Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAndrás Király Megváltozta több, mint 8 éve
1
A járműipar gazdasági hatása a Közép- és Nyugat-dunántúli régiók fejlődésére Tóth Péter Győr, 2012. május 4.
2
Regionális fejlesztési stratégiák és a jármű- és autóipar A járműipar gazdasági hatása a Közép- és Nyugat-dunántúli régiók fejlődésére Tóth Péter Győr, 2012. május 4.
3
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 3 1818 Rendszerváltás Fogyasztói társadalom megjelenése az ex-szocialista országokban Életminőség javulás a kilencvenes évek közepétől Uniós csatlakozási tárgyalások Uniós szabályozás Drang nach Osten előzményei
4
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 4 1818 Célkitűzések a következő beszámolási időszakra
5
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 5 1818
6
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 6 1818 Járműgyártás volumenének alakulása 2000 és 2010-között (db)
7
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 7 1818 Téma (pl. SZE 1.1 beszámoló) Járműgyártás volumenének alakulása 2000 és 2010-között (db)
8
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 8 1818 motor- gyár személy- gépkocsi 3,5 tonna alatti haszongép- járművek 3,5 tonna feletti haszongép- járművekbusz Ausztria223 Csehország3523 Lengyelország54236 Magyarország233 Németország925485 Szlovákia13 Szlovénia1 OEM járműgyárak Közép-Kelet Európában 2010-ben (db) Forrás: OICA, ACEA alapján saját szerkesztés.
9
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 9 1818 Járműipar területi dimenziói szekció OEM jelenlét OES jelenlét NUTS 2-es régiók számaOEM jelenléteOES jelenléte Ausztria936 Csehország853 Lengyelország1688 Magyarország743 Szlovákia431 Szlovénia211
10
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 1010 1818 Regionális Operatív Program Innovációs Stratégia Gazdaságfejlesztési Stratégia Regionális Fejlesztési Koncepció és Stratégia Versenyképességi Stratégia Országkiadványok Felhasznált dokumentumok
11
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 1 1818 Csehország kiépült ipari infrastruktúra több mint száz éves tapasztalat, munkakultúra és ipari hagyományok technológiai és K+F centrumok országos hálózata magasan képzett munkaerő, egyetemi központok a járműipar szolgálatában
12
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 1212 1818 Magyarország Balkán és Közel-Kelet közelsége nemzetközi közlekedési csomópont logisztikai központok jelenléte járműipari tradíciók legjobb költség-hatékonysággal bíró munkaerő jelenléte állami támogatások képzett munkaerő
13
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 1313 1818 Ausztria kapcsolat kelet és nyugat között, Közép-Európa tengelye motivált és szakképzett munkaerő járműipari hagyományok magas termelékenység jó infrastrukturális háttér klaszterek és kompetencia központok K+F lehetőségek, egyetemi háttér
14
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 1414 1818 Lengyelország nyugat-európai és kelet-európai piacok elérhetősége alacsony munkaerő-költség erős műszaki hátterű oktatási rendszer támogatások
15
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 1515 1818 Szlovákia alacsony adók szakképzett munkaerő infrastruktúra fejlettsége központi földrajzi elhelyezkedés magas termelékenység olcsó munkaerő
16
Az előadás/konferencia rövid címe (max. 1 sor) 2012.05.04 1616 1818 Szlovénia életminőség kvalifikált munkaerő jól működő műszaki oktatási rendszer kereskedelmi központi szerep a Balkán felé megfelelő infrastruktúra
17
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség www.ujszechenyiterv.gov.hu 06 40 638 638 Mobilitás és környezet Járműipari, energetikai és környezeti kutatások a Közép- és Nyugat-Dunántúli Régióban A projekt a Magyar Állam és az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TAMOP-4.2.1/B-09/1/KONV-2010-0003
18
Köszönöm megtisztelő figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.