Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGréta Orsós Megváltozta több, mint 6 éve
1
Robottanár fejlesztése és alkalmazása a geometria-oktatásban avagy, a black-box gondolkodásmód támogatása Pitlik Marcell A Tudományos Diákkörök XVII. Kárpát-medencei Konferenciája (TUDOK Döntő) 2017. Március 31- Április Helyszín: Székesfehérvár, Teleki Blanka Gimnázium
2
Tartalomjegyzék Helyzetértékelés Alapelv Kulcsmomentum A háromszög esete Új lehetőségek Jövőkép
3
Helyzetértékelés
4
Helyzetértékelés Magyarország minden tekintetben elmarad az OECD átlagától, és a magyar görbék meredeksége további távolodást sejtet a jövőben…
5
Alapelv “Probleme kann man niemals mit derselben Denkweise lösen, durch die sie entstanden sind.” “Egy problémát nem lehet ugyanazzal a gondolkodásmóddal megoldani, amivel azt létrehoztuk.” PISTEIN T/R^2
6
Kulcsmomentum BLACK-BOX- alapú világ - amiben már ma is élünk
WHITE BOX megoldásokban reménykedünk, de BLACK-BOX világokban élünk!
7
A háromszög esete
8
A háromszög esete
9
A háromszög esete
10
A háromszög esete
11
A háromszög esete
12
A háromszög esete
13
A háromszög esete
14
Új lehetőségek A tudás 3 lépése
1. Jó kérdés=fél siker 2. Black-box=stabilitás 3. Megértés=forráskód
15
Jövőkép Csak az a tudás/tudomány, ami forráskódba (robotokba) átírható, minden más emberi képesség: művészet/intuíció. Többlet-értéktermelő potenciál: Az ember-gép szimbiózis garantálja a leghatékonyabb információgazdálkodást/tudásmenedzsmentet! (Forrás: )
16
Támogatók NTP-NFTÖ-1418
17
Köszönöm a megtisztelő figyelmet!
INNOCSEKK 156/2006
18
Ellenőrző kérdés Vegyük példaként a Bermuda háromszöget
Ellenőrző kérdés Vegyük példaként a Bermuda háromszöget. Kérdés: Ki tudja megmondani a Bermuda háromszög területét, ha tudjuk hányan tűntek el benne tavaly, és az utolsó eltűnt hajó kapitánya 32 éves volt? INNOCSEKK 156/2006
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.