Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Ezek a stratégia elemek sorban

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Ezek a stratégia elemek sorban"— Előadás másolata:

1

2 Ezek a stratégia elemek sorban
A MAI MENETREND: 1. A probléma, amit folyamatosan hallunk vállalkozóktól 2. Vajon tényleg ez a gond? 3. A valódi megoldás a profitábilis bizniszhez 2 2

3 Mit hallunk folyamatosan az ügyfelektől?
„Egyre kevésbé működik az marketing... (mert többe kerül egy feliratkozó)” „Egyre drágább a Facebook hirdetés” „Mutassatok egy jobb marketingeszközt!”

4 Drágább lett a látogatószerzés
Helyi szolgáltató cég AdWords fiókja 32 Ft-ról 56 Ft-ra 2 év alatt 75%-kal drágább egy látogató

5 Drágább lett a látogatószerzés
Honlapkészítés mikrobizniszünk 2014 május 38 Ft egy kattintás

6 Drágább lett a látogatószerzés
Online Katapult 2016 február 93 Ft egy kattintás

7 Drágább lett a látogatószerzés
< 244%-kal DRÁGÁBB CPC 2014: 38 Ft 2016: 93 Ft

8 Még mi is kerestünk így pénzt biznisszel
2-4-6 évvel ezelőtt még megéltek cégek egyszeri vásárlókból Vagy legalábbis valamennyi pénzt kerestél…

9 Még mi is kerestünk így pénzt biznisszel
A boldogság pillanata: 54 csomag 1 nap alatt! 54*1400 Ft = ~75e / nap

10 Tényleg az a jó megoldás, hogy ÚJ marketingeszköz kell?
Változott a környezet Tényleg az a jó megoldás, hogy ÚJ marketingeszköz kell?

11 Ergo... Gyakran csak azokat érinti ez a probléma, ahol: 1
Rossz bizniszben vagy Gyakran csak azokat érinti ez a probléma, ahol: 1 Szűk a termékkör, amit el lehet adni 2 Nincs visszatérő, folyamatos vevő Ergo...

12 Nem tudsz hatékonyan vevőt szerezni:
Rossz bizniszben vagy Nem tudsz hatékonyan vevőt szerezni: X Nincs listád, aminek újból eladhatsz X Nincs Fb követő táborod X Nincs új terméked, a már bizalmat szerzett emberek számára

13 Az ilyen cégek üzleti modellje HALOTT vagy hamarosan meghal.
Ajjajj... Az ilyen cégek üzleti modellje HALOTT vagy hamarosan meghal.

14 Klasszikus termékpiramis
Konzultáció TOP, luxus Konferen. Drága termék IÉT tananyag Nagyobb árú termék Belépő termék OVCS könyv A tökéletes csali 9 titka Lead magnet / cikk

15 Drága, luxus terméket vásárol
A lényeg: ongoing need? KEZDÉS Luxus 2017 július Gipsz Jakab Fő terméket vásárol Drága Fő termék 2017 augusztus Gipsz Jakab Drága, luxus terméket vásárol Belépő termék 2018 Gipsz Jakab Mi lesz Gipsz Jakabbal? Ideális esetben szépen nő az élettartam értéke… Lead magnet / cikk

16 Ha van ongoing need, akkor megszűnik a profitkényszer
KEZDÉS Profitkényszer megszűnik! 2017 július Gipsz Jakab Fő terméket vásárol 2017 augusztus Gipsz Jakab Drága, luxus terméket vásárol 2018 Gipsz Jakab Újra főtermék, újra drága termék (immáron profittal akár)

17 Indulj ki a közönséged megoldandó problémáiból
A megoldás Indulj ki a közönséged megoldandó problémáiból Így a profitod és a céged FOLYAMATOSAN NŐNI FOG

18 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Ezek a stratégia elemek sorban"

Hasonló előadás


Google Hirdetések