Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A válság, mint lehetőség: a motivációs kulcs

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A válság, mint lehetőség: a motivációs kulcs"— Előadás másolata:

1 A válság, mint lehetőség: a motivációs kulcs
Marczellné Szilágyi Eszter (Intézetvezető-helyettes, Zsigmond Király Főiskola VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN : )

2 Gazdasági válság (recesszió):
A fizetőképes kereslet visszaesése az áruk és szolgáltatások piacán Vállalati bevételek csökkenése Alkalmazotti létszámok csökkentése Munkanélküliség növekedése A fizetőképes kereslet további visszaesése az áruk és szolgáltatások piacán

3 A válság közvetlen következményei cég-szinten:
Csökkenő képesség a vevők megtartására Csökkenő képesség a munkaerő motiválására

4 Kreatív energiák felszabadulása
Vagy mégsem? Új innovációk a termékek/ szolgáltatások újraértelmezésére: akár a piaci pozíció megerősítése Új / hatékonyabb / személyre szabottabb eszközrendszer az alkalmazottak motiválására Kreatív energiák felszabadulása

5 A válság-hozta megújulási kényszer lehetőségként való megragadásával.
Hogyan? A válság-hozta kifogás-lehetőségek tudatos mellőzésével. A válság-hozta megújulási kényszer lehetőségként való megragadásával.

6 Motivációs eszközrendszer
Anyagi ösztönzők Nem anyagi jellegű ösztönzők Meg tud belőle élni? Rugalmasság? Bevontuk? Ismerjük egyáltalán az igényeit és a képességeit? Méltányos? Engedjük hatni az eredményre? Van még esélyünk a bizalomra? Kreativitás? Hielesek vagyunk?

7 Köszönöm a megtisztelő figyelmet!


Letölteni ppt "A válság, mint lehetőség: a motivációs kulcs"

Hasonló előadás


Google Hirdetések