Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Régi Új lehetőségek a mindennapos testnevelés oktatásában

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Régi Új lehetőségek a mindennapos testnevelés oktatásában"— Előadás másolata:

1 Régi Új lehetőségek a mindennapos testnevelés oktatásában
Helm András és Helm Tamás

2 Statisztikák 28,5% súlyosan elhízottak aránya
Helm András és Helm Tamás

3 Prevenció fontossága Statisztikák
„magyarok a leginkább túlsúlyosak a kontinensen” Antal Emese Dietetikusok Országos szövetsége Prevenció fontossága Helm András és Helm Tamás

4 Állami beavatkozás 2012 bevezették a mindennapos testnevelést
Cél: egészséges életmód-egészséges ember Helm András és Helm Tamás

5 Alkat Keringés Pulzus Érrendszer kontroll
A vizsgálat után mit tudunk meg a sportolóról. Ez olyan mint a karosszéria vizsgálat egy autónál. Segít a reális célok meghatározásában. Pl. vízilabda kosárlabda, GOLF Érrendszer Helm András és Helm Tamás

6 Alkat-Antropometria Helm András és Helm Tamás

7 Életkor-Antropometria
Retardált Biológiai és a naptári életkor azonos Akcelerált Helm András és Helm Tamás

8 11 hónap 2 hónap 30 hónap 22 hónap Biológiai kor 2000 2001 2002 2003
Helm András és Helm Tamás

9 Alkat+VTM-Antropometria
216 cm 148 kg 200 cm 99 kg BMI: 31,7 BMI: 24,8 Helm András és Helm Tamás

10 Alkat+ VTM-Antropometria
BMI: 31,7 túlsúlyos Hadfi Dániel 189 cm 100 kg Stefano Baldini 176 cm 62 kg Rakonczai Beáta 170cm 56 kg Helm András és Helm Tamás

11 Erősíthetőség-Antropometria
Helm András és Helm Tamás

12 Érrendszer- Nyugalmi Érrugalmasság Helm András és Helm Tamás

13 Agyi funkciók Érrendszer- Nyugalmi
a mentális állapotBa enged betekintést; a stresszterhelés szintjét, a koncentrációs vagy gyors reagálási képességet, az ellazultságot vagy feszültséget, idegi kimerültséget jelzi az alfa és gamma agyhullámok elemzésének segítségével Helm András és Helm Tamás

14 Érrendszer- Nyugalmi HRV Helm András és Helm Tamás

15 A Teljesítmény csökkenés rejtett okai
Érrendszer- Nyugalmi A Teljesítmény csökkenés rejtett okai Helm András és Helm Tamás

16 Keringés - Terhelés Az aerob anaerob pulzustartomány meghatározása
Terhelhetőség pontos meghatározása Személyre szabott élettani működés optimumának meghatározása A sportoló határainak megismerése 5) Csúcsteljesítmény elérésének segítése Helm András és Helm Tamás

17 6520 db 10912 db Összesen 385 perc 37502 db 927 kcal
Időtartam Szívütés Energia Iskola 180 perc (4x45perc) 13635 db 146 kcal Testnevelés 45 perc 6520 db 252 kcal Délutáni tanulás 90 perc 6435 db 73 kcal edzés 70 perc 10912 db 456 kcal Összesen 385 perc 37502 db 927 kcal Helm András és Helm Tamás

18 Pulzuskontroll Helm András és Helm Tamás

19 Pulzus kontroll Helm András és Helm Tamás
Készítette: Helm András és Helm Tamás

20 Pulzuskontroll Pulzus kontroll 21027 DB ! Helm András és Helm Tamás

21 Pulzus változásai Emelkedés: Betegség Stressz Vashiány
Pajzsmirigy problémák Növekedés Csökkenés: Edzettség Fáradtság Nyugtatók Helm András és Helm Tamás

22 Problémák és megoldások
Helm András és Helm Tamás

23 Izgatott gyermek Relaxáció Helm András és Helm Tamás

24 Koncentráció kontroll
Fegyelmezetlenség Koncentráció kontroll Helm András és Helm Tamás

25 Más-más maximális pulzus
Bpm:198 Más-más maximális pulzus Csoportbontás Más-más anaerob küszöb Időtartam növelés, csökkentés Bpm:184 Helm András és Helm Tamás

26 Ha kérdése van forduljon hozzánk
06/ 06/ Helm András és Helm Tamás

27 Köszönjük a figyelmet! Helm András és Helm Tamás


Letölteni ppt "Régi Új lehetőségek a mindennapos testnevelés oktatásában"

Hasonló előadás


Google Hirdetések