Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaOrsolya Magyar Megváltozta több, mint 7 éve
1
Miért éri meg szolgáltatóként és kereskedőként is a Biyovis üzleti partnerének lenni?
Farkas Attila
2
A Biyovis üzlet előnyei
Követi termékeivel-fejlesztéseivel a piaci trendeket ezzel folyamatos előnyt biztosítva partnerei számára a piacon (2016-ban 12 újdonsággal jelent meg a piacon) Komoly fejlesztői, kutatói és logisztikai háttér van a Biyovis partnerei részére. Továbbá…
3
Minimum 15 előny amiért érdemes Biyovis termékeket ajánlani- eladni valamint vásárolni és amik kiváló érvek a Biyovis Üzleti partnerei számára: 20 év piaci jelen lét Minden termékünk engedéllyel rendelkező termék 95%-os vevői megelégedettség a 2016-os felmérések alapján A vevői állomány 30%-a több mint 10 éve használja és ajánlja termékeinket. 100% termék vissza fizetési garancia Ingyenes szakember tanácsadás a vevők részére Reklamációk nem érik el az 1%-ot. Mindenki hibázhat, de ha mi hibázunk akkor azt beismerjük és azonnal korrigálunk. Természetes alapanyagaink többszörös minőségi ellenőrzésen és klinikai tesztelésen esnek át, ezen felül kimagasló minőségben kerülnek termékeinkbe. Piacon a kategóriájába tartozó termékekhez képest a Biyovis termékei kimagasló hatóanyag tartalommal és mennyiség rendelkeznek. Kiváló ár-érték aránnyal. Ára a kategóriában középesnek tekinthető. Lásd –László Gábor Érvek használata webkonferencia Farkas Attila Érvek és érvelések webkonferencia Farkas Attila Érvelés webkonferencia
4
Üzleti előny Gyors kiszolgálás: Minden 14 óráig beérkezett megrendelést még aznap elindítunk. Az ország bármely pontjára órán belül partnerünk megkapja a megrendelését. Fizethető az áru halasztott fizetéssel és átutalással is. Üzleti partnereink helyet lekoordináljuk a megrendeléseket és kiszállítjuk a vevőik részére a megrendelt árút a megadott címre. De regisztrált vevőik akár önállóan is megrendelhetik az árut. Üzleti partnereink vevői részére külön hűségpontokat biztosítunk a vásárolt áru 2% értékében. Melyet az év bármely szakában beválthat termék vásárláskor. Folyamatos hírlevéllel informáljuk Üzleti partnerünk vevőit az újdonságokról, aktualitásunkról, szakmai információkról. Nyeremény játékokat biztosítunk a vevők részére Havi és szezonális akciókat biztosítunk a vevőknek. Saját ingyenes webáruház biztosítása a vevők kiszolgálásra. Katalógus jelképes értéken (200 ft) Szakmai kiadvány Eubiotika Egyedi BIP rizikófaktor mérési szolgáltatás stb.
5
Biyovis üzlet mindenki részére
Marketing és kompenzációs terv úgy van össze állítva, hogy az megfelelő lehetőségeket tudjon kínálni bárkinek aki a Biyovis termékek ajánlásával vállalkozást szeretne indítani, vállalkozását bővíteni, családja számára megélhetést biztosítani vagy akár csak plusz jövedelemhez jutni. A Biyovis kompenzációs terv 3 nagy részre van felosztva fogyasztók, diszkont vásárlók és üzleti partnerek (alap pozíciók) 3%- 12%-ig – Nincs feltétel rendszer csak a forgalom. Kiknek szól? Kereskedőknek, szolgáltatóknak, vállalkozóknak és azoknak akik nagyobb vevői és vállalkozói szervezetet akarnak felépíteni. 12%- 21%-ig – itt már vannak egyéb feltétel rendszerek is. Azoknak szól akik nagyobb vevői és vállalkozói szervezetet akarnak felépíteni.
7
Amennyiben szolgáltatásokról vagy kereskedelmi pontokról beszélünk milyen lehetőségeket nyújt a Biyovis kompenzációs terv? Ajánlott kiskereskedelmi és nagykereskedelmi - raktári ár (átlag 20-25% árrés különbözet) Gyöngy bónusz 10% - mint további támogatási kedvezmény % differenciál bónusz, mint forgalom után járó további kedvezmény és jutalék a raktári árból számítva. 5-10 db-os csomag rendszer (25%-os árrés – 10% Gyöngy bónusz - x % kedvezményszint, 5-10 db csomagok kedvezménye min 5-10%) 3% Ft - árrés 44 000 Ft (kb db csomag) 6% - 185 000 Ft - árrés 94 700 Ft (kb db csomag) 9% 000 Ft - árrés 199 250 Ft (kb db csomag) 12%- 925 000 Ft árrés 527 000 Ft - 1 054 000 Ft (kb db csomag)
8
Ezen lehetőségek összesen 45-55% kedvezményt jelentenek.
