Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Kommunikációs kampánytervezés
2
Bevezetés: A tárgy célja, szerkezete, feladatok kiadása
3
Bemutatkozás, szerepek
Katona Norbert Vendégelőadók
4
„Vízió” „A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől -- lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó -- kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.”
5
Tehát: a kurzus tárgya A kurzus bemutatja a kommunikációs akciók -- más néven projektek -- szerkezetét, tervezésük, kivitelezésük és értékelésük legfontosabb elemeit. Lefedett területek: Marketing-, PR., vezetői, szervezeti, politikai és nonprofit kommunikációs akciók tervezése. A marketinget és a PR-t tárgyaljuk, a többi ez alapján nagyjából megérthető.
6
Mi vár ránk (I) a félévben?
ig órák, szerda délelőttönként ( ) Elmélet + gyakorlat ZH: kutatás témakör – ZH: / pótlás: rákövetkező alkalommal (egy lehetőség!) Projekt-munka A tervezési folyamat Kutatás, felmérés 1. – (Piaci) helyzet, célcsoport és célok Kutatás, felmérés 2. – Eszközök: üzenet és média, tervezési szakasz Megvalósítás és kreatív tervezés Megvalósítás, utómunka Kutatás 3. – értékelés, visszaellenőrzés Kampányelemzések, marketing és kommunikációs trendek
7
Mi vár ránk (II) ma? Bemutatkozás Közérdekű Vízió & cél
Sillabusz közös feldolgozás Feladatterv közös feldolgozás Szünet Reminder 1-4 Kutatási blokk Projektek és feladatok egyeztetése ~ konzultáció (1)
8
http://www.filozofia.bme.hu/ HONLAP
BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék
9
FACEBOOK BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék
10
BLOG http://bmefilozofia.blog.hu/
BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék
11
A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék a Kutatók Éjszakáján!
A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék a Kutatók Éjszakáján! BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék
12
OHV=Oktatás Hallgatói Véleményezése (Neptun-kérdőíveken keresztül)
Számít a véleményed! OHV=Oktatás Hallgatói Véleményezése (Neptun-kérdőíveken keresztül) BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék
13
Sillabusz Külön dokumentumban! Közös feldolgozás
14
Projekt vázlat (sablon a projektekhez)
Külön dokumentumban! Közös feldolgozás
15
https://piacesprofit
16
SZÜNET
17
Reminder (1): A kurzus célja
Célja, hogy felkészítsen kommunikációs akciók (projektek) önálló megtervezésére és lebonyolítására. kialakítson egy projektszemléletet. fejlessze az önálló tanulás és információ gyűjtés képességét. a tervezésbe és megvalósításba, mint alapvető szakmai tevékenységbe integrálja a korábban tanultakat és a kurzus során megszerzendő tudást. segítse a felkészülést az állásinterjúra.
18
Reminder (2) : A célok megvalósításának eszközei
Önálló kommunikációs projekt tervezése és egyes részletek megvalósítása. A terv és a kidolgozott részletek prezentációja, és az arra kapott visszacsatolás. Megrendelői bírálatok készítése az anyagokról. Az órai előadásokon adott ismeretek. Az órákon végigmegyünk a tervezés és a kidolgozás főbb lépésein. A saját feladathoz szükséges szakirodalom és egyéb anyagok önálló felkutatása és feldolgozása. Esettanulmányok, példák feldolgozása, amelyekből a saját projekthez ötleteket, tanulságokat lehet gyűjteni. Konzultáció
19
Reminder (3): A kurzus szerkezete
A féléve első felében az órákon: az előadásokon bemutatjuk a projektek fontosabb elemeit, után önálló munka és konzultáció: az elemek kidolgozása a saját projektben. A félév közepére elkészül a vázlat, első változat. A félév második felében az órákon: szemináriumi munka keretében esetek (kommprojektek, projektrészletek) bemutatása, elemzése, a saját projektben hasznosítható tanulságok leszűrése, önálló munka és konzultáció a saját projekt kidolgozása. A félév végén az órákon a projekttervek és a kidolgozott részletek prezentációja, megvitatása, bírálata Otthoni csoportmunka folyamatosan, illetve a kurzus végén az anyag javítása a visszajelzések, bírálatok alapján. Feladat leadása
20
Reminder (4) A teljesítés feltételei
Aktív órai részvétel Prezentáció Anyagok leadása Leadandó anyagok: prezentáció, bírálat, projekt dokumentáció
21
Kutatás ZH Egyéni felkészülés a kiadott irodalom lapján: VHK
A kutatás minden kommunikációs aktivitás alapja! A legfontosabb tudnivalók: Kutatási alapfogalmak, módszerek (mikor, melyiket, miért használjuk) A fogyasztók szegmentálásának módszerei, bevett modellek, tipológiák A médiakutatás alapfogalmai, módszerei, médiafogyasztási szokásokra vonatkozó adatok forrásai Kérdezési módszerek, kérdőívek összeállítása, kérdések típusai, szempontjai Ez csak annyi, amennyire az adatok felhasználójaként feltétlen szükség van. Csak egy pótlási lehetőség van. Komolyan vesszük.
22
Konzultáció (1) Csoportok képzése Feladatok/szerepek kiosztása
Kontaktok cseréje Következő feladatok egyeztetése
23
The end Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.