Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Reflexferseny Lévai Levente Borbényi Dániel
Microbit Reflexferseny Lévai Levente Borbényi Dániel
2
Reflexverseny A játék lényege az, hogy ketten versenyeznek, hogy kinek jobb a reflexe. A játék körökből áll, minden kör végén csak az egyik játékos kap 1 pontot. Minden körben a program úgy fut, hogy vár egy véletlen hosszúságú időt, és ezután megjelenít egy képet. A kép megjelenése után minél gyorsabban kell lenyomni az ,,A” , vagy a ,,B” gombot, attól függ melyik játékos vagyunk. Hogy az egyik játékos nyerjen, ahhoz 5 pontot kell elérni.
3
Megvalósítás A egész program abból áll, hogy bekapcsolásnál létrehoz kettő változót, az ,,A” és a ,,B” játékos pontjait, ami eredetileg 0. Ezután egy ismétlést indítunk, ami addig tart, amíg az egyik játékos eléri az 5 pontot, majd később megvizsgáljuk, hogy melyik volt az. Az ismétlésben vár 0-7 másodpercet, teljesen random, hogy mennyit, és ezután megjeleníti a képet. Azután arra figyel, hogy az ,,A” , vagy a ,,B” gomb lett lenyomva hamarabb. Ha az ,,A” akkor egy nyíl jelzi, hogy az ,,A” játékos volt a gyorsabb, és hozzáad 1-et az ,,A points” változóhoz. Ha a ,,B” volt a gyorsabb, akkor ugyanez van, csak a nyíl a ,,B” gomb felé mutat, és a ,,B points” változóhoz ad hozzá 1-et. Amikor az egyik változó eléri az 5-öt, az ismétlés befejeződik, és megvizsgáljuk, hogy melyik változó értéke 5. Amelyik változó értéke 5, annak a játékosa nyert.
4
Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.