Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
2
1 perc – Kérdések és válaszok
1, Mi áll a márka gondolatiságának, ötletének középpontjában? Kell egy megbízható pálinka brand, amiben nincsenek rossz évjáratok és a nem túl sok ízből nagy mennyiség halmozható fel – lehetőség a növekedésre Pont úgy, mint a cognac és whisky világmárkák (Rémy Martin, Hennessy, Martell, Johnnie Walker, Chivas Regall, Ballantines) 2, Ki a fő célcsoport? például Ti 3, Milyen eszközöket használnak a márka építéséhez? azonnal megmutatom 4, Mit tekintenek a legnagyobb sikernek a márka történetében? végülis azt, hogy ma itt lehetünk 5, Milyennek képzelik el a márkát 10 év múlva? ugyanilyen barnás-zöldes, meg átlátszó palackokban fogunk pálinkát árulni, ezzel az angyalkás logóval. A pálinkának pont olyan íze lesz, mint most.
3
További 4 perc – A termék A legjobb kommunikáció a jó termék
Marketing budget konverter: 1 db óriásplakát = 600 db 2cl-es kupica pálinka 1 db átlagos életmódmagazin 1/1 = db 2cl-es kupica pálinka millió AV bannermegjelenés = db 2cl-es kupica pálinka 100 GRP tévékampány lowbudget spot-tal = db 2cl-es kupica pálinka Az itt szétosztott pálinka = 1 operátor óradíj Egészségetekre.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.