Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés."— Előadás másolata:

1 Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés 3.

2 Top 500 A projekt célja, célcsoportja

3 Választott megoldás BELSŐ MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ felsővezető 150 1. Személyes interjúk Eredmények feldolgozása 2.3. 60 kérdés EREDMÉNYEK PUBLIKÁLÁSA  Növekedési kilátások  Globális trendek  CEO örökség  Kockázatok  Adópolitika  Stakeholderek  Társadalmi felelősségvállalás KÜLSŐ MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ

4 Együttműködő partnereink 1. Személyes interjúk 2. Eredmények feldolgozása 3. Eredmények publikálása

5 Választott csatorna Belső marketing kommunikáció Külső marketing kommunikáció

6 CEO hírlevelek Projektindító események, tréningek Rovat az Insider vállalati magazinban Felmérést lezáró „belsős” esemény Választott csatorna Belső marketing kommunikáció

7 Választott csatorna Microsite Külső marketing kommunikáció Online

8 Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Online

9 Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Online Follow-up e-dm kiküldés

10 Záró esemény Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline

11 Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline Sajtómegjelenés Sajtótájékoztató 25 14 2

12 Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline Hirdetések Szakmai megjelenések

13 Elért eredmények 150 interjúalanyból 100 vett részt a konferencián 128 kérdezett kért személyes megkeresést

14 2948 kattintás 2,5 perc oldalon töltött idő 1 280 átkattintás a landing page-re 1 169 kattintás 124 357 megjelenés 53 643 Ft összköltség 41 679 Ft összköltség 7 679 Ft összköltség 1 134 megtekintés 9 384 megjelenés ASU hirdetések Short URL, fő- és aloldalak Neewsfeed Ads 1 109 videó megtekintés 17 345Ft összköltség Elért eredmények

15


Letölteni ppt "Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés."

Hasonló előadás


Google Hirdetések