Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS"— Előadás másolata:

1 NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS
A médiahasználat longitudinális elemzése máskép(p) NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS

2 Régen minden más volt…(?)

3 Kohorszvizsgálat 1968-1977 között születettek 2003 2010 2017-ben
2010-ben évesek 2017-ben évesek

4 Az elmúlt 15 év…

5 A fogyasztói tipológia megoszlása a TGI adatok alapján 2003-2017 között
ben születettek, 2003-ban évesek ben születettek, 2010-ben évesek ben születettek, 2017-ben évesek 2010-ben évesek 2017-ben évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis

6 A kommunikációs tipológia megoszlása a TGI adatok alapján 2003-2017 között
ben születettek, 2003-ban évesek ben születettek, 2010-ben évesek ben születettek, 2017-ben évesek 2010-ben évesek 2017-ben évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis

7 Az egyes médiatípusok általános szintű használatának alakulása 2003-2017 között
ben születettek, 2003-ban évesek ben születettek, 2010-ben évesek ben születettek, 2017-ben évesek 2010-ben évesek 2017-ben évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis

8 Médiahasználati attitűdök alakulása a TGI adatok alapján 2003-2017 között
ben születettek, 2003-ban évesek ben születettek, 2010-ben évesek ben születettek, 2017-ben évesek 2010-ben évesek 2017-ben évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis

9 Médiatípus használat helyett tartalomtípus fogyasztás

10 Tartalomfogyasztás: néz – hallgat - olvas
A éves népesség 96%-a néz videó tartalmat, 86%-a olvas írott tartalmat s 81%-a hallgat audió tartalmat. Forrás: Kantar Hoffmann tartalomfogyasztás kutatás szeptember

11 Tartalomfogyasztás mérése ma, avagy ilyen régen valóban nem létezett…

12 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS"

Hasonló előadás


Google Hirdetések