Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:"— Előadás másolata:

1

2 NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél: NoSalty.hu megbízható, minőségi, dinamikus, friss receptoldal. Megvalósítás: Facebook oldal házon belüli kialakítása és üzemeltetése a minőségi „posztolásra” és kommunikációra helyezve a hangsúlyt 2009. novemberétől.

3 NoSalty.hu számokban Mára a legolvasottabb receptoldal: 25 000 000 oldalletöltés és 1 000 000 havi egyedi látogató 2011. decemberében (Forrás: Webaudit) Látogatók %-a NoSalty.hu látogatottsága az összes 15+, belföldi internetező %-ában ( audience.gemius.hu)

4 NoSalty.hu Facebook stratégia Stratégia: - Facebook aktivitással a már meglévő és új rajongók körében népszerűsíteni a NoSalty weboldalát; - Facebook rajongók megtartása, visszatérő egyedi látogatókká formálása a NoSalty.hu-n; - folyamatos jelenlét a Facebook üzenőfalakon, de nem szpemmelve a rajongókat. NoSalty.hu-ra kizárólag szerkesztők által átnézett fotós receptek kerülnek ki = minőségi recept posztok

5 Napi munka: Posztok, posztok és posztok… Szezonalitás és nézettség alapján receptválogatások Fotós receptek, fázisfotós elkészítések, amelyek a Facebookra készültek

6 Napi munka: Posztok, posztok és posztok… Elfeledett recepteket mutat be, vágyat ébreszt rég el nem készített ételek iránt Ihletet ad a mindennapi konyhában A posztok a rajongók visszajelzései, kérései alapján

7 Profilkép, fogadó oldal Fogadó (landing) oldalak és profilképek szezonalitás szerinti folyamatos frissítése.

8 Ügyfélkapcsolat 0-24 óráig

9

10 Játékok a szürke zónában 2010 – 2011. február

11 Játékok 2011: csak szabályosan Kreatív, újfajta és saját fejlesztésű játék - rejtvény

12 http://developers.facebook.com/policy/ Játék 2011 végén: válasz egy kihívásra

13 Valódi játék! Nem automatikus oklevél! 20 000 játékos

14 NoSalty.hu Facebook oldala számokban NoSalty Facebook oldalának rajongószáma, az oldal és posztjainak napi és heti egyedi felhasználó elérése

15 NoSalty új Facebook oldal…

16 Életkor *Facebook magyar felhasználók forrás: Socialbakers.com Életkor szerinti összetétel 2012. február 8.

17 A NoSalty.hu Facebook csapat Németh Barbara Varga Magdolna Balázs Boglárka Török Noémi Zalai Ágnes


Letölteni ppt "NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:"

Hasonló előadás


Google Hirdetések