Ez egy kimagasló árrés lehetőség egy Biobolt vagy egy szolgáltató részére is, a hagyományos kereskedelemben a megszokottan alkalmazott rabatt skálán is. Nincs semmilyen kötelezettség a szolgáltató és kereskedő részére. Vannak akik idegenkednek a Biyovis ÜP szerződés megkötése véget. Az oka, hogy sok esetben MLM megközelítéssel keresik fel Őket.
9
Szolgáltatók és kereskedők
Az Üzleti partnerek körében többször megtörténik, hogy szolgáltatói vagy kereskedelmi pontokat is szerződtetnek a Biyovis üzleti partnerei közé. A következő szakmai területeket érdemes megkeresni, akik munkájuk során ajánlani tudják a termékeinket, szolgáltatás kiegészítés vagy bevétel és jövedelem kiegészítés céljából: Kozmetikai szalonok/Kozmetikus és mesterkozmetikus Fogászat/Fogorvosok- fogtechnikusok Orvosi rendelő/Orvosok Masszőrök és csontkovácsok Fodrászat Kisebb drogériák Bioboltok és Biobolt láncok Vendéglátó egységek : szállodák-motelek Wellness és fittness központok Különböző clubok Vannak olyan esetek, hogy ÜP vagy magánszemélyek összefognak, mint egy közösség a nagyobb kedvezmény szint eléréséhez a vásárlás során.
10
Szolgáltatók, ahol könnyen eladhatóak és ajánlhatóak a termékek
Szállodák, motelek, panziók A szoba elfoglalásakor, a vendég megkapja a tájékoztató lapot-szórólapot a szálloda információs anyagaival együtt. Szálló vendégeknek plusz kedvezményként adható a szoba ár mellé a termék. ( pl. itt a Gyöngy Bónusz része ajánlható fel) A szállodának központi üdvözlő csatornája /TV/ feltehető kisebb tájékoztató kép-film. Katalógus és szórólapok a recepción és a hírújságban. B.I.P. szolgáltatás heti egy alkalommal (előre szervezet időpontban, akár a szoba ára is tartalmazhatja/megegyezés kérdése. Miért jó ez neked? Újabb kapcsolat és a szálloda vevő körének címlistája saját csapatod listájává válik. Lokálisan végzed a munkád, de belföldi és nemzetközi szinten is építheted a kapcsolat rendszert.
11
Szolgáltatók, ahol könnyen eladhatóak és ajánlhatóak a termékek
Weboldalukon is feltehető az információ Állapodj meg, hogy kedvezményként vegyenek tőled egészség megőrző csomagot. Adják ezt a szoba árak mellé, azon vendégeknek akik x napnál többet töltenek náluk (ideális csomag a 0-24 csomagjaink: férfi- női csomag, ízületi csomag a Gyógyfürdők közelében vagy külön „családi csomag” melyben található gyerekek részére is termék. Legyen a recepciónál egy vitrin, melyben láthatóak a termékek, ahonnan ki tudják szolgálni az érdeklődőket. Legyenek Üzleti partnerek így = 47% kedvezményre is szert tehetnek. Minden egyes ilyen megállapodásnál kérd a Biyovis segítségét!
12
Szolgáltatók, ahol könnyen eladhatóak és ajánlhatóak a termékek
Fitness és Wellness központok Több olyan fitness és Wellness központ van, ahol megoldott a TV kivetítés, ide szervezd meg, hogy legyen fent reklámkép olyan Biyovis termékekről, amelyek aktuálisak a sportolók részére ( HG Aktív balzsam, HG Energia krém, Coral+Calcimax, Zöldhéjú kapszula, Magnemax kapszula,LC Vitamin, Flavonoid King… Rizikófaktor mérés B.I.P. szervezése, heti vagy havi 1 alkalommal
13
Olyan Szolgáltatók ahol könnyen eladhatóak és ajánlhatóak a termékek.
