Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Online vásárlás
2
-több online történő vásárlás
-európai emberek 42 %-a költ RENDSZERESEN önmagára online -2014-ben az online vásárlók száma elérte a 3,4 millió főt Magyarországon, ami a rendszeresen internetezők 72%-a
4
Az online vásárlás főbb okai:
Kényelmes Árkedvezmények( ha többször vásárolsz százalékot is kaphatsz) Házhozszállítási lehetőség (Főleg azoknál, akik túlzottan elfoglaltak) Korlátlan nyitvatartás Nagyobb választék Gyors( Már ha belföldi)
5
Akik nem vásárolnak online
Inkább szeretik maguk megfogni, kiválasztani a terméket Félnek, hogy nem a megfelelő terméket kapják (elméretezett cipő)
6
Mit tartanak fontosnak?
Szállítási költség Ár Termékről elérhető képek Termékleírás Garancia Gyorsaság Webáruház kinézete Ismert márkanév
10
Népszerű online webshopok
Cipők: Ruhák: A nagy márkáknak is van webáruházuk, pl. Zara , Berschka Kiegészítők: Konyhai kellékek: Itt receptek is vannak !
14
Bibliográfia k.png vasarlo/?lang=hu magukat-a-fogyasztok/
15
Köszönöm a figyelmet! Kovács Eszter Kommunikáció és Pr. , I. Év
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.