Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Intézményvezetői célkitűzések

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Intézményvezetői célkitűzések"— Előadás másolata:

1 Intézményvezetői célkitűzések
Zalabér

2 Célkitűzések Az intézményvezetői pályázatot a tantestület, a KLIK elfogadta Irányt mutat 5 éves időtartam munkatervek

3 Együttműködés a KLIK Zalaszentgróti Tankerülettel
A tankerületen belüli intézmények közti együttműködés bővítése a tehetséggondozásban és a felzárkóztatásban. A tankerület támogatásának megőrzése és bővítése a hátrányos helyzetű kistérségünkben zajló nevelési és oktatási, az intézmény fenntartási és innovációs- kutató munkára vonatkozóan. A tankerület igazgatójával és munkatársaival fennálló jó munkakapcsolat hatékonyságának őrzése és növelése.

4 Statisztikai létszámadatok
A létszámadatok vonatkozásában a törvény által előírt létszámadatok elérése a körzeten kívüli települések tanköteles tanulók köréből: Batykról, Dötkről, Bérbaltavárról, Pakodról.

5 Pedagógusok besorolása az életpálya modell szerint
A pedagógusok segítése az életpályamodellben történő felkészítés és védés vonatkozásában Portfólió Óralátogatás, elemzés Innováció Önreflektív, reális szakmai énkép (írástudó lét) kialakításának segítése Szakmai önértékelés Szaknyelv használata Konfliktuskezelés Azonosulás az intézményi célokkal Intézményi értékelés

6 Szülőkkel való kapcsolattartás
A szülői munkaközösséggel történő együttműködés őrzése és hatékonyságának növelése a kialakított rendszerben. Partnerség … együttműködés Konfliktuskezelés segítése … partikularitás … nembeliség Az Anti-Drill alapítvánnyal megvalósult együttműködés fenntartása és hatékonyságának növelése. Támogatási lehetőségek kihasználása

7 Diákönkormányzat működtetése
Esély és ösztönzés komplex tehetségsegítő modell M(i)ért pont érték Követhetőség Aktualitás Publikáció Aktív társadalmi lét Demokratikus értékrend Európai Unió Rendszeres gazdagítás Osztályszintű Iskolaszintű

8 Nevelési és oktatási feladatok - mindennapi praxistól a pályázati lehetőségig -
Intézményünkben érvényes HPP aktuális korrekciója és fejlesztése a törvény által előírt módon a 8 osztályos általános iskola és az alapfokú művészeti iskola programja tekintetében. A nevelési és oktatási folyamatok szakaszos vezetői (mkv. igh. ig.) ellenőrzése a kulcskompetenciák mentén. Ezen belül a gyenge területek feltárása, az erős területekre épülő fejlesztések támogatása. Az intézményünkben zajló mérések (OKÉV, testnevelés) mérések eredményeinek mélyrehatóbb elemzése és az országos átlag nagyobb mértékű megközelítése, elérése. (mkv.) A tehetséggondozásban elért országos és nemzetközi eredmények további őrzése és a versenyeztetés tantárgyi bővítése (mkv.) Az Esély és ösztönzés programunk koncepciója szerinti napközi és a tanulószoba működtetésének fejlesztése az egész napos oktatás lehetőségeinek kihasználásával (mkv.) A pedagógiai szakszolgálattal való eredményes együttműködés fenntartása és hatékonyságának növelése.

9 Szakmai együttműködés (mkv.)
Tantestületen belüli együttműködés a nevelési és oktatási feladatok mentén Alsó tagozaton belül Felső tagozaton belül Tagozatok között Pedagógus életpályát szolgáló együttműködés Kölcsönösség Kompetenciahatalom Publikációra képes pedagógus Tantestületen kívüli KLIK szakmai szervezeteivel Akkreditált tehetségpontokkal Tehetségsegítő Tanácsokkal MATEHETSZ-szel Határon túli tehetségpontokkal Európai Tehetségponttal Hátrányos helyzetű intézményekkel Mentoráló intézmény

10 Innováció és kutatás Az „Esély és ösztönzés” komplex tehetségsegítő modell – pedagógiai kutatásra épülő – továbbfejlesztése, kitüntetetten a „M(i)ért pont érték” program tekintetében. Fókuszban az osztályfőnöki munka, rendszeres gazdagítás osztály és iskolai szinten A „Kreatív természettudományi tehetséggondozás”című pedagógiai kutatás eredményeinek továbbfejlesztése (kémia, biológia, fizika, földrajz) és jó gyakorlat szintre történő emelése. Aktív szerepvállalás lehetőségeinek kihasználása az osztályfőnöki munkában - az oktatáspolitikai koncepció által kijelölt szakmai fejlesztések területein és kutatásai témáin. Kutató Gyerekek Tudományos Konferenciájának további innovációja, kutatása (KGYTK TT) Művészetpedagógia alkalmazásának lehetőségei a szunnyadó tehetségek kibontakoztatásában és a felzárkóztatásban Egész napos iskola … fejlesztés és gazdagítás a napközis és tanulószobai foglalkozásokon

11 Pályázatok Az innovációra és a kutatásra épített további pályázatok készítése és benyújtása, a megjelenő pályázati lehetőségek maximális kihasználásával. Lehetőség az intézményünknek (szeptember 11.) Lehetőség a munkavállalóknak

12 Jövőképem Jól működő 8 osztályos általános iskola és alapfokú művészeti iskola Mentoráló intézmény Referencia intézmény Akkreditált kiváló tehetségpont Kiváló művészeti iskola Innováció és kutatás Sikeres publikálni tudó életpályák Minősített tehetséggondozó műhely cím Sikeres pályázatok


Letölteni ppt "Intézményvezetői célkitűzések"

Hasonló előadás


Google Hirdetések