Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A HAGYOMÁNYOS TANÁR- KÉP LEBONTÁSA A HÁLÓZATI TANULÁS SORÁN Fodorné Tóth Krisztina PTE

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A HAGYOMÁNYOS TANÁR- KÉP LEBONTÁSA A HÁLÓZATI TANULÁS SORÁN Fodorné Tóth Krisztina PTE"— Előadás másolata:

1 A HAGYOMÁNYOS TANÁR- KÉP LEBONTÁSA A HÁLÓZATI TANULÁS SORÁN Fodorné Tóth Krisztina PTE ftoth.krisztina@feek.pte.hu ftoth.krisztina@feek.pte.hu

2 A tanár hagyományos szerepei  „a tudás forrása”, a „nevelő” és a „tekintély”  A „jó tanár” különböző értelmezései  A tanár feladatai az eltérő pedagógiai modellekben és a gyakorlatban:  Behaviorizmus, kognitivizmus, konstruktivizmus és konnektivizmus  Mit csinál egy mai tanár?

3

4 A tanár a klasszikustól eltérő oktatási modellekben  Non-formális és informális tanulás  Távoktatás  Mediatizált tanulás és e-learning  Információs társadalom és webkultúra:  „Netokrácia”  Nyelvi, szubkulturális és csoportszabályok  Sokforrásúság, orientáció, forráskritika  Mi a dolga egy mai tanárnak?

5

6 E-támogatás: mit tehet és mit tesz a tanár?  A Tenegen projekt tapasztalatai:  Interaktivitás, folyamatos kapcsolattartás  Személyek és csoportok támogatása  Vezetni a virtuális térben: orientáció és moderálás  „ami kötelező, azt muszáj”  A tanár mint menedzser…

7

8 E-támogatás: mit tehet és mit tesz a tanár?  Moodle kurzusok és blended kurzus  Kurzustervezés, időtervezés, tartalomtervezés: felületek előrendezése  Feladatok és határidők  „mindig a vonal másik végén”, avagy a tanár is ember  Konzultációs hatékonyság  Belső és külső hálózatok: a dzsungel „Hálózat”  Számítógép és internet (internetes szolgáltatások)  Emberi kapcsolathálók  Ember alkotta fizikai hálózatok

9 E-támogatás: mit tehet és mit tesz a tanár? Búcsú a hierarchikus kapcsolattól? Avagy a „tekintély” kérdése…


Letölteni ppt "A HAGYOMÁNYOS TANÁR- KÉP LEBONTÁSA A HÁLÓZATI TANULÁS SORÁN Fodorné Tóth Krisztina PTE"

Hasonló előadás


Google Hirdetések