ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos 2016. 09. 26. 1.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos 2016. 09. 26. 1."— Előadás másolata:

1 ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos 2016. 09. 26. 1

2 ROAD SHOW  Eszköz mix: több eszköz párhuzamos alkalmazása  Utazó cirkusz, komplex rendezvény, amelyet több helyszínre el lehet vinni.  Szervezési szisztéma lehet körkörös vagy sugaras.  A helyszínes száma tetszőleges lehet. A cél és a költségkeret összhangja határozza meg. 2016. 09. 26.2

3 Célok-célcsoportok  A kommunikáció révén a kamara ismertsége növekedjék.  Az elismertsége növekedjék  Üzenetei, információi a vállalkozások széles rétegeihez jussanak el.  Profitáljanak: azaz a kommunikáció révén bővüljenek, eredményesek legyenek a vállalkozások információi, kapcsolatai egymással és a kamarával is. 2016. 09. 26.3

4 Célcsoport megállapítása Kinek?  Meghatározom, hogy hogy milyen tevékenységű, korú, nemű, érdeklődési körű vállalkozói csoportnak szervezem a ROAD SHOW-t. 2016. 09. 26.4

5 Tartalom megállapítása Mit? Meg kell határoznom, hogy a kamara szolgáltatásiból, üzeneteiből mit szeretnék megjeleníteni. A ROAD SHOW közvetlen kontaktust hoz létre a résztvevők között. 2016. 09. 26.5

6 Program meghatározás Milyen legyen a show? A kamarában már megszervezett show-k más helyszínre utaztatása, frissített tartalommal  Lehetnek ünnepi és laza rendezvények  évindítók, bálok, tagozati rendezvények  Vásárok, tapasztalat cserék 2016. 09. 26.6

7 Program meghatározás 2 Milyen legyen a show? Új elemek, ötletek kitalálása „Ami még nem volt” Bármi lehet, ami odavonzza a célcsoportot. Érdekes, hangos, anyagi érdeket motiváló --- Vetélkedő, tombola, kóstoltatás, kipróbálás, híres ember 2016. 09. 26.7

8 Program meghatározás 3 Mikor, meddig tartson a show?  Program és költségfüggő  Lehet néhány órás  Több napos Fontos a jó időpont megválasztása! 2016. 09. 26.8

9 A siker mérföldkövei  Intenzív közvetlen kommunikáció kell  Moderátor, hostessek Fontos a beharangozó kampány és az esemény média kísérése is. 2016. 09. 26.9

10 A szervezés menete Hogyan?  Az előkészítő TEAM megalakítása, feladatai  A téma pontos meghatározása  Kedvező időpont körültekintően  Helyszín kiválasztása  Az esemény forgatókönyvének kreatív tervezése  Meghívottak listájának összeállítása  A meghívók formai-tartalmi kialakítása  Meghívók elküldése 2016. 09. 26.10

11 A szervezés menete 2. Hogyan?  Rendezvény előtti ellenőrző telefonálások. /résztvevők, média/  Regisztrációs lista összeállítása  Sajtóanyag előkészítése  A rendezvény forgatókönyvének megírása  A szereplők kommunikációs felkészítése /beszédek, prezentáció/  Interjúk szervezése /egyeztetés, előkészítés/ 2016. 09. 26.11

12 A szervezés menete 2. Hogyan?  Technikai eszközök, kellék dekoráció biztosítása  Profi személyzet biztosítása  Fotós, videós  Ajándékok,ajándékozás előkészítése  Ellátás, catering meghatározása  Csapatfelkészítés, főpróba  Értékelés, archiválás, dokumentálás.  Képek, videók közzététele 2016. 09. 26.12

13 Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 9021 Győr, Szent István út 10/a. Tel.: 96/520-203 Fax.: 96/520-293 kvildiko@gymskik.hu www.gymskik.hu Köszönöm a figyelmet! 2016. 09. 26.13


Letölteni ppt "ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos 2016. 09. 26. 1."

Hasonló előadás


Google Hirdetések