Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Az online marketing legújabb generációja
2
bemutatkozunk Bánki Beni / slammer Herber Anna / digitális marketing manager Istvánffy Emma / blogger
3
Kommunikációs szokások
4
Termékválasztás / POME
Választási szempontok: Ár Funkcionalitás Reklám Vélemények Ajánlás Trend Befolyásolók: Hírességek Véleményvezérek Ismerősök Közeli barátok, rokonok Fogyasztók
5
Az elégedett fogyasztó a legjobb reklám
6
POE modell: központban a tartalom
7
cél az érzelmi hatás és interakció elérése
“content is king” Push vs Pull kommunikáció Tartalomgyártás tudatosan: cél az érzelmi hatás és interakció elérése Hogyan? Fiataloknak szóló tartalom Fiataloktól Hol? Releváns csatornákon
9
EGYÜTTMŰKÖDÉSEK
10
KULCS: HITELESSÉG befolyás = ismertség + hitelesség nem „reklámszagú”
baráti ajánlás fogyasztótól a fogyasztónak legyen koncepció
11
HÍRESSÉGEKEN KERESZTÜL…
12
POZITÍV PÉLDÁK
14
Igényből SZÜLETETT ötlet
Egyedülálló együttműködés Kreatívok + Mentorok + Véleményvezérek = Ez pontosan mit is jelent?
15
Emlékeztek?
16
Zárógondolat
17
www.sociallist.hu hello@sociallist.hu
Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.