Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLili Kiss Megváltozta több, mint 8 éve
1
Lakatos Katalin London, UK
2
Who are PR Newswire? Mire van szüksége a cégeknek napjainkban… Média figyelmeTudatos kommunikáció Online lefedettség Brand építés
3
Who are PR Newswire? Média figyelme… Mikor leszünk érdekesek Folyamatos kommunikáció Célzott kommunikáció Hitelesség Azonnali reakció Story telling modell
4
Who are PR Newswire? Tudatos kommunikáció… Milyen legyen egy press release Magas hírértékű Informatív Átlátható Kontakt kötelező Multimédia elemek Jó időzítés
5
Who are PR Newswire? Online lefedettség… Digitális új világ Ott érjük el az újságírót ahol lehet Multimédia elemek Linkek/hyperlinkek Kulcsszavak News feed-ek Közösségi média
6
Who are PR Newswire? Brand építés Storytelling modell Hívd fel a figyelmet arra, amit jól csinálsz Segíts az újságíróknak Tartsd fenn a figyelmet Mutats meg miben vagy egyedi Tedd érdekessé a történetet
7
Who are PR Newswire? PR másképp KiküldésHatás Tartalom PR Newswire összeköti a cégeket a célközönséggel Image Product Stock Target audience and influencers Media monitoring Social Evaluation
9
A PR Newswire bemutatása 1954-ben jött létre a sajtóközlemények új módon való terjesztése céljából Több mint 45 000 ügyfél világszerte Globális piacvezető a PR & IR (public relations és befektetői kapcsolatok) hírek terjesztésében 38 iroda, 16 országban, 4 kontinensen – Székhelyek Londonban, New Yorkban és Mumbaiban Médiakutatási és kapcsolattartó személyzet Európában, az USA-ban és Ázsiában 14 saját hírcsatorna Több mint 1,6 millió látogató havonta Hírterjesztés 40 nyelven - 170 országban PR Hírszolgáltatás Újságíróknak (PRNJ) több mint 130 000 regisztrált taggal
10
Több mint 170 országban, több mint 40 nyelven A PR Newswire 16 országban rendelkezik irodákkal és partneri viszonyban áll a világ vezető hírügynökségeivel
11
Garantált szimultán hírszolgáltatás a sajtószobák szívébe Hírszolgáltatás az újságíró által kívánt formában, szerkesztés nélkül A közlemény téma szerint rendezhető/szedhető a releváns újságíró kérésére Megbízhatóbb, mint az e-mail útján való terjesztés Egy sajtószobán belül több média kapcsolatot céloz meg Maximalizálja a felvétel valószínűségét Közvetlen hozzáférés a szerkesztőségi terminálokhoz NyomtatottSugárzottOn Line
12
A PR Newswire hírszolgáltatás komponensei Hírkibocsátó / Ügynökség Nemzeti és helyi hírügynökségek Tőzsdei terminálok ( Bloomberg, Reuters) Híraggregátorok (Factiva, LexisNexis) Websitok & Portalok (Europe, USA), SEO Közösségi média (Facebook, Twitter, YouTube) Specifikus szakmai adatbázisok Személyre szabott földrajzi és ágazat-specifikus csatornák Fogyasztók Befektetők Újságírók PR Newswire újságíróknak Célközönség Üzenet Közlemény Tartalom
13
Több mint 130 000 regisztrált újságíró az egész világon 1,4 millió hírlevelet néznek meg havonta 1000 új előfizető havonta Minden tag a NUJ részét képezi Az újságírók összeállítják a profiljukat és ágazatonként kiválasztják, hogy milyen híreket akarnak kapni PR Newswire újságírók részére
14
Online elérés Több, mint 7000 online kontakt. Többek között: kereső motor, hír aggregator, weboldal Social Media 14 saját PR Newswire hírportál
15
Forrás: PR Newswire web analytics. több multimédia = több megtekintés A multimédia elemek felvétele átlagosan 77%-kal növeli a sajtóközlemények online megtekintéseinek számát.
16
Kattintható link A sajtóközlemény szöveg formátumban Személyre szabott HTML-5 video player (mobil eszközökkel kompatibilis) Közösségi média link Fotó galéria Twitter/Facebook Feed: Foglalja bele a Twitter vagy Facebook tartalmat közvetlenül a Multimédia sajtóközleménybe Kapcsolódó linkek Letölthető dokumentumok és forditások Letölthető MPEG-4 file link média hozzáféréshez Teljes képernyős video player
17
Eredmény kimutatás ReleaseWatch Online Visibility Manual ROI Reporting Wire Value and Editorial Engagement Visibility Report Online Engagement and PRNJ Jelentés a kiküldésről Tartalmazza a publikáló oldalak logóját és linkjét Az email tetején található egy kapcsolódó link a Visibility Report-hoz Részletezi az online publikációkat, nyilvános megtekintéseket a társoldalakon és a PRNJ-on Saját platform elérés 1 évig tartalmazza az eredményeket Manuálisan készített, átfogó riport külön kérésre Screenshot-okat tartalmaz az online megjelenésekről A legteljeskörűbb, alaposan részletezett riport típus A három fő jelentés típus
18
Magyarországi ügyfelek
19
Esettanulmány Solloshi Design Kft. - magyar gyártócég kampánya 2015 decemberében I. Fázis Új kollekció kapcsán Multimedia Press relese-t készítettünk és kiküldtük a következő körzetekbe: 3 global countries (UK, US Flex Premium Photo, Canada)
20
II. Fázis A US Flex Premium Photo kiküldés során a termék fotót kihelyeztük a Times Square-re és high resolution fotót készítettünk a kihelyezésről, amelyet a következő follow up kiküldésnél használtunk fel, gyakorlatilag ez adta a hírértéket a press relese-hez. Kiküldési körzet a 2. Kiküldésnél: US Flex Standard Photo
21
III. Eredmények A kampány teljes eredménye a következő képpen alakult: I. Kiküldés Total publication: 222 Views & Hits: 1974 Multimedia: 4958 Media view: 540 Organisation view: 273 Engagement: 263 II. Kiküldés Total publication: 224 Views & Hits: 22 050 Multimedia: 670 Media view: 203 Organisation view: 21 Engagement: 14
22
Elérhetőség Lakatos Katalin Eastern Europe, Russia and CIS katalin.lakatos@prnewswire.co.uk T.: + 44 20 7454 5358 Mobile: + 44 7827 858801 PRNewswire 209 - 215 Blackfriars Road London www.prnewswire.com
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.