Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Akcióhatékonysági index
2017. Június 2015. Június Akcióhatékonysági index Júniusban a leghatékonyabb:
2
Metodika Csatornák Terjesztési kör
2017. Június Metodika Elemzésünkben csak azokat a promóciókat vizsgáltuk, amelyek az adott időszak során (legalább egy nap átfedéssel) több kereskedőnél is megjelentek. Negatív promóciónak minősül az, ha a termék olcsóbban is megjelent, mint a referencia-kereskedő árpontja. Promóció-hatékonysági index (PEI): figyelembe vesszük mind a negatív promóciók, mind a közös promóciók arányát, így reális képet kapunk a megjelenések valódi hatékonyságáról: negatív promóciók aránya közös promóciók aránya Csatornák Hiper- és szupermarketek, C&C, hazai láncok, diszkontok Terjesztési kör Országos PEI =
3
2017. Június MEGJELENÉSSZÁMOK
Negatív promóciós index: zöld ponttal jelöltük azon kereskedőket, akiknél az index alacsonyabb 10%-nál, sárgával a 10-20% közötti értékeket, és pirossal azokat, akiknél 20% feletti a negatív promóciók aránya. Promóció-hatékonysági index (PEI): zöld ponttal jelöltük azon kereskedőket, akiknél az index alacsonyabb 25%-nál, sárgával a 25-50% közötti értékeket, és pirossal azokat, akiknél 50% feletti a negatív promóciók aránya. E mutatónál előfordulhat 100%-nál magasabb szám is, amennyiben a negatív promóciók aránya magasabb, mint a közös promóciók aránya.
4
NEGATÍV PROMÓCIÓK ARÁNYA
2017. Június NEGATÍV PROMÓCIÓK ARÁNYA Júniusban ismét a Penny kiadványaiban találtuk a legkevesebb negatív promóciót: csupán a megjelenéseik 6,32%-át hirdette meg olcsóbban a konkurencia. Utolsó helyen ezúttal is a Reál végzett, náluk a negatív promóciók aránya 35,87% volt e hónapban. A csatornák átlagát tekintve továbbra is a diszkontok eredménye a legjobb, amely azonban folytatta az emelkedő trendet (6,92%-ról 8,09%-ra). A skála másik végén újfent a hazai láncok állnak, ahol 34,38%-ról 31,26%-ra csökkent a negatív promóciók átlagos aránya.
5
PROMÓCIÓ-HATÉKONYSÁGI INDEX (PEI)
2017. Június PROMÓCIÓ-HATÉKONYSÁGI INDEX (PEI) E hónapban a Promóció-hatékonysági indexet vizsgálva is a Penny volt a leghatékonyabb: náluk volt a legalacsonyabb a negatív promóciók aránya, relatív magas közös promóció-arány mellett. A legrosszabb értéket pedig itt is a Reál érte el: hiába volt megjelenéseiknek több, mint fele közös promóció, a magas negatív promóció-arányt ez sem tudta ellensúlyozni.
6
Köszönjük megtisztelő figyelmét!
Kérdéseivel és észrevételeivel forduljon bátran hozzánk: Kövessen Minket a közösségi hálókon keresztül is: Hipercom Monitoring elérhető: Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Kazakhsztánban, Oroszországban
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.