Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS
A médiahasználat longitudinális elemzése máskép(p) NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS
2
Régen minden más volt…(?)
3
Kohorszvizsgálat 1968-1977 között születettek 2003 2010 2017-ben
2010-ben évesek 2017-ben évesek
4
Az elmúlt 15 év…
5
A fogyasztói tipológia megoszlása a TGI adatok alapján 2003-2017 között
ben születettek, 2003-ban évesek ben születettek, 2010-ben évesek ben születettek, 2017-ben évesek 2010-ben évesek 2017-ben évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis
6
A kommunikációs tipológia megoszlása a TGI adatok alapján 2003-2017 között
ben születettek, 2003-ban évesek ben születettek, 2010-ben évesek ben születettek, 2017-ben évesek 2010-ben évesek 2017-ben évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis
7
Az egyes médiatípusok általános szintű használatának alakulása 2003-2017 között
ben születettek, 2003-ban évesek ben születettek, 2010-ben évesek ben születettek, 2017-ben évesek 2010-ben évesek 2017-ben évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis
8
Médiahasználati attitűdök alakulása a TGI adatok alapján 2003-2017 között
ben születettek, 2003-ban évesek ben születettek, 2010-ben évesek ben születettek, 2017-ben évesek 2010-ben évesek 2017-ben évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis
9
Médiatípus használat helyett tartalomtípus fogyasztás
10
Tartalomfogyasztás: néz – hallgat - olvas
A éves népesség 96%-a néz videó tartalmat, 86%-a olvas írott tartalmat s 81%-a hallgat audió tartalmat. Forrás: Kantar Hoffmann tartalomfogyasztás kutatás szeptember
11
Tartalomfogyasztás mérése ma, avagy ilyen régen valóban nem létezett…
12
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.