Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1, LEHETŐSÉGEK ÉS CSAPDÁK A DIGITÁLIS MARKETINGBEN

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1, LEHETŐSÉGEK ÉS CSAPDÁK A DIGITÁLIS MARKETINGBEN"— Előadás másolata:

1 1, LEHETŐSÉGEK ÉS CSAPDÁK A DIGITÁLIS MARKETINGBEN
DIGITALIS 1, LEHETŐSÉGEK ÉS CSAPDÁK A DIGITÁLIS MARKETINGBEN 2, JÁTÉK - GAME INFO QUIZ – MAGIC PALM learn & ELŐADÁS – ELEMZÉS / webmarketing trendek - JÁTÉK

2 WEBMARKETING – DIGITALISMARKETING Kezeljük Dolgainkat Intelligensen!
ELŐADÁS WEBMARKETING – DIGITALISMARKETING Kezeljük Dolgainkat Intelligensen! Intelligence is the ability to adapt to change. Az intelligencia: a változáshoz való alkalmazkodóképesség. Stephen Hawking Joós Attila ügyvezető WEBMARK EUROPE KFT. learn & Az alkalmazkodás egy állandó változás – a változás pedig egy állandó tanulási folyamat – egy amolyan próba szerencse – vagy ahogy felénk mondják próba szerencsétlenség :D megismerjük a környezetünket, majd alkalmazkodunk hozzá – kitűzünk célokat, ha ezeket gyakran elérjük akkor sikeresnek érezzük magunkat! – Hogyan csináljuk? Induljunk ki abból, hogy nagyon különbözőek vagyunk!

3 Generációk A kép a digitaliscsalád.hu -ról származik. Induljunk el a kályhától : a webmarketing tevékenységek végzése során a generációs különbségekre nagyon kell figyelni – erről nagyon sokat és sokféleképpen fogunk tanulni, mivel az Y generáció tagjai kezdik létszámban és befolyásban beérni az X generáció tagjait – állandó versenyben vagyunk a pozíciókért és persze a sikerért – amiért mindenki küzd!

4 XXI. Századi „szokásaink rabjai” vagyunk
TRENDS XXI. Századi „szokásaink rabjai” vagyunk Diktálják a ritmust, trendeket – „célkeresztben” vagyunk – [AutoFókusz] Eszközeink a „pórázunk” – teljes időben online jelenlét – [Full Time] Dolgok Internete – a használati tárgyak „beszélgetnek” – [IoT] „Digitális bennszülöttek” a gyerekek – csak a [MOST!] és AZONNAL! van. Véleményvezérek - influencerek – ha úgy csinálod, mint én… jó lesz! Figyelem megosztás helyett Figyelem csere! – [Reklám és Információ] Mintakövetést végzünk [Viselkedési mintákat „növesztünk”] Tudják mit teszel idén nyáron! learn & A szokásaink rabjai vagyunk – eddig csak sejtették ezeket, most pedig már tudják! A figyelmünkért küzdenek a márkák, hogy jelen legyenek az életünkben – napi 150 – 180 interakciót várnak el tőlünk. ek, sms, telefon, facebook üzenet, instagram, chat ablakok … Tegye fel a kezét aki reggel első mozdulattal a telefonjához nyúl – és este az utolsó mozdulat?

5 „MINTASÁG” Piaget : Sémák 0 – 12 kor között…

6 WEBMARKETING – Minek és Kinek?
Jelen vagyok és nekem ez éppen elég… „Én Márka” vagyok? – [felület] Termékem és/vagy Szolgáltatásom van és népszerűsítem – [weblap] Elektronikus kereskedelmet folytatok – [webshop - webáruház] Információt vagy híreket szolgáltatok - [portál] Tervezünk – Megvalósítunk – Mérünk … [ Ismételjük ] Mindeközben… KELETKEZIK RENGETEG ADAT Az ADAT az új OLAJ! The DATA is the new OIL! learn &

7 New Oil... 1024 bytes = Yottabytes
learn &

8 2025 - Főnök: a programunk kijavította önmagát!
BIG Bro. Az őrök őrzik … és az őröket ki őrzi? ADATVÉDELEM – GDPR Személyes adatok védelme – véget ért az „adat-vadnyugat” (?) Biztonságos csatorna SSL – „zöld lakat” a webcím mellett ( ) Profilozás – látogatói profilok készítése (nő / 35 / diplomás) Adatvédelmi nyilatkozatok – a jogászok csatlakoztak a weblapépítéshez Zárt vagy nyílt rendszerek – indiai szoftver / kínai hardver – garancia? Meg tudjuk-e védeni az adatokat – titkosítás, mesterséges intelligencia Főnök: a programunk kijavította önmagát! learn &

9 Buyers learn &

10 Vajon melyik koktél ártott meg? Az utolsó?
MIX Vajon melyik koktél ártott meg? Az utolsó? learn &

11 Harmadik típusú találkozások… Az idegen látogatók… már nem is idegenek
VISITORS Harmadik típusú találkozások… Az idegen látogatók… már nem is idegenek Direkt találatok – beírja a pontos webcímünket [DIREKT MARKETING] Keresőből érkező találatok – jellemzően egy problémára keresnek választ, vagy ránk keresnek : Content is King! – [SEM : SEARCH ENGINE MARKETING] - [CONTENT MARKETING] Külső hivatkozások, linkek, online magazinok – [LINKMARKETING] Közösségi oldalak – Facebook,Twitter, [SOCIAL MARKETING] Hírlevél, hírlevél sorozat - címlista, adatbázis [MAIL MARKETING] Fizetett hirdetések – Adwords, Facebook [ONLINE MARKETING] Fizetett termékmegjelenítés – pl. youtube [INFLUENCER MARKETING] MÉDIA MIX! learn &

12 Push text Hogyan lépjünk a felhasználó felé? Ismerkedünk / kedvére teszünk! learn &

13 „Felhasználói élményt” érintő javaslatok
UX Trend „Felhasználói élményt” érintő javaslatok Hiába a rengeteg adat… Egy képernyőnyi lehetőség – […egy képernyő/egy feladat] Koncentrációt helyezzük a fontos részekre… [tápláld a szemet!] A kevesebb több elvét kövesse – lélegző felületekkel [ne zsúfolj!] Egyszerű navigáció – egyszerű „élet” [legyen bejárható a felület] Egykezes használat – kétkezes használat alapelvei [kezes ügyek] Mozgasd okosan a felhasználódat… [kommunikálj variáltan] learn &

14 „A webdesigner élete csupa rettegés…”- Márk
Az eszközökhöz alkalmazkodó design elterjedése… „A webdesigner élete csupa rettegés…”- Márk learn &

15 SIKER learn &

16 JÁTÉK JÁTÉK learn &

17 Lépés: WWW.KAHOOT.IT - böngésző Lépés: 7 jegyű GamePin - mutatom
TOJÁS Lépés: - böngésző Lépés: 7 jegyű GamePin - mutatom Lépes: Nick name: „szép legyen!” learn &

18 Köszönöm szépen a figyelmet!
Sajnos vége Köszönöm szépen a figyelmet! learn &


Letölteni ppt "1, LEHETŐSÉGEK ÉS CSAPDÁK A DIGITÁLIS MARKETINGBEN"

Hasonló előadás


Google Hirdetések