Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMarika Juhász Megváltozta több, mint 6 éve
1
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
ELŐÍTÉLET MINDENNAPI ÉLETÜNKBEN
2
- Ellenséges vagy negatív attitűd valamilyen csoporttal szemben,
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában ELŐÍTÉLET-ALLPORT - Ellenséges vagy negatív attitűd valamilyen csoporttal szemben, - téves vagy nem teljes információkból származó általánosításokon alapul.
3
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában
4
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában
5
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában
6
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában
7
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában
8
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában
9
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában
10
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában
11
Felszínesen általánosító vélemény.
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában SZTEREOTÍPIA Felszínesen általánosító vélemény. Negatív, pozitív vagy semleges elképzelések és előítéletek együttese.
12
Előítélet Már egészen fiatalon megtanuljuk.
TÁMOP / Innovatív iskolafejlesztés a Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumában Előítélet Már egészen fiatalon megtanuljuk. Nem mindig szándékosan rosszindulatú és nem mindig negatív. Elkerülhetetlen. Ha tapasztalaton alapul és pontos, akkor a világban való eligazodásunkat szolgálja.
13
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.