Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hogyan előzz be kisvállalkozóként

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hogyan előzz be kisvállalkozóként"— Előadás másolata:

1 Hogyan előzz be kisvállalkozóként
olyan milliárdos költésű multi cégeket, mint a Coca Cola, a Danone vagy a Ferrero?

2 Ezek a stratégia elemek sorban
A MAI MENETREND: 1. Mennyit költünk 2010 óta TV, sajtó és internet hirdetésekre? 2. Mennyit költ a világ a Facebooknál és Google-nél? 3. Mi a jövő? Hol hirdess, hogy meggazdagodj? 2 2

3 1. Mennyit költöttünk TV, sajtó és internet hirdetésekre 2017-ben?

4 A 2017-es magyar Reklámtorta 241 milliárd forintot tett ki.
forrás:

5 Reklámköltés változása 2000-2017 között
forrás:

6 Reklámköltés változása 2000-2017 között
Kirajzolódik egy trend Reklámköltés változása között Egyre kevesebet költenek a márkák TV és sajtó hirdetésekre, és egyre többet internetre. Miért?

7 Mi lesz azzal a pénzzel, amit offline költöttek eddig el?
Forrás:

8 180 milliárd dollár vár világ szinten arra, hogy TV helyett az interneten költsék el!!!
(Internet = Facebook + Google) Digital

9 Mit tippelsz? A világ összes online hirdetési költésének hány százaléka landol a Google + Facebook párosánál? 10%? 20%? 30%? 40%?

10 Forrás: Businessinsider (https://read.bi/2BW3pYK)
A világ összes online hirdetési költésének 61%-a (!) a Facebook, vagy a Google zsebében landol! Forrás: Businessinsider (

11 Reklámköltés változása 2000-2017 között
Ez pedig azért nagyon érdekes, mert… Reklámköltés változása között 2016. szeptember 2018. május Többszörös áremelkedés!!!

12 Reklámköltés változása 2000-2017 között
Mielőtt azonban azt hinnéd, a Facebook drága és ezért nem éri meg vele foglalkozni, hadd emlékeztesselek... Reklámköltés változása között Ft (naponta)

13 Vajon meddig emelkednek a jövőben a hirdetési költségek?
20X 15X 5X 30X 10X

14 It’s a good investment baby!

15 1. Hogyan tervezz meg egy Facebook kampányt. https://www
1. Hogyan tervezz meg egy Facebook kampányt? Hogyan optimalizáld a Facebook hirdetéseidet? Hogyan adtunk el 10 nap alatt annyi könyvet, mint korábban egy egész hónapban, kevesebb hirdetési költség mellett? Miért nem konvertálnak a hirdetéseid? Kreatív célzási lehetőségek a Facebookon az #egyéni célközönségek” segítségével

16 Köszi a figyelmet!


Letölteni ppt "Hogyan előzz be kisvállalkozóként"

Hasonló előadás


Google Hirdetések