Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRebeka Bogdánné Megváltozta több, mint 8 éve
2
Az Alföldi Tej piaci pozíciója és lehetőségei a hazai és az export piacon Mezőhegyes, 2006. október 4.
3
Megújultunk !!!
4
A szövetkezeteken keresztül történő értékesítés aránya az EU tagországaiban Magyarország 37
5
A világ legnagyobb tejipari vállalatai
6
Hazai feldolgozói struktúra méret szerint
7
A termelői tulajdonú feldolgozás problémái tőkehiány a méretgazdaságosság hiánya alacsony nyereségtartalmú termékszerkezet a marketing gyengeségei elszigeteltség a piactól gazdaságtalan disztribúció átgondolatlan, korai expanzió
8
A termelői tulajdonú feldolgozás sikertényezői alapanyag biztonság átgondolt szegmensstratégia alacsony nyerstej-beszállítási költségek piacdiverzifikáció közvetlen piaci kapcsolat rugalmasság
9
Mi kell még a sikerhez az üzem mellett piacismeret marketing a nyerstej és a késztermék jó minősége a versenytársak és önmagunk ismerete (erősségek és gyengeségek) felkészült szövetkezeti menedzsment a termelői és feldolgozói érdekkülönbségek kezelése
10
Az Alföldi Tej múltja-jelene-jövője
11
A Csoport piaci pozícióinak alakulása 2004-2007. Felvásárlás
12
A felvásárolt tej megoszlása
13
Az export piac megoszlása 39% 48%
14
A Csoport piaci pozícióinak alakulása 2006-2007. Piaci részesedés a feldolgozott tej arányában 2006. 2007.
15
A piac szerzés eszköze a hamarosan bevezetésre kerülő „ALFÖLDI” márka
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.