 6-9.)

21 (Időtartam: 2003. március 6-9.)
BNV- Szabadidő 2003 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: március 6-9.) A Hungexpo a már meglévő hirdetési felületeken beharangozza, meghirdeti a nyereményjátékot. A nyereményjátékon résztvevők SMS-ben játszhatnak és ezzel esélyük nyílik arra, hogy a rendezvény időtartamában kedvezményesen jussanak be a Hungexpo területére és ott további szabadidős és sport programokba vegyenek részt. Az emeltdíjas SMS számot, a fogadó szoftvert és a kezelő, gyűjtő felületet a Pallas Technologies biztosítja a Hungexpo számára. A játékban való részvételhez a hirdetési felületeken feltett kérdésre a helyesnek ítélt válasz betűjelét kell beküldenie a játékosnak. Helyes válasz esetén egy belépő kódot küldünk a játékosnak, ami a későbbiekben a kedvezményes belépéshez szükséges. Hibás válaszküldés esetén a rendszer, figyelmeztető SMS-t küld. A rendszer alkalmas arra, hogy a játékosoknak ne csak egy kérdésre, hanem többre kelljen válaszolnia ahhoz, hogy nyerőkódot kapjon a végén. (Ez emeli a Hungexpo bevételét a játék folyamán) A játék ideje alatt beérkezett válaszokat rendszerezzük, és csoportokba rendezzük. Ezáltal egy adatbázis készül a játékosokról a további beléptetéshez.

22 BNV- HÓ - show Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: szeptember 6-14.) A játékban való részvételhez a hirdetési felületeken feltüntetett számra (06/90/ ) kell beküldenie az IGEN szót a játékosnak. Ezután kap egy kérdést és 3 válaszlehetőséget. VálaszSMS-ben el kell küldeni a helyesnek itélt válasz betüjelét (pl: a)

23 BNV- 2006 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: augusztus 17.- szeptember 17.) Minden Játékos válasz SMS-t kap, amelyben értesítjük, hogy megnyerte-e az azonnali ajándékot (kedvezményes belépés a BNV 2006-ra), illetve abban az esetben ha nem nyert, arról kap értesítést. Egy telefonszámról 2 elküldött SMS (BNV+ megfejtés) egy érvényes pályázatnak számít, ugyanarról a telefonszámról újabb pályázathoz újabb SMS beküldése szükséges. Egy Játékos maximum 8 helyes SMS-t küldhet be (4 jegyet nyerhet meg). A Játék augusztus tól, szeptember ig tart.

24 BNV- 2006 Megrendelő: Hungexpo (Időtartam: szeptember 9-17.)

25 Winthrop Megrendelő: Sanofi - Aventis (Időtartam: 2005.)

26 pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: től folyamatos)

27 Mi az a Pollen SMS ? pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis
(Időtartam: től folyamatos) Mi az a Pollen SMS ? Egy rendszer, amely kiegészítő javaslatokat és polleninformáció szolgáltatást nyújt és közvetít mobil eszközökre. (mobiltelefonok, kéziszámítógépek,...) A teljes rendszer tartalmazza a szükséges hardver- és szoftvereszközöket, a „mobilizálható” tartalmakat és a kommunikációs csatornát is. A kommunikáció elsődleges formája az SMS.

28 A Pollen SMS szolgáltatások
pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: től folyamatos) A Pollen SMS szolgáltatások A Pollen SMS szolgáltatások kitalálásánál, kialakításánál, technikai bevezetésénél, promóciójánál és fenntartásánál a következő szempontokat tekintjük a legmérvadóbbaknak: - a szolgáltatás funkciója és témája - célszerűség, hasznosság - célcsoportok meghatározása, várható felhasználószám - várható SMS szám, az SMS küldés iránya, költségei - adat- és működési biztonság, egyszerűség (érthető működés) - időzítés, - időtartam - fenntarthatóság (fenntartás ember, szoftver, hardver igénye és automatizálhatosága) - fel- és leiratkozás, testreszabhatóság - az adott szolgáltatással kapcsolatos feladatok pontos meghatározása és kiosztása

29 pollensms.hu Megrendelő: Sanofi Aventis (Időtartam: től folyamatos)

30 Maggi – „Lazíts egy jóízűt!”
Megrendelő: Nestlé Hungária Kft. (Időtartam: augusztus 29-szeptember 30.)

31 „Sütemény” sms-játék Megrendelő: Europríma Kft. (Időtartam: november. 1. – december 31-ig) A Játék november 1.-től december 31-ig tart. A pályázatok beérkezésének határideje december 31.. éjfél. A játék kérdése: Honnan származik a linzer sütemény elnevezés? a) Linzer Rudolf főhadnagy tiszteletére sütötte először Richter Lénárd. b) A párizsi asszonyok sütötték először. c) A Linzer nevű hajón hozták be Ázsiából Európába ezt a távolkeleti ínyencséget 1328-ban. Helyes beküldési forma: Kód*helyes válasz betüjele Pl: *a A Játék időtartama alatt minden helyes választ beküldő Játékos a nyeremény sorsolásán részt vesz. A sorsolások időpontja: január óra.

32 „Sütemény” sms-játék Megrendelő: Europríma Kft. (Időtartam: november. 1. – december 31-ig)

33 Unilever-KNORR Megrendelő: Lauritzen Marketing Kft. (Időtartam: június július 11.) A játék során a Tesco áruházaiban Amodent, Baba, Domestos, Knorr, Globus, Carte D’or, Bertolli márkák közül legalább 3 terméket vásárol egy tételben és a blokk bal oldalán található négyjegyű tranzakciós számot, valamint nevét (9999*MintaJános) elküldi SMS-ben a nem emelt díjas telefonszámra. Minden Játékos válasz SMS-t kap, amelyben értesítjük, hogy milyen garantált ajándékot nyert, illetve abban az esetben ha nem nyert, arról kap értesítést, hogy részt vesz a fődíj sorsolásán. Egy telefonszámról elküldött tranzakciós kód egy érvényes pályázatnak számít, ugyanarról a telefonszámról újabb pályázathoz újabb tranzakciós kód beküldése szükséges. Egy Játékos korlátlan mennyiségű SMS-t küldhet be.

34 Unilever-KNORR Megrendelő: Lauritzen Marketing Kft. (Időtartam: június július 11.)

35 Haribo – Nagy őszi nyereményjáték Megrendelő: HARIBO Hungária Kft.
(Időtartam: szeptember 1 - november 30.) AKCIÓ RÉSZVÉTELI FELTÉTELEI, SORSOLÁS Vásároljon minimum 1 db Haribo 200g-os terméket. Vágja ki a termékek vonalkódját. A minimum 1 db vonalkódot tegye a megcímzett borítékba, majd írja rá a pontos nevét, címét és a belső oldalra a telefonszámát.. A felbélyegzett borítékot adja postára a következő címre: Pallas Technologies Kft. , 1126 Budapest, Böszörményi út 24/b. Írja rá HARIBO Nagy őszi Nyereményjáték. AZONNALI NYEREMÉNYEK: A játék 4 lépcsős azaz 4 féle pályázati lehetőség van Első lépcső (pályázat) : 1 vonalkód egyszeri beküldése – kulcstartó (2000 db) Második lépcső (pályázat): 5 vonalkód egyszeri beküldése – bögre (200 db) Harmadik lépcső (pályázat): 15 vonalkód egyszeri beküldése – 3 az 1-ben utazótáska (100 db) Negyedik lépcső (pályázat): 30 vonalkód egyszeri beküldése – Carrera szett (50 db)

36 Haribo – Nagy őszi nyereményjáték
Megrendelő: HARIBO Hungária Kft. (Időtartam: szeptember 1 - november 30.)

37 Hasbro – Monopoly sms játék Megrendelő: Hasbro Magyarország Kft.
(Időtartam: október december 10.) Játék időtartama alatt: -Elküldi SMS-ben a „MONOPOLY” szót és a blokk kódját, a kommunikációs felületeken feltüntetett nem emelt díjas telefonszámra. Az SMS-t beküldők válasz SMS-t kapnak, a beküldött sms helyességéről és hogy nyertek-e. A nyertesek kizárólag a helyes választ beküldők közül kerülhetnek ki. Az aki helyesen küldi be az SMS-t, válasz SMS-t kap, amelyben értesítjük, hogy nyert-e azonnali ajándékot (51 nyerőpillanat), illetve abban az esetben ha nem nyert, akkor egy válasz SMS-ben erről tájékoztatást kap. Egy telefonszámról elküldött megfejtés egy érvényes pályázatnak számít, ugyanarról a telefonszámról újabb pályázathoz újabb SMS beküldése szükséges. Egy Játékos korlátlan mennyiségű SMS-t küldhet be. Amennyiben valaki a kampány alatt az 51 nyerőpillanatban küldi el SMS-ét megnyeri az azonnali ajándékot. Aki már 1x nyert azonnali ajándékot nem nyerhet többet, de részt vesz a fődíj sorsoláson a beküldött helyes sms-ek mindegyikével

38 Hasbro – Monopoly sms játék
Megrendelő: Hasbro Magyarország Kft. (Időtartam: október december 10.)

39 Köszönjük szíves figyelmét!
Pallas Technologies Kft Budapest, Böszörményi út 24/b. Tel./Fax: Kapcsolattartók: Baji Andrea igazgató Mobil: Takács Ottilia projekt manager Mobil:


Letölteni ppt "Ügynökségi bemutatkozó"

Hasonló előadás


Google Hirdetések