Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Top 20 termékosztály – szeptember

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Top 20 termékosztály – szeptember"— Előadás másolata:

1 Top 20 termékosztály – 2016. szeptember
A televízióreklámok GRP (bruttó elérés) értékei alapján Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: 4 001 728 Cases: 1 163) Csatornák: AMC, ATV, AXN, Cartoon Network, Comedy Central, Cool, Discovery Channel, Disney Channel, DoQ, Duna TV, Duna World, F+, Régi FEM3, új FEM3, Film Café, Film Mania, Film+2, FOX, Galaxy TV, ID Xtra, Izaura, LifeNetwork, M1, M2, M3, M4 Sport, M5, Minimax, Mozi+, Music Channel, Muzsika TV, Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Nickelodeon, OzoneNetwork, Paramount, Prime TV, RTL II, RTL Klub, RTL+, Sláger TV, Sorozat+, Spektrum, Spektrum Home, Sport1, Sport2, Story4, Story5, Super TV2, TLC, TV Paprika, TV2, Viasat3, Viasat6, VIVA , Zenebutik © Nielsen Közönségmérés Kft.


Letölteni ppt "Top 20 termékosztály – szeptember"

Hasonló előadás


Google Hirdetések