Bioboltok Folyamatos BIP szolgáltatás egyedivé teszi a bolt szolgáltatását BIP felmérő, Biyovis és a Biobolt célja is azonos, minél szélesebb körű Biyovis termék skála legyen ajánlva a BIP által és ugyan ezen termék skála legyen jelen a polcokon is. Termékek legyenek látható helyre kihelyezve és az eladók is ismerjék a terméket (Mit , mire használni ? Mik a termék érv elemei ? Mik a piaci előnyei ? Referenciák.) Biyovis támogatása darabos termék csomagok további kedvezményekkel. Egységes akciók, egységes információk a Biyovis és a szolgáltató hírportáljain ( hírlevelek, weboldal alján link) és + szórólapok az üzletekben melyek a hónap termékét és akcióját kommunikálják. Csomagok 6 hónapra előre ismertek lesznek és 3 hónappal előre igényelhetőek. 2 hónnappal előtte átvehetőek és átlesznek küldve a bejelentkező pontoknak. Miért küldje tovább az információs csomagokat saját cím bázisára? Miért szervezzen BIP felmérést a vevő csoportjának – miért tegye ki a BIP bannert a web oldalára mint állandó szolgáltatás? A fenti stratégiai fejlesztés, egyben támogatja a kereskedők és szolgáltatók munkáját. A BIP munkatársak munkáját. Bioyovis Üzleti partnerek munkáját.
14
Kapcsolattartás Legalább havonta 1-2 alaklommal keresd fel a partnereidet. Számoljál be milyen újdonságok várhatóak, Milyen új eredmények keletkeztek: vond be őket a közös ötletelésekbe, kérd ki a véleményüket, kérdezd meg folyamatosan mi az amiben segíteni tudnál stb. Ellenőrizd, hogy van-e még szórólap a helyén, megfelelő információkat alkalmaznak vagy közölnek a Biyovis termékekkel kapcsolatosan stb. Havi szinten konzultálj a céggel és az aktív szponzor vonallal és kérd a segítséget és az ötleteteket.
15
Mit hol találsz ezen típusú Üzleti partnerek részére?
Fényképek a weboldalhoz Engedélyek és azok megléte Biyovis karrier ( ) OGYEI oldal ( ) Alkalmazott szövegek, amelyek felkerülhetnek a Biyovis termékek mellé. Kérd a cégtől címen. / mindenki számára biztonságot jelent/ Plakátok melyek kihelyezhetőek a boltokban. BIP szórólapok + reklám lapok ( BIP időpontok egyeztetéséhez) Reklám TV – kihelyezet szöveg és kis film / Biyovisel egyeztetve) Szakmai cikkek
16
Összegezés: Biyovis üzleti terve úgy van felépítve, hogy különböző piaci szegmenseknek nyújt lehetőséget. Szolgáltató és kereskedelmi pontokat ne MLM megközelítéssel keresed fel hanem mint egy nagy kereskedő a kiskereskedőt. Emeld ki és mutasd be hogy hány % kedvezményt tud összesen megkapni (ne a Bónuszok megnevezésre összpontosíts és a bónuszok elmagyarázásra) Mutasd be, hogy a kereskedőknek és a szolgáltatóknak a cég milyen rendkívüli kedvezményeket biztosít és szolgáltatásokat. 40 000 ft érték rendelés esetén címre szállítjuk a megrendelt termékeket Termékkel kapcsolatos tanácsadások a Biyovis központ és a terészedről BIP egyedi szolgáltatás Havi tematikájú információs csomag és szórólap. Nagyker csomagok db termékek Havi több alkalommal is keresd fel a partnereidet. Részben kapcsolattartás véget részben pedig, hogy rendezd a Biyovis vállalkozásod sorait. Fontos hogy minden a helyén legyen. Ha kereskedelmi és szolgáltató partnereket Hozol be az Üzletbe lehet hogy több terméket adsz el . De csak akkor ha több figyelmet is nyújtasz mint egy hagyományos MLM módszerrel kiépítet vásárlói kör.
17
Biyovis üzleti csapata egy összehangolt munkával a Magyar piac kiemelt szereplőjévé tud válni.
Összehangolt munkával és nagyobb eredményekkel még nagyobb előnyöket tudunk létrehozni a Biyovisben amit elsősorban a ÜP támogatására tudunk felhasználni.
18
Következő webkonferencia január 2-án a szokásos időpontban 20:00 órakkor Előadók: Farkas Erika és Farkas Attila „ hogyan látjuk a BIYOVIST mint tulajdonosok– célok tervek a 2017 évre és még nagyobb távlatokban”
19
Köszönjük minden Üzleti partnerünknek, hogy 2016-ban is velünk voltak, köszönjük a hűségüket, lojalitásukat, kitartásukat. Köszönjük azon kiemelt teljesítményüket melyet a Közös Biyovis fejlesztésért tettek. Mindenkinek boldog karácsonyt és sikerekben gazdag új évet kívánunk. Kívánom mindenkinek, hogy 2017-ben még ennél az évnél is sikeresebb évünk legyen. Mi itt leszünk, hogy továbbra is segítsük tudásunk és kepeségeink szerint mindazokat akik a Biyovissel tartanak 2017-ben is.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.