Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Vevőszerzés Big Data alapon. Mi az a Big Data? A „Big Data” a cégek, az intelligens hálózatok, a magánszektor és az egyéni felhasználók által világszerte.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Vevőszerzés Big Data alapon. Mi az a Big Data? A „Big Data” a cégek, az intelligens hálózatok, a magánszektor és az egyéni felhasználók által világszerte."— Előadás másolata:

1 Vevőszerzés Big Data alapon

2 Mi az a Big Data? A „Big Data” a cégek, az intelligens hálózatok, a magánszektor és az egyéni felhasználók által világszerte és napi szinten előállított óriási adatmennyiséget jelenti.* 4V - Volume - Velocity - Variety - Veracity Evolúció - adat-silók - „subnet of things” - „Internet of things” * T-Systems International, sajtóhírek, 2013. május 9.

3 Mire lehet használni? 1. ügyfélszerzés Adott helyen Adott időben Eredmény: Nagyobb hatékonyságú kampányok Alacsonyabb költségek Példák: Akció Nekem Networking alapú elemzések

4 Mire lehet használni? 2. személyre szabott kapcsolattartás, lojalitás 360°-os ügyfél-view Eredmény: Mikro-szegmensek létrehozása Akár egyénre szabott stratégia Példák: Networking alapú elemzések Hangulatelemzés Fraud Churn Biztosítás vezetési szokások alapján

5 Mire lehet használni? 3. értékteremtés Bevételnövelés Költségcsökkentés Példák: Készletgazdálkodás Időjárás alapú mezőgazdaság Közlekedés Epidemiológia

6 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Vevőszerzés Big Data alapon. Mi az a Big Data? A „Big Data” a cégek, az intelligens hálózatok, a magánszektor és az egyéni felhasználók által világszerte."

Hasonló előadás


Google Hirdetések