Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBotond Hegedűs Megváltozta több, mint 6 éve
1
Hozzászóló: Takács Miklós (FŐMTERV Zrt.) Budapest, 2009. október 21.
A közlekedés részecskeszennyezésének csökkentési lehetőségei Budapesten 2011-ig
3
Budapesten belül Budapest határán Modal-split
4
1 gépkocsira eső útfelület nagyságának alakulása
6
Beruházási, üzemeltetési és fenntartási kiadások a GDP %-ában
közforgalmú közlekedés közúthálózat Beruházási, üzemeltetési és fenntartási kiadások a GDP %-ában (Forrás: EU városi Zöld könyv melléklete 2007 szeptember)
7
A BKV Zrt. utasforgalmi teljesítménye az elmúlt 15 évben
Utasforgalom megoszlása eszközönként (utaskm) A BKV Zrt. utasszámai és hálózata eszközönkénti bontásban (2005)
9
S-Bahn hálózat
14
2020 évi fejlesztési javaslat – közútfejlesztések forgalmi hatása
15
Behajtási díj
16
Egységes tarifarendszer
17
Tim Jackson-Egyesült Királyság Gurrey Egyetem:
“A fenntartható életmód kihívásai” – idézetek –
18
„Az evolúciós pszichológia egyik fontos tanulsága, hogy az önző és a kooperatív viselkedés közti egyensúly döntően függ az adott társadalom milyenségétől. A fenntarthatóság előtt álló feladat olyan vén, mint az országút: egyensúlyban tartani az egyéni szabadságot és a közjót ...”
19
„A változtatáshoz szükség van egy támogató társadalmi környezetre
„A változtatáshoz szükség van egy támogató társadalmi környezetre. Az egyén - túlságosan kiszolgáltatott és ... nem sokat tud tenni azért, hogy megváltoztassa saját alaptermészetét. Az önzés és a szociális viselkedés közötti egyensúly azonban társadalmi szinten alakítható ... ehhez szükség van a háttérstruktúrák megváltoztatására ...”
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.