Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
HIFI Mert megérdemled! Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
2
Közös, egységes elvekre épülő információ-szolgáltató rendszer
A HIFI-ről Közös, egységes elvekre épülő információ-szolgáltató rendszer 3 vállalat 71 érintett szervezeti egység, ~600 potenciális felhasználó 12 forrásrendszer 363 extraktum kézi táblák 40 igényszállító és üzleti tesztelő
3
Olyan terméket kell csinálni, amilyen az ügyfélnek kell.
Mi a siker alapja Olyan terméket kell csinálni, amilyen az ügyfélnek kell.
4
Vízió
5
Projekt felhasználókkal
Felhasználói felületek Szállító csapat Megrendelő + Felhasználói csoportok Közös építés, tesztelés Közös döntések A feladat és megértése Felhasználói csoportok, igények Felhasználókra alapozott technológia Közös munka = motiváció Közös felület egyedi igényekre A használat ösztönzése Termék ≠ adattárház, de nem használt termék = sikertelen projekt.
6
Frusztrációk kezelése
Dolgozni kell vele Újat kell tanulni Nem tudom milyen lesz az új Biztos nem az lesz benne, ami nekem kell A régi, ismert rendszerem megszűnik Érdeklődés felkeltése Oktatás, személyes támogatás Folyamatos tájékoztatás, útmutatók, leírások Bevonás a specifikálásba és tesztelésbe Új rendszer brand építés Megfelelő hozzáállással frusztációból motiváció lesz.
7
Hogyan csináltuk a HIFI-ben
Bevezetés a 0. pillanattól kezdve Kiszolgáló infrastruktúra korai kiépítése Elérési és termék felületek tervezése felhasználók bevonásával Közös elérési felületek használata a projekt korai szakaszaiban is Folyamatos aktív, személyes támogatás Marketing kampányok, image építés Erős bevonás a projekt minden aspektusában A kommunikáció és tájékoztatás folyamatos fenntartása a holt időszakokban is Megvalósítás A bevezetés a projekttel együtt kezdődik és nagy energiabefektetést igényel.
8
DEMO
9
A használat ösztönzése
Plakátok Termék TOP lista Intranetes hírek, cikkek Vezetői levelek Személyre szóló levelek Személyes oktatások
10
Felhasználói vélemények
„ … vagyok, két hete boldog HIFI felhasználó.” „Tetszik a jogosultságigénylés, remek. Már ikszelgettem magamnak.” „… jó látni, hogy örömmel készült a rendszer és a Portál mindamellett, hogy kemény munka eredménye; és nem utolsósorban felhasználóbarát is.” „… a KFKI Lehetőség OLAP kockám nagyon jó, pont erre van szükségem. (… ) „Szuper munka ez a HIFI, gratulálok!” „Ez nagyon jól néz ki és könnyen használható. Ráadásul kellően gyors az új riportok generálása. Remélhetőleg ez az intenzívebb használat során is így lesz. Gratula a csapatnak!” „Nagyon tetszik, nagyon hasznosnak találjuk, érdemi előrelépést jelent a SOFI után (pedig nekem már az is tetszett ).
11
Eredmények Többen használják, mint a tervezett Szeretik használni
Más projekteket ehhez mérnek Zökkenőmentes infrastrukturális és ügyfél átállás Egyre több ember véleménye az, hogy az eddigi „undorító pénzügyi adatok, fúj”-ból „használható, értelmes pénzügyi adatok”-ká kezdenek válni pont ugyanazok a számok, az értelmes ábrázolás következtében ”
12
Olyan terméket kell csinálni, amilyen az ügyfélnek kell.
Termék ≠ adattárház, de nem használt termék = sikertelen projekt. Megfelelő hozzáállással frusztációból motiváció lesz. A bevezetés a projekttel együtt kezdődik és nagy energiabefektetést igényel.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.