Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás."— Előadás másolata:

1

2 Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás 150 fő, 30 kiemelkedő aktivitás 1. NEXT

3 Magyarország turisztikai versenyképessége 1 World Economic Forum jelentés, 140 ország Összességében: 39. hely (előzőleg: 38.) Kedvező megítélés: Szállodai árszint: 12. hely Turisztikai infrastruktúra: 30. hely Kulturális erőforrások: 30. hely Kormányzat turizmus-büdzsé: 35. hely 2. Most

4 Magyarország turisztikai versenyképessége 2 Közepes megítélés: Szállodai kapacitás: 44. hely Kormányzat a turizmusért: 77. hely Reptéri illetékek: 84. hely Versenyképes árszint: 93. hely 3. Most

5 Magyarország turisztikai versenyképessége 3 Kedvezőtlen megítélés: Turizmusfejlesztés: 102. hely Hatékony turizmus-marketing 108. hely Vendégszeretet: 116. hely Magas adók: 130. hely 4. Most

6 Miket lehet hallani? … nincs arc, alulértékelt … … nincs megfejtés … … nincs önbizalom … … nincs kompetencia … … nincs összefogás … … nincs pénz … 5. Most

7 Nemzetközi elismeréseink 1 Matyó hímzés Forma 1-es ruha, 1. hely Budapest, Lonely Planet Legjobb téli úti cél Balaton Sound, Legjobb közepes méretű fesztivál A38, A világ legjobb szórakozóhelye 6. Most

8 Nemzetközi elismeréseink 2 Budapest Airport, Legjobb repülőtéri marketing díj Crown Estates 2007, Tokaji Aranyérem ChocoMe, Legjobb termék Az ember tragédiája, Jankovics Marcell, Animációs Film Fődíj 7. Most

9 Nemzetközi elismeréseink 3 NaturMed Hotel Carbona, Best Medical Spa díj Prezi.com, Rangos szakmai díjak Hilton Budapest, A világ legszebb panorámája, 5. hely 2-es villamos, A világ legszebb vonalai, 7. hely 8. Most

10 9. Kell Mi a megoldás? fő, megkülönböztető üzenet jellemző, szerethető vizuális világ a meglévő percepciókra építkezés hungarikumok egy helyen magyar márkák menedzsmentje magyar termék kommunikáció

11 Jó, jó, de … ? kreativ szakma + turizmus szakma reális versenytársi környezet kulturális és gazdasági szinergiák büszkeségeink kiemelése ‘everybody in the city sells the city’ város-régió-ország: a kirakat 10. Hogyan

12 Mit teszünk, mit tegyünk? elvárás vs személyes vállalás spontaneitás vs tudatos tervezés működőképes struktúra modell a fogyasztói insight megismerése országmárka briefelés érdekek vs megoldások 11. NEXT

13 Velünk, Veletek lesz: továbbfűzhető arculat és márka versenyképes megfejtés egészséges önbizalom élményközpontú kompetencia megtérülő befektetés: pénz sikeres összefogás 12. NEXT

14 Köszönet partnereinknek: Turizmus Trend We Love Budapest Krisztian Bodis Photography MoireMedia HSM Baráti Kör European Cities Marketing Magyar TDM Szövetség 13. NEXT

15 Köszönöm a figyelmet! Bódis Gábor Vélemény, ötlet … Személyes vállalás … Javaslat, felajánlás, koopráció … KISKÖNYVBE! facebook.com/Hungary NEXT linkedin.com/Hungary NEXT 14.

16 15.

17


Letölteni ppt "Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések