Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A célcsoport munkaerő-piaci helyzetét és életminőségét javító információk az interneten és azok használata Tapolcai-Hatházi Andrea főigazgatói PR tanácsadó.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A célcsoport munkaerő-piaci helyzetét és életminőségét javító információk az interneten és azok használata Tapolcai-Hatházi Andrea főigazgatói PR tanácsadó."— Előadás másolata:

1 A célcsoport munkaerő-piaci helyzetét és életminőségét javító információk az interneten és azok használata Tapolcai-Hatházi Andrea főigazgatói PR tanácsadó

2 Magyarországon a KSH 2005. évi Mikrocenzus vizsgálata szerint valamivel több mint négymillió (4 001 976) háztartás volt. 2006. első fél évében az összes háztartás 38 % – kb. 1,5 millió háztartásban – találtak otthoni (működőképes) számítógépet, és a háztartások 21 százalékában – kb. 840 ezer háztartásban – internet- kapcsolatot. Ez azt jelenti, hogy a számítógéppel felszerelt háztartások ma már több mint fele (55%) képes otthonról rácsatlakozni a világhálóra. A terjedés a korábbi évekhez képest felgyorsult, dinamikusabb volt.

3

4

5

6 Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat (ÁFSZ) megvalósította modernizációs programjának első ütemét, amelynek keretében a kirendeltségek felében, 80 helyen teremtette meg az Új Szolgáltatási Modell működésének feltételeit. A modell lényege, hogy a munkakeresők önállóan és aktív módon vegyenek részt új állásuk megtalálásában, úgy, hogy igénybe veszik a munkaügyi központokban kínált modern informatikai és egyéb tájékozódási lehetőségeket.

7 együttműködő dinamikusönállóan, aktívan Az Új Szolgáltatási Modell segítségével a munkaügyi kirendeltségekkel együttműködő álláskeresők, dinamikus ügyfelekké válnak, akik önállóan, aktívan részt vállalnak a számukra megfelelő állás keresésében, ezáltal saját sorsuk alakításában. Ezt a szemléletváltást az Állami Foglalkoztatási Szolgálat többlépcsős modernizációja segíti elő. Hajdú-Bihar megye: • Balmazújváros • Berettyóújfalu • Debrecen • Hajdúszoboszló • Püspökladány Szabolcs-Szatmár-Bereg megye: • Fehérgyarmat • Kisvárda • Mátészalka • Nyíregyháza • Vásárosnamény Jász-Nagykun-Szolnok megye: • Jászberény • Mezőtúr • Szolnok • Tiszafüred •Püspökladány Az Új Szolgáltatási Modell a Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program (HEFOP) keretén belül valósul meg, amelyet az EU Strukturális Alapja támogat.

8 „Keress, hogy segíthessünk” „Keress, hogy segíthessünk!” Az Új Szolgáltatási Modell elemei •Önéletrajzok elérhetősége interneten, •az állás- és képzéskínálat elérhetősége interneten, •tágas ügyfélterek, önkiszolgálást támogató ülő- és álló M pont-okkal, •az állások- és képzések érhetősége mobiltelefonon, •a munkáltatók negyedéves munkaerő- gazdálkodási terveinek felmérése, arra való gyors reagálás, •a kategorizálás módszerének alkalmazása, •álláskeresési megállapodás az álláskeresőkkel, •szolgáltatási megállapodás a munkáltatókkal, •intenzívebb munkáltatói kapcsolattartás.

9 Berettyóújfalu Püspökladány

10 Balmazújváros Tiszafüred

11 •Az ÁFSZ többi kirendeltségének átalakítását. •Az Új Szolgáltatási Modell alkalmazását az átalakításra kerülő kirendeltségeken. •Új szolgáltatások kidolgozását és bevezetését valamennyi kirendeltségen. A modernizációs program, a TÁMOP és TIOP keretében folytatódik. Mit tervezünk az elkövetkező időszakban? „Keress, hogy segíthessünk!”

12 Állami Foglalkoztatási Szolgálat Foglalkoztatási És Szociális Hivatal Regionális Munkaügyi Központok ( 7 régió) Észak-alföldi regionális Munkaügyi Központ www.afsz.hu http://earmk.afsz.hu

13 www.afsz.hu nyitóoldal

14

15 WAP portálunk elérése böngészőn keresztül A WAP oldalainkat böngészőjén is megtekintheti, ha az alábbi internet címre kattint: http://www.wapsilon.com/frameset.cgi?/?q=1;t=n7210;f=0::http://wap.afsz.hu

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25 http://earmk.afsz.hu

26

27 Ügyfélhívó rendszer

28 TERVEK:

29 TERVEK:

30 Köszönöm a megtisztelő figyelmet! Tapolcai-Hatházi Andrea főigazgatói PR tanácsadó Észak-alföldi Regionális Munkaügyi Központ


Letölteni ppt "A célcsoport munkaerő-piaci helyzetét és életminőségét javító információk az interneten és azok használata Tapolcai-Hatházi Andrea főigazgatói PR tanácsadó."

Hasonló előadás


Google Hirdetések