Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
olyan milliárdos költésű multi cégeket, mint a Coca Cola, a Danone vagy a Ferrero?
2
Ezek a stratégia elemek sorban
A MAI MENETREND: 1. Mennyit költünk 2010 óta TV, sajtó és internet hirdetésekre? 2. Mennyit költ a világ a Facebooknál és Google-nél? 3. Mi a jövő? Hol hirdess, hogy meggazdagodj? 2 2
3
1. Mennyit költöttünk TV, sajtó és internet hirdetésekre 2017-ben?
4
A 2017-es magyar Reklámtorta 241 milliárd forintot tett ki.
forrás:
5
Reklámköltés változása 2000-2017 között
forrás:
6
Reklámköltés változása 2000-2017 között
Kirajzolódik egy trend Reklámköltés változása között Egyre kevesebet költenek a márkák TV és sajtó hirdetésekre, és egyre többet internetre. Miért?
7
Mi lesz azzal a pénzzel, amit offline költöttek eddig el?
Forrás:
8
180 milliárd dollár vár világ szinten arra, hogy TV helyett az interneten költsék el!!!
(Internet = Facebook + Google) Digital
9
Mit tippelsz? A világ összes online hirdetési költésének hány százaléka landol a Google + Facebook párosánál? 10%? 20%? 30%? 40%?
10
Forrás: Businessinsider (https://read.bi/2BW3pYK)
A világ összes online hirdetési költésének 61%-a (!) a Facebook, vagy a Google zsebében landol! Forrás: Businessinsider (
11
Reklámköltés változása 2000-2017 között
Ez pedig azért nagyon érdekes, mert… Reklámköltés változása között 2016. szeptember 2018. május Többszörös áremelkedés!!!
12
Reklámköltés változása 2000-2017 között
Mielőtt azonban azt hinnéd, a Facebook drága és ezért nem éri meg vele foglalkozni, hadd emlékeztesselek... Reklámköltés változása között Ft (naponta)
13
Vajon meddig emelkednek a jövőben a hirdetési költségek?
20X 15X 5X 30X 10X
14
It’s a good investment baby!
15
1. Hogyan tervezz meg egy Facebook kampányt. https://www
1. Hogyan tervezz meg egy Facebook kampányt? Hogyan optimalizáld a Facebook hirdetéseidet? Hogyan adtunk el 10 nap alatt annyi könyvet, mint korábban egy egész hónapban, kevesebb hirdetési költség mellett? Miért nem konvertálnak a hirdetéseid? Kreatív célzási lehetőségek a Facebookon az #egyéni célközönségek” segítségével
16
Köszi a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.