Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Animációk.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Animációk."— Előadás másolata:

1 Animációk

2 Néhány Animációs osztály

3 ColorAnimation From : kiinduási szín To: elérni kívánt szín
Duration:(”óra:perc:másodperc”) az időtartam ami alatt végbemegy a színváltozás AutoReverse: mindíg az előtte lévő színre változik vissza, ha az értéke true Coloranimation osztályt csak akkor használjuk, ha színváltozást szeretnénk elérni, mivel ez az osztály tudja milyen képkockákat kell beszúrni a két színérték közé.

4 DoubleAnimation From: adott animálás kezdő értéke
To: adott animálás végértéke By: lépésköz Duration:(”óra: perc: másodperc”) az időtartam ami alatt végbemegy az animáció DoubleAnimation osztályt akkor használjuk, ha double típusú tulajdonságot szeretnénk animálni.

5 StoryBoard(forgatókönyv)
TargetProperty: az animálandó tulajdonság TargetName: az animálandó objektum A Storyboard egy tároló időszalag, amely lehetővé teszi más időszalagok csoportba foglalását és lehetőséget ad, hogy a megadjuk az animálandó objektumot és tuljadonságot is.

6 BeginStoryBoard (forgatókönyv megkezdése)
PauseStoryboard: animáció szüneteltetése RemoveStoryboard:forgatókönyv eltávolítása ResumeStoryboard: szüneteltetett animáció újraindítása SetStoryboardSpeedRatio: animáció gyorsítása SkipStoryboardToFill: animáció forgatókönyv kitöltő részéhez léptetése StopStoryboard: animáció leállítása Feladata: Az animációt végrehajtó objektumok kezelése, kioldó műveletek segítségével.

7 Triggers (kioldók) A vezérlő egy adott tulajdonságához (Property) és értékéhez (Value) kapcsolódik. Ha a tulajdonság értéke és a kioldó értéke azonos, akkor a Setter elemek segítségével módosul a felhasználói felület. Ha a tulajdonság értéke és a kioldó értéke nem azonos, a Setter elemek beállításait a kioldó eltávolítja. Ha egyszerre több kioldó próbálja módosítani a felület tulajdonságait, az utólsó fog bekövetkezni.

8 EventTrigger(eseménykioldó)
Lehetővé teszi az irányított események által elindított animációk deklaratív vezérlését. RoutedEvent (irányított esemény): itt adhatjuk meg, hogy melyik esemény indítja el a műveletet. SourceName (forrás név):az adott objektum Az EventTriggernek nem Setter, hanem TriggerAction elemei vannak. Ezek a következőek: BeginStoryboard és kioldó műveletei SoundPlayerAction(hangfájl lejátszása) SeekStoryboard(előreugrás az animációban)


Letölteni ppt "Animációk."

Hasonló előadás


Google Hirdetések