Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Nagyvállalat=Transzformátorház
Dankó Zoltán OTP Bank Elosztott Rendszerek Fejlesztési Főosztály
2
Honnan tudhatod, hogy ügyfél-/felhasználóbarát vállalatban ülsz?
3
MIT KELL TRANSZFORMÁLNI?
4
Címke-gyár Chief Digital Officer Chief Data Officer Chief Online Officer Chief Customer Officer
5
Népszerű felvonások “A digitális transzformáció” című tragédiából
6
1. felvonás Papírtól a bitig
7
2. felvonás Formátum káosz
8
3. felvonás Tisztán szoftver kérdés: de melyiket telepítsem?
9
4. felvonás Remény: ha ezzel telepítéssel megvagyok, minden rendben lesz.
10
5. felvonás Minden szereplő meghalt.
11
Akkor most hogyan tovább?
12
Axiómák Legyen jó az ügyfélnek!
13
A profit nem cél, hanem következmény.
Axiómák A profit nem cél, hanem következmény.
14
Axiómák
15
Ki utál tanulni? Régen: Iskola Ma: Iskola+Te Magad
16
Automatizálás és Robotok
17
De ki akar dolgozni?
18
Kit keresünk? Folyamatosan tanul Nyitott attitűddel éli a világát
Élvezi a csapatmunkát Szívesen osztja meg a tudását
19
Hogyan fogj hozzá? Keress alkalmas szereplőket és hagyd őket dolgozni.
Válogasd ki a vállalaton belüli segítőket (időben változó a számuk). Tisztázandók a célok, ha valaki úgy tűnik, nem megy veled.
20
Álruhás, pszichopata gyilkosok
Ha több adatunk lesz... Analitika és dashboard kell... Jó beszállítót kell találni... Az új alkalmazástól örömkönnyekben tör ki az ügyfél Ha lecseréljük a lovakat, akkor Ferrari lesz a szekérből Az előírások megkötik a kezünket (=nem akarunk semmin változtatni) Mindenki érti, hogy szükség van rá... Már nem leszek itt, ha mégse sikerül. További információk itt:
21
Elosztott működés – Nyílt forráskód
Fejlesztő és mérnök 5 millió regisztrált tag az Oracle fejlesztő közösségben Fejlesztő fejlesztő csatlakozott 2018-ban vállalat aktív tanuló (összesen 1.1m) tanár iskola Forrás: Oracle Fact Sheet: Github:
22
Elosztott működés - Szervezet
Kép forrás:
23
A szervezeti kultúrák evolúciója
24
Paradigms of information flow
25
Vállalati szerkezet válsága
26
Szervezeti evolúció: Vörös szervezetek
Alappillére: FÉLELEM Kialakulása évvel korábbra tehető
27
Szervezeti evolúció: Borostyán szervezetek
Alappillére: ELLENŐRZÉS ÉS IRÁNYÍTÁS Kialakulása évvel korábbra tehető
28
Szervezeti evolúció: Narancs szervezetek
Alappillére: SZÁMÍTÁS ÉS IRÁNYÍTÁS Kialakulása pár száz évvel korábbra tehető
29
Szervezeti evolúció: Zöld szervezetek
Alappillére: SZOLGÁLÓ MENEDZSMENT SZEMLÉLET Kialakulása az előző századra tehető
30
Szervezeti evolúció: TEAL
Alappillére: ÖNSZERVEZŐDŐ CSAPATOK EGY KÖZÖS CÉL ÉRDEKÉBEN Életképes példák 400 főtől főig.
31
Ne munkahelyet keress, hanem elfoglaltságot, amiben jól érzed magad.
Álláskeresés Ne munkahelyet keress, hanem elfoglaltságot, amiben jól érzed magad.
32
Have fun!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.