Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia 2007. március 7.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia 2007. március 7."— Előadás másolata:

1 A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia 2007. március 7.

2 1. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Előadás napirendi pontjai Archiválással bővített komplex EDI megoldás Távszámla; www.tavszamla.huwww.tavszamla.hu e-Számla fejlesztések a T-Online-tól

3 2. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Törvények – rendeletek az e-számlázáshoz, és megőrzéshez − XXXV. Tv. Elektronikus Aláírás törvény - 2001. év − 20/2004 (IV.21.) PM rendelet − 3/2005. (III.18) IHM rendelet − 7/2005. (VII.18) IHM rendelet − + magyar(!) számviteli szabályok Ezek a szabályozások kötelezőek a külföldi „megőrzés” esetében is!!! A külföldi archiválási szolgáltató (EU tagállam) igénybevételénél fontos, hogy az adott országban legyen erre vonatkozó szabályozás, azaz az adott szolgáltató rendelkezzen erre vonatkozó (archiválás!) jogosítvánnyal! Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Elektronikus számlázás jogi háttér

4 3. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai (2) Az elektronikus adatcsere rendszer alkalmazásával elektronikus számla a felek által e rendelet 1. számú melléklete szerint ajánlott tartalommal, előzetesen, írásban kötött szerződés alapján bocsátható ki. (3) Az elektronikus adatcsere rendszer alkalmazásával kibocsátott elektronikus számla esetén a számlát kibocsátó köteles havonta a havi bevallás benyújtására előírt határidőben az e rendelet 2. számú melléklete szerinti tartalommal papír alapú összesítő dokumentumot két példányban kiállítani. (4) Az összesítő dokumentum egyik példányát a számlát kibocsátó a vevő adóalanynak megküldi, a másik példányát pedig megőrzi. Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai 20/2004. PM rendelet

5 4. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Nagy Ügyfél 1 Nagy Ügyfél 2 Internet webEDI SME ügyfelek rEDInet Archiválási szolgáltatás CA/TS Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Magyar Telekom komplex EDI megoldások

6 5. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Archiválási szabályok beállítása: Megőrzési idők Partnerek Dokumentum típusok Keresési feltételek: Időpontra vagy időtartamra Partnerre Dokumentum típusra Egyedi azonosítóra Dokumentum kiadása Az eredeti EDI számla és/vagy az APEH által megkövetelt XML formátumú számla. Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Archiválás, megőrzés funkciók

7 6. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Távszámla; www.tavszamla.huwww.tavszamla.hu Archiválással bővített komplex EDI megoldás Távszámla; www.tavszamla.huwww.tavszamla.hu e-Számla fejlesztések a T-Online-tól

8 7. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Távszámla, Magyarországon elsőként! Távszámla piaci indulása: 2005 májusában Magyarországon elsőként indult 2005 nyár folyamán T-Com, T-Systems, T-Kábel, majd ősszel T-Online és T-Mobile is belépett Az induláskor elérhető fizetési módok 2006 januártól bővültek az OTP partnerség révén A legnagyobb felhasználói ügyfélszámmal és szolgáltatói partnerkörrel rendelkező szolgáltatás Háttérben megbízható szolgáltató T-Systems (Magyar Telekom Nyrt.) áll Főbb műszaki jellemzők: Rugalmasan alkalmazkodik a már meglévő számlázási rendszerekhez Vezetői piaci szolgáltató CheckFree szoftverére épül a rendszer Többféle formátumban megjelenítjük a számlaadatokat, a hiteles számlát PDF formában adjuk és elektronikus aláírással ill. időpecséttel látjuk a törvényi előírásoknak megfelelően Magas rendelkezésre állás és 24 órás ügyfélszolgálat felhasználók és szolgáltatók részére

9 8. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai......... Legyen az Ön cége a következ ő belép ő a Távszámlába! www.tavszamla.hu Üzleti ügyfélkör Lakossági ügyfélkör Banki szféra Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai A Távszámla szolgáltatási modell Jelenleg 5 számlakibocsátó 33,000 Távszámla felhasználó 1 banki partner (OTP)

10 9. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Távszámla működési tapasztalatok A Távszámla közel 2 éve működik éles piaci környezetben Jelenleg több mint 3,5 millió potenciális ügyfél érhető el Távszámlán keresztül Folyamatosan bővítjük a szolgáltatók körét: jelenleg is folyik 5 hazai szolgáltató beléptetése Távszámlába, e mellett több helyen tárgyalunk erről Kényelmesebb használat érdekében 2006. év végén megújítottuk a Távszámla megjelenését és javítottunk a funkciók működésén Távszámla kommunikáció: − 2005-ben: online kampány (Origó, Startlap, egyéb portálokon) − 2006-ban OTP bevezető akció, számlalevél üzenet, e-mail kampány − Szolgáltatói akciók: T-Online elektronikus és papír DM, T-Com DM, T-Com újabb akció rövidesen indul − Image kampány a Távszámla partnerek megjelenésével 2007-ben várható Félénk kezdeményezés majd azt követő pozitív visszajelzések jellemzik a felhasználókat Távszámla felhasználók földrajzi megoszlása: budapesti: 43%, vidéki : 57%

11 10. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Szolgáltatók és Távszámla együttműködése A csatlakoztatást követően elérhető adott szolgáltató a Távszámlában A Távszámla rendszer rugalmas, alkalmas egyedi igények, elvárások teljesítésére Csatlakoztatás egyedi projekt keretében történik akár 3 hónap alatt Számlák a Távszámlában kerülnek az ügyfélnek bemutatásra, nem papíron Postai úton való drága fizetés megszűnik, helyette egyéb olcsóbb fizetési módokra van lehetőség Az indulást követően azonnal elérhető a Távszámla ügyfélköre Már az indulást követően direkt költségmegtakarítást jelent a szolgáltató részére: Postázási költségek csökkennek Számla nyomtatásával járó költség csökken Postai úton való fizetés költségei csökkennek Ügyfélszolgálati költségek csökkenése

12 11. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai e-Számla fejlesztések a T-Online-tól Archiválással bővített komplex EDI megoldás Távszámla; www.tavszamla.huwww.tavszamla.hu e-Számla fejlesztések a T-Online-tól

13 12. oldal 2007.03.07. A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Köszönjük megtisztelő figyelmüket! Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia 2007. március 7."

Hasonló előadás


Google Hirdetések