Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaCsenge Szilágyi Megváltozta több, mint 6 éve
1
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva A Nyugat-magyarországi Egyetem szerepvállalása a projektben Katona György 2014.június 04.
2
Előadás vázlat A Nyugat-magyarországi Egyetem
Pedagógusképzés az NymE-n A projektben vállalt feladatok TÁMOP B.2-13/
3
Nyugat-magyarországi Egyetem
Hálózatos egyetem: 9 Kar – 6 város Apáczai Csere János Kar (Győr) Benedek Elek Pedagógiai Kar (Sopron) Berzsenyi Dániel Pedagógusképző Kar (Szombathely) Erdőmérnöki Kar (Sopron) Geoinformatikai Kar (Székesfehérvár) Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar (Mosonmagyaróvár) Simonyi Károly Műszaki, Faanyagtudományi és Művészeti Kar (Sopron, Zalaegerszeg) Természettudományi Kar (Szombathely) Minőségre törekvés: 75 % fölötti minősítettség TÁMOP B.2-13/
4
Pedagógusképzés az NymE-n
Az NymE pedagógusképző spektruma: Csecsemő és kisgyermeknevelő BA szak Óvodapedagógus BA szak Tanító BA szak Szakoktató (műszaki , üzleti, mezőgazdasági) BA szak Közismereti tanár szakok 15 osztatlan MEd szak Szakmai tanár szakok Agrármérnök-tanár MA szakok Közgazdásztanár MA szak Mérnöktanár MA szakok Pedagógusképző Központ (2013. januárjától) Érintett karok: AK, BPK, BDPK, TTK, MÉK TÁMOP B.2-13/
5
A projektben vállalt feladatok - O/1.
A pedagógusképzés módszertani támogatása, képzés és tartalomfejlesztés Az „IKT a pedagógiában” tantárgy megújítása A közgazdásztanár és az agrár-mérnöktanár képzés megújítását célzó szakmódszertani kutatások Tananyagfejlesztés a szakmai tanárképzés és a szakmacsoportos OKJ képzés összekapcsolására a közgazdásztanár és az agrár-mérnöktanár képzésekben Összehasonlító kutatás a szakmai tanárképzést folytató intézmények körében A fenntarthatósághoz és a környezettudatossághoz kapcsolódó tananyagfejlesztés TÁMOP B.2-13/
6
A projektben vállalt feladatok - O/1.
A pedagógusképzés módszertani támogatása, képzés és tartalomfejlesztés 3 szakirányú továbbképzés szakmai pedagógusok számára 2 tananyagfejlesztés az ember és társadalom NAT területen 3 szakmai megújító és gyakornok-támogató program kidolgozása képzők képzése program ember és társadalom NAT területen Képzési akkreditációs és nyilvántartási feladatok elvégzése Módszertani jegyzet a szakmai pedagógusképzéshez A szakmai tanárképzés múltja és jelene - tanulmánykötet A Képzés és gyakorlat neveléstudományi folyóirat továbbfejlesztése a szakmai pedagógusképzés számára TÁMOP B.2-13/
7
A projektben vállalt feladatok - O/2.
A szakmai gyakorlat elindításához szükséges fejlesztések kialakítása A BCE mentor-kiválasztási rendszerére alapuló program gyakorlatvezető tanárok számára Részvétel a szakmai pedagógusok szakmai gyakorlatára vonatkozó egységes tartalmi elemek kidolgozásában A szakmai pedagógusképzésében résztvevő mentorok számára továbbképzés kidolgozása Egységes adatmodellen alapuló adatbázis létrehozása a gyakorlatra jelentkező szakmai pedagógusjelöltek és intézményi gyakorlóhelyek társítására Képzők képzése programban a tehetséggondozás tématerület gondozása TÁMOP B.2-13/
8
A projektben vállalt feladatok - O/3.
Pedagógusképző kutató- és szolgáltató központok hálózatának fejlesztése Részvétel a szakmai pedagógusképzést folytató intézmények szolgáltató- és kutató hálózatának szervezetében Kapcsolódás az OFI kutatási munkájához Részvétel projekt-rendezvényeken, fórumokon, workshopokon, konferenciákon TÁMOP B.2-13/
9
Nyugat-magyarországi Egyetem
Köszönöm figyelmüket! Katona György Nyugat-magyarországi Egyetem TÁMOP B.2-13/
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.