Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Jó gyakorlatok a lemorzsolódás csökkentésére
Informatika szakokat oktató intézmények képviselőinek találkozója Szeged, dec. 2. Dr. Horváth Zoltán Takács Rita ELTE Informatikai Kar pszichológus Dékán
2
Diáktámogató program Mentorprogram- a kurzus második fele (mentoroktató-mentorhallgató) Fixcsoportok Diáktanácsadás Korrepetítor rendszer (matekos programozási tárgyakból) Tantárgyfelvételi és vizsgabeosztási tanácsadás Kortárs Segítő Csoport tanulási segítség beilleszkedés matematikai felzárkóztatás stratégiák közösségépítés és tanulásmódszertan „Az egyetem tényleg nagyon akarja, hogy befejezzük”
3
Az első kreatív tanulásfejlesztő tréning 2015 ősz
exploráció X elköteleződés Olyan készkégeket kaptak teljesen észrevétlenül, amiről úgy gondolkodnak, hogy ez természetes Életcél-pályakép Motiváció Önálló döntéshozatal
4
Elsőévesek által teljesített tárgyak száma 2015/16 ősz és tavasz
Összesen % Akik részt vettek a programban % 10 8, 52 28 9 6, 25 18 8 21, 02 16 7 11, 36 6 6, 81 5 3, 125 4 9, 94 2 3 8, 24 0-1 17, 89 Hogyan tudjuk megtartani a diákjainkat? halogatói identitás vs. hallgató identitás 352
5
Mi az, amit azóta is alkalmazol?
“A Tréningen megismert emberekkel azóta is szinte napi szinten tartom a kapcsolatot és segítjük egymást mindenben amiben tudjuk! Köszönöm!” “Kisebb motivációt kaptam a folyamatos készüléshez” “Csapatmunka”
6
Alapozó egyetemi és tanulás-módszertani kurzus 2016 ősz
1. Mentoróra 2.Tanulásmódszertan tréning
7
Tanulásmódszertan Témák: -programozói identitás -motiváció
-Csapatépítés -Matematikai és programozói tárgyak tanulásmódszertana
9
Köszönjük a figyelmet! ELTE Informatikai Kar
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.