Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Innovatív turisztikai projektterv I-II.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Innovatív turisztikai projektterv I-II."— Előadás másolata:

1 Innovatív turisztikai projektterv I-II.
Projektterv I. – „Inaktivitásból az aktív idegenforgalomért” Projektterv II. – „A kerékpáros turizmus innovatív fejlesztése” 2017. november 21.

2 Projektterv I. „Inaktivitásból az aktív idegenforgalomért”
Koordináló szervezet: Keszthely Járási Hivatal Konzorciumi partnerek: Helikon Kastélymúzeum Közhasznú Nonprofit Kft. A program időszaka: Rendelkezésre álló forrás: Ft

3 A program háttere Munkaerő-piaci folyamatok, projekthez való illeszkedés Általános tendenciák, megyei viszonyok Megoldás Foglalkoztatottság-munkanélküliség-munkajövedelem

4 A program célja, célcsoportja, célterülete
Célcsoport: inaktív 25 év alatti fiatalok Cél: elhelyezkedésükhöz szükséges szolgáltatási és felkészítési programelemek megvalósítása (idegenforgalom) Célterület: megszólítás-toborzás, munkaerő-piaci integráció és munkaerőigény kielégítés, példamutatás Célcsoport elérése: személyes bevonás, írott anyag, kampány, nyílt toborzás

5 A projekt várható eredményei, hatásai
Indikátor megnevezése Típusa Mérték- egység Minimálisan elvárt érték Mutató forrása Programba bevont/ szolgáltatásban részesülő ügyfelek száma Bemeneti 90 Szolgáltatási szerződés Munkapróbát sikeresen teljesítő ügyfelek száma (legalább 45 nap teljesített munkapróba) Eredmény 60 Keretszerződések száma Munkajogviszony létesítése nyílt munkaerő-piaci foglalkoztatónál 45 Foglalkoztatásra irányuló jogviszony létesítő okirata eredeti, vagy hitelesített példányban 180 nap igazolt munkajogviszony nyílt munkaerőpiaci foglalkoztatónál a nyomon követés zárásáig 30 NAV/Ügyfél nyilatkozata rövid ciklusú idegenforgalmi alapképzés tanúsítása 15 Tanúsítvány rövid ciklusú idegenforgalmi alapkompetencia képzési program Db 1 Engedély nyilvántartásba vételről Indikátorok: Környezeti, társadalmi, gazdasági szempontok

6 Megvalósítandó tevékenységek és költségei
Munkaerő-piaci szolgáltatás biztosítása Munkaerő-piaci információ-nyújtás Egyéni tanácsadás Csoportos tanácsadás Munkaerő-közvetítés Mentorálás Egyéb tanácsadás, utókövetés Foglalkoztatás (munkapróba) Képzés

7 Elszámolható költségek
Tevékenység Elszámolható költség Megjegyzés Célcsoporttagok és munkáltatók számára biztosítható szolgáltatások szolgáltatási díj Minden tartósan, azaz legalább 180 napot igazoltan foglalkoztatott személyre vetítve nettó Ft. Célcsoport számára nyújtható támogatások megélhetési támogatás szolgáltatáshoz kapcsolódó útiköltség képzés díja minimálbér 85%-val egyező összeg Célcsoporttagok egyszerűsített foglalkoztatása (munkapróba) bérköltség és járulékai legfeljebb 100%- a útiköltség maximum 100%-os intenzitás max. 90 nap végzettség szerint változó alapösszeg a jogszabályi kereteknek megfelelően Rövid ciklusú képzési program kidolgozása egyszeri díj nettó Ft

8 Projektterv II. „A kerékpáros turizmus innovatív fejlesztése”
Koordináló szervezet: Kerékpáros Magyarország Szövetség Konzorciumi partnerek: Helikon Kastélymúzeum Közhasznú Nonprofit Kft. A program időszaka:

9 A program háttere Turizmus, vendéglátás Szabadidősport Kerékpározás
Kedvező adottságok Jótékony hatás

10 A program célja, célcsoportja
Kerékpár turizmus fejlesztése Turisztikai kínálat bővítése Versenyképesség növelése Foglalkoztatottság növelése Célcsoport: Hátrányos helyzetű fiatalok Térségben lévő önkormányzatok, közintézmények, civil szervezetek „Keresleti kör” Turisztikai vállalkozások Célcsoport elérése

11 A program célterületei, tevékenységei
Kerékpározás lényege, turizmusban megtalálható szerepe Projekt tevékenységei: Piacelemzés Megalapozó piackutatás Kommunikációs terv Vállalkozói képzések Jó gyakorlatok Képzettség erősítése Képzések Helyi termékrendszer kialakítása Térségmarketing fejlesztése Honlap

12 A program várható eredményei, hatásai
Indikátor megnevezése Típusa Mérték-egység Minimálisan elvárt érték Mutató forrása Szakmai fórum eredmény db 2 a szolgáltatói oldal számára szervezett, workshop-okkal bővített szakmai fórum Kerékpáros szabadidős rendezvény szervezése a kerékpáros szabadidősport népszerűsítése rendezvényen Szolgáltatások adatbázisa 1 (szolgáltatás portfólió- elsődleges fejlesztési lehetőségekkel) A projektben megszólított személyek száma 500 megszólított személyek (rendezvények, direkt megkeresés) A projekt tevékenységeibe bevont tanulók száma 50 bevont fiatalok száma A projekt képzéseibe bevont vállalkozások száma 15 bevont vállalkozások száma Vendégéjszakák növekedése % statisztikai adatok Turisztikai célcsoportnak szóló kommunikációs felület működő és információkkal folyamatosan frissülő honlap Arculat, brand kialakított egyedi arculat, szlogen és logó, egyedi megkülönböztethetőséget biztosító megjelenés kialakítása A program várható eredményei, hatásai Indikátor: Környezeti, társadalmi- gazdasági hatások

13 Elszámolható költségek
Tevékenység Elszámolható költség Megjegyzés Helyi szolgáltatás kínálati adatbázis készítése a kereslet számára Ft Szolgáltatás portfólió elsődleges fejlesztési lehetőségekkel Nemzetközi tapasztalatcsere, tanulmányút Ft Nemzetközi „best practice” elemek gyűjtése, adaptálása Szakmai egyeztetőfórum működtetése az érdekelt felekkel Ft A szolgáltatói oldal számára szervezett, workshop-okkal bővített szakmai fórum Turisztikai kínálat fejlesztése, programcsomagok kidolgozása Ft Tapasztalatok rendszerezése, fejlesztési irányok meghatározása, program-csomag ajánlatok megfogalmazása Kialakított kerékpáros turisztikai arculat Ft Kialakított egyedi arculat, szlogen és logó, egyedi megkülönböztethetőséget biztosító megjelenés kialakítása Szakmai konferenciák Ft Interaktív honlap kialakítása Ft Folyamatosan fejlesztett és tartalommal bővített tematikus honlap   Piackutatás lebonyolítása Ft A potenciális érdeklődők kiválasztása, valamint megkeresése, a meglévő és a potenciális kereslet felmérése

14 Köszönjük szépen a figyelmet!


Letölteni ppt "Innovatív turisztikai projektterv I-II."

Hasonló előadás


Google Hirdetések