Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Így ismerd meg a vevőt jól!
Avagy a Hölgyelőny.hu sikerének egyik legnagyobb titka
2
A MAI MENETREND: 1. Miért fontos, hogy ismerd a vevődet?
Ezek a stratégia elemek sorban A MAI MENETREND: 1. Miért fontos, hogy ismerd a vevődet? 2. Probléma: nem ismered a vevőt (példa: Hölgyelőny.hu) 3. Mi volt a megoldás? 4. Mi lett az eredmény? 2 2
3
Miért fontos, hogy ismerd a vevődet?
Nem érted a gondolatait, problémáit Ezért nem tudsz neki terméket, szolgáltatást fejleszteni. Aztán lehet, hogy a már alapból hibás terméket Képtelen vagy eladni, mert nem tudsz hozzá jó szöveget írni. Eredmény: másik nézőpontból próbálod meg megerőszakolni a potenciális vevőt
4
Huszonéves férfiként hogyan tudtuk igazán megérteni a célközönséget?
Példa: Hölgyelőny.hu Huszonéves férfiként hogyan tudtuk igazán megérteni a célközönséget? Elsőre sehogy! Lásd rossz példák:
5
1.
6
2.
7
Mi volt a megoldás? Fogj egy teszt terméket és add oda egy jóbarátodnak, hogy tesztelje Figyelj rá, hogy beleessen a tervezett célközönségbe! Nem a barátnőmnek adtam, hanem 35+-os családanyáknak Majd ülj le vele és hallgasd meg a tapasztalatait Rögzítsd a beszélgetést hangját, hogy bármikor vissza tudd hallgatni Ki fog jönni a célközönség preferált: szóhasználata igazi problémája vágya
8
Jó példa: Hölgyelőny 2.0
9
Megértettük a bizniszt, elkezdtek jönni a vásárlások.
A végeredmény… Megértettük a bizniszt, elkezdtek jönni a vásárlások. VAN KÉRDÉSED? TEDD FEL!
10
Köszi a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.