Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAurél Ervin Bogdán Megváltozta több, mint 8 éve
1
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Előadó: Vörös Csilla 2012. május 16.
2
2 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy (9 226 524 fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek (2 793 142 fő) Total 4+ A és B vásárlóerő kategória Fiatalabbak 49 év alatti 61%76% Magasabban iskolázottak Érettségizett, felsőfokú 41%58% Jobb munkaerő piaci helyzetűek Vezető, önálló, beosztott értelmiségi, szellemi 20%34% Kevesebb a nyugdíjas Nyugdíjas 29%13% Magasabb ESOMAR státusz ESOMAR A,B,C 68%89% Nagyobb településeken élők Budapest, megyei jogú város 37%46%
3
3 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy (9 226 524 fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek (2 793 142 fő)
4
4 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy (9 226 524 fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek (2 793 142 fő)
5
5 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy (9 226 524 fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek (2 793 142 fő)
6
6 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy (9 226 524 fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek (2 793 142 fő)
7
7 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy (9 226 524 fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek (2 793 142 fő)
8
8 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A személyek profilja 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes (4+) TV-s személy (9 226 524 fő); A és B vásárlóerő kategóriájú (4+) TV-s személyek (2 793 142 fő)
9
9 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Vételi platformok Magyarországon 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes TV-s háztartás (4 014 257 ht.); A és B vásárlóerő kategóriájú TV-s háztartások (989 339 ht.)
10
10 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A digitális platform Magyarországon: 2007-2011 Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, A és B vásárlóerő kategóriájú TV-s háztartások (2011-ben: 989 339 ht.) A és B vásárlóerő kategóriájú TV-s háztartások % 184 324 267 777 452 484 561 822 508 757
11
11 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A háztartások eszközellátottsága 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes TV-s háztartás (4 014 257 ht.); A és B vásárlóerő kategóriájú TV-s háztartások (989 339 ht.)
12
12 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A háztartások tévékészülékei 2011-ben Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérés, összes TV-s háztartás (4 014 257 ht.); A és B vásárlóerő kategóriájú TV-s háztartások (989 339 ht.)
13
13 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások A napi tévénézési idő alakulása Célcsoportok: Teljes lakosság (4+) és Purchasing Power AB (‘AB’ vásárlóerő) Idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)
14
14 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Teljes tévénézéssel töltött idő: 2010-2011 Idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)
15
15 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Napi tévénézési görbe: 2011
16
16 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Teljes tévénézéssel töltött idő: 2012 Q1 Platformok szerint; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)
17
17 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Teljes tévénézéssel töltött idő: 2012 Q1 Eszközhasználat szerint; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)
18
18 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Teljes tévénézéssel töltött idő: 2012 Q1 Korcsoportok szerint; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)
19
19 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Csatornatípusok közönségaránya (SHR%): 2012 Q1 Célcsoport: Teljes lakosság (4+) és ‘PP AB’ (AB vásárlóerő) ; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap) Teljes lakosság (4+) ‘PP AB’ (AB vásárlóerő)
20
20 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Csatornatípusok közönségaránya (SHR%): 2012 Q1 Célcsoport: PP AB (AB vásárlóerő) felvevő eszköz van/nincs; idősáv: 02:00- 25:59 (teljes nap) PP AB, felvevő eszköz van PP AB, felvevő eszköz nincs
21
21 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Csatornatípusok közönségaránya (SHR%): 2012 Q1 Célcsoport: PP AB (AB vásárlóerő) internetről letöltött videotartalmakat néz/nem néz; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap) PP AB, néz letöltött videotartalmakat PP AB, NEM néz letöltött videotartalmakat
22
22 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Csatornatípusok közönségaránya (SHR%): 2012 Q1 Célcsoport: PP AB (AB vásárlóerő) internetezik/nem internetezik otthon; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap) PP AB, internetezik otthon PC-n PP AB, nincs otthoni internet-elérése PP AB, internetezik otthon mobil eszközön
23
23 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Csatornatípusok közönségaránya (SHR%): 2012 Q1 Célcsoport: ‘PP AB mobilra letölt videotartalmakat’; idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap)
24
24 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Napi reklám- és tévénézési idő: 2012 Q1 Célcsoportok: Teljes lakosság (4+) és PP AB
25
25 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Top 10 tévés hirdető GRP szerint: 2012 Q1 Célcsoport: Purchasing Power AB (‘AB’ vásárlóerő); idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap); a Szpot adatbázisban szereplő csatornák alapján SorrendHirdetők 1Bayer 2Unilever Magyarország 3P&G Hungary 4Reckitt Benckiser 5Sanofi-Aventis 6Ferrero 7L’Oréal 8Magyar Danone 9Henkel Magyarország 10Richter Gedeon Zrt.
26
26 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Top 10 szektor GRP szerint: 2012 Q1 Célcsoport: Purchasing Power AB (‘AB’ vásárlóerő); idősáv: 02:00-25:59 (teljes nap); a Szpot adatbázisban szereplő csatornák alapján SorrendHirdetők 1Gyógyhatású készítmények 2Élelmiszer 3Szépségápolás 4Telekommunikáció 5Kereskedelem 6Háztartási cikk 7Pénzintézetek 8Közlekedés 9Szabadidő 10Szolgáltatás
27
27 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.