Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKrisztián Kerekes Megváltozta több, mint 8 éve
1
Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés 3.
2
Top 500 A projekt célja, célcsoportja
3
Választott megoldás BELSŐ MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ felsővezető 150 1. Személyes interjúk Eredmények feldolgozása 2.3. 60 kérdés EREDMÉNYEK PUBLIKÁLÁSA Növekedési kilátások Globális trendek CEO örökség Kockázatok Adópolitika Stakeholderek Társadalmi felelősségvállalás KÜLSŐ MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ
4
Együttműködő partnereink 1. Személyes interjúk 2. Eredmények feldolgozása 3. Eredmények publikálása
5
Választott csatorna Belső marketing kommunikáció Külső marketing kommunikáció
6
CEO hírlevelek Projektindító események, tréningek Rovat az Insider vállalati magazinban Felmérést lezáró „belsős” esemény Választott csatorna Belső marketing kommunikáció
7
Választott csatorna Microsite Külső marketing kommunikáció Online
8
Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Online
9
Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Online Follow-up e-dm kiküldés
10
Záró esemény Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline
11
Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline Sajtómegjelenés Sajtótájékoztató 25 14 2
12
Választott csatorna Külső marketing kommunikáció Offline Hirdetések Szakmai megjelenések
13
Elért eredmények 150 interjúalanyból 100 vett részt a konferencián 128 kérdezett kért személyes megkeresést
14
2948 kattintás 2,5 perc oldalon töltött idő 1 280 átkattintás a landing page-re 1 169 kattintás 124 357 megjelenés 53 643 Ft összköltség 41 679 Ft összköltség 7 679 Ft összköltség 1 134 megtekintés 9 384 megjelenés ASU hirdetések Short URL, fő- és aloldalak Neewsfeed Ads 1 109 videó megtekintés 17 345Ft összköltség Elért eredmények
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.