Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Humánszolgáltatások a Közép-magyarországi Regionális Munkaügyi Központban
2
Jogszabályi háttér 30/2000. (IX.15.) GM rendelet
A munkaerőpiaci szolgáltatásokról, valamint azokhoz kapcsolódóan nyújtható támogatásokról KMRMK saját, belső szolgáltatási kapacitása Külső „támogatott” szolgáltatásnyújtás
3
Szolgáltatási formák Munkaerőpiaci és foglalkozási információ nyújtása
FIT- RIC irodák Képzési és álláskeresési kiállítások, börzék Tanácsadói szolgáltatások Egyéni Csoportos
4
Tanácsadás Munkatanácsadás
Pályatanácsadás (pályaválasztási és korrekciós) Rehabilitációs tanácsadás Pszichológiai tanácsadás Álláskeresési tanácsadás Álláskereső klub ( 3 hetes tréning) Álláskeresési technikák oktatása ( 3 nap) Strukturált csoportfoglalkozások Motivációs, kulcskompetencia-fejlesztő stb. Célja: az ügyfél személyiségének, képességeinek, egészségügyi állapotának és a munkaerőpiaci igényeknek megfelelő racionális életpályaterv kialakítása.
5
Esélyegyenlőség Alapelv: információhoz és szolgáltatáshoz való hozzáférés esélyegyenlőségének biztosítása Környezeti és kommunikációs akadálymentesség Indukciós háló és párna Jaws for Windows program Jeltolmács SMS telefon … stb
6
Online szolgáltatások
Információnyújtás: Távtanácsadás:
7
„Ha olyan munkád lesz, amit szeretsz, Soha többé nem kell dolgoznod!”
Konfuciusz Köszönöm figyelmüket és eredményes szakmai konzultációt kívánok! Stefanideszné Kállai Erzsébet Humánszolgáltatási osztályvezető KMRMK
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.