Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?"— Előadás másolata:

1 Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?

2 Facebook 2.060.760 regisztráció Magyarországon Egy „másik” internet iWiW ~4.200.000 regisztráció Magyarországon Egy „valódi” közösség Adatforrások: Facebakers; Origo AdHouse Egyedülálló információ-disztribúciós csatorna

3 2. IBM / 18.445 /  500< 3. Apple / 552 /  2000< iPhone / 1.937.874 41. Disney / 66.642.570 25. BMW / 2.671.869 6. Mc Donald’s / 3.760.259 28. Gillette / 312.575 Gillette Venus / 226.878 40. Shell / 11.554 82. Red Bull / 10.231.646 85. Starbucks / 15.995.991

4 Hogy kerül a csizma az asztalra? Event DM CRM Web Mobil Márkaélmény Interakció Vásárlás Benyomás

5 BTL vs. Közösségi média Benne vagyok az internetbe’ Meg a többiekbe’ Meg a márkáimba’ Meg a többiek márkáiba’ Hogy lesznek a márkák énbennem?

6 BTL vs. Közösségi média Hogyan fogok a közösségi médiával eladni? Márkaélmény Interakció Vásárlás Benyomás

7 Csatlakozz! Lájkolj! Kihez? Hová? Miért? Minek? Meddig? Mihez?

8 Fanpage Website link, „Like” Tartalom Hirdetés, játék Termék/márkaismeret Élmény/értékesítés Webapplikáció SM applikáció Corporate, news, CSR SM cross-branding Promóció CRM vs. Közösségi média Mobil applikáció

9 Fanpage Website link, „Like” Tartalom Hirdetés, játék Termék/márkaismeret Élmény/értékesítés Webapplikáció SM applikáció Corporate, news, CSR SM cross-branding Promóció Közösségi média vs. menedzselés Online ügynökség PR ügynökség BTL ügynökség Online ügynökség Mobil applikáció

10 Fogyasztó vs. Közösségi média Targetálási keretek Lifestyle jellemzők A közösségi hálószemeket nem azonos fogyasztói jellemzők és attitűdök fűzik össze Márkarajongás vs. vásárlóerő

11 Közösségi média Önálló entitás az online kommunikációs térben

12 Témáink Milyen módon hat a SM a BTL eszköztár elemeire, azok fejlődésére, térnyerésére? Milyen lehetőségek vannak a BTL és a SM együttélésére? A SM mennyiben helyettesíti/egészíti ki a hagyományos BTL-eszközöket, pl. CRM, DM? A SM hogyan hat a Web fejlődésére? Rendezvények kapcsán mire lehet használni? Milyen ügynökségi együttműködésekre van szükség egy jó SM kampányhoz? Hogyan építem fel SM-ban a fogyasztóhoz, majd nála a márkaélményhez vezető utat? Hogyan adok el terméket SM-en keresztül? Hogyan tartom meg SM-közösségemet? Hogyan segíthet az SM a a kommunikáció, a fogyasztó és az értékesítés térben és időben történő közelítésében vagy összekapcsolásában?

13 